اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم رگبرگ با نقش + داستان و بیوگرافی عوامل

0

فیلم رگبرگ (۱۴۰۰) : خلاصه داستان و اسامی بازیگران فیلم فیلم رگبرگ با بازی حمیدرضا محمدی حسین معلومی، مهدی خدایی، آزاده کرمبخش، امیر ورسه ای، محمد شاه محمدپور، رامین قربانی با بیوگرافی و عکس ها و نقش های بازیگران فیلم تلویزیونی رگبرگ همراه با اسامی عوامل و زمان پخش از شبکه دو ۱۴۰۲ و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم رگبرگ

در فیلم تلویزیونی رگبرگ بازیگرذان مطرح و برجسته سینما و تلویزیون ایران چون: حمیدرضا محمدی حسین معلومی، مهدی خدایی، آزاده کرمبخش، امیر ورسه ای، محمد شاه محمدپور، رامین قربانی و بازیگران بومی استان قزوین.… به هنرمندی پرداخته اند

اسامی بازیگران فیلم رگبرگ با نقش

اسامی بازیگران فیلم رگبرگ با نقش

  • حمیدرضا محمدی بازیگر نقش حامد
  • حسین معلومی بازیگر نقش صالح
  • مهدی خدایی
  • آزاده کرمبخش بازیگر نقش همسر حامد
  • امیر ورسه ای
  • محمد شاه محمدپور
  • رامین قربانی
  • و بازیگران بومی استان قزوین در این فیلم حضور دارند.

«رگبرگ» نام یک تله فیلم جدید ایرانی به کارگردانی سجاد امیریزدانی و تهیه کنندگی فاطمه باقری است و داستان زندگی صالح پیرمردی باغدار و پسرش حامد است که در اطراف قزوین سال هاست به باغبانی و باغداری مشغول است را روایت می کند است که در سال ۱۴۰۰ تولید شده و برای اولین بار ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ از شبکه دو سیما پخش شده است و امروز ساعت ۱۸ از شبکه دو به نمایش می آید.

نویسنده و کارگردان این اثر “سجاد امیریزدانی و بازیگران آن را “حمیدرضا محمدی حسین معلومی، مهدی خدایی، آزاده کرمبخش، امیر ورسه ای، محمد شاه محمدپور، رامین قربانی” تشکیل می دهند.

خلاصه داستان فیلم رگبرگ

خلاصه داستان فیلم رگبرگ

داستان فیلم درباره صالح پیرمردی باغدار است که در اطراف قزوین سال هاست به باغبانی و باغداری مشغول است. پسر او حامد که با مشکلات مالی درگیر است، به دلیل اینکه پدرش حاضر به فروش باغ هایش نیست با او قهر کرده، اما یزدان پسر حامد که نوجوان است، بسیار به پدربزرگش علاقمند بوده و همیشه دوست دارد به همراه صالح به باغ برود و در کنار او باشد. روزی صالح سکته کرده و توسط حامد و همسرش به بیمارستان رسانده می شود، در این بین یزدان گم شده و به خانه نمی آید، حامد و همسرش پس از جستجوهای زیاد متوجه می شوند …
در واقع داستان فیلم رگبرگ به ارتباط و اختلافات سه نسل یک خانواده با یکدیگر می‌پردازد و باغستان سنتی قزوین بستری برای شکل گیری این داستان است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: سال‌ها بعد، زمانی که بخشی از خاک سرزمینت شده ای، باران که ببارد، از خاکت بویی برخواهد خواست، باشد که بوی شجاعت و ایثار باشد نه ترس و ذلت؛ این درسی است که بابا صالح به نوه اش یزدان می‌دهد.

بیوگرافی بازیگران فیلم رگبرگ

بیوگرافی بازیگران فیلم رگبرگ

  • حمیدرضا محمدی

زاده ۳۰ مهر ۱۳۶۵ در تهران گوینده رادیو و دوبلور و بازیگر ایرانی و دارای مدرک لیسانس در رشته فیلمسازی و کارگردانی و تدوین است.

حمیدرضا محمدی علاوه بر تحصیل در رشته کارگردانی، تدوین و فیلم سازی، دوره های پیشرفته بازیگری تئاتر را در سال ۱۳۸۶ در موسسه کارنامه گذراند و از دوران دانشجویی وارد عرصه تئاتر و بازیگری شده است.

از میان آثار حمیدرضا محمدی می توان به گورکن، مینو، پیک عروس، دو شب و سه روز، راز پنهان، در میان خاکستر، با من از فردا بگو و آبادان یازده ۶۰ اشاره کرد.

  • حسین معلومی

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم رگبرگ با نقش + داستان و بیوگرافی عوامل

زاده ی ۱۳۲۵ در رشت، بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. او بازی در تئاتر را از دوران تحصیل و بازی در سینما را از سال ۱۳۵۴ با «مرد ناآرام» کاری از «سیروس قهرمانی» آغاز کرد. معلومی در فیلم های سینمایی بسیاری همچون پایان نامه، وعده دیدار، بالاتر از خطر، لیلی با من است و خفاش نقش آفرینی داشته است.

  • آزاده کرمبخش

اسامی و بیوگرافی بازیگران تله فیلم رگبرگ با نقش + داستان و بیوگرافی عوامل

آزاده کرمبخش زاده دهه ۶۰ در آثاری همچون فیلم “رگبرگ” به عنوان بازیگر حضور داشته است.

زمان پخش

«رگبرگ» جمعه ۱۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۸ از شبکه دو پخش خواهد شد

اسامی عوامل تله فیلم رگبرگ

عوامل «رگبرگ» عبارتند از تهیه کننده: فاطمه باقری، نویسنده و کارگردان: سجاد امیریزدانی، مدیر فیلمبرداری: علی رنجبر، دستیاران: جواد رنجبر، عباس عطایی، امیرعباس طباطبایی، مهدی نجفی، پژوهشگر: لیلا روغنگیر قزوینی، تدوین: محمد صادق بکتاشیان، صدابردار: علی محمدی فر، موسیقی و صداگذاری: دانیال جلالی، جلوه‌های ویژه میدانی: عظیم محمدی، ناظر کیفی: حجت الاسلام روح الله فاطمی نسب، مدیر تدارکات: محمد حسین طاهرخانی، طراح صحنه: سجاد قلی پور، طراح لباس: ریحانه طهماسبی، تهیه شده در سیمای مرکز قزوین.

نظرات