خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم زن مرد بچه + عکس ها

0

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم زن مرد بچه + عکس ها

خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران فیلم زن مرد بچه با اسامی و عکس ها و نقش های این فیلم سینمایی همراه با اسامی عوامل با بازی سپیدار طاری، علی احمدی شهدیار شکیبا و …در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم زن مرد بچه

فیلم زن مرد بچه به کارگردانی درناز حاجیها و تهیه کنندگی احسان رسول اف، این فیلم محصول سال ۱۴۰۰ و در ژانر اجتماعی، درام، خانوادگی می باشد. این فیلم در بخش رقابتی پروکسیما از پنجاه و ششمین دوره جشنواره کارلووی‌ واری، اولین نمایش جهانی خود را خواهد داشت. کارلووی‌ واری مهمترین فستیوال اروپای مرکزی و شرقی است و از قدیمی ترین فستیوال های رده A جهانی به حساب می آید. پخش بین‌المللی این فیلم در اختیار کمپانی بین‌المللی «ایژن شدوز» است که به طور تخصصی به ارائه و پخش سینمای آوانگارد و آلترناتیو آسیا می‌پردازد.

خلاصه داستان

داستان این فیلم که با عنوان بین‌المللی «Like A Fish On The Moon» اکران شده، درباره یک خانواده سه‌ نفری است که اتفاقی ساده در زندگی روزمره، آن‌ها را به مرز التهاب و فروپاشی می‌کشاند.

یکی از اعضای هیئت انتخاب در معرفی این فیلم گفته: «اولین فیلم بلند درناز حاجیها، نمونه‌ای عالی برای بررسی روابط انسانی، وقتی کارکردش را از دست می‌دهد و عواقب دلخراش آن است. همچنین داستان درماندگی والدینی است که در تلاش‌اند از فرزند عزیزشان محافظت کنند.»

خلاصه داستان فیلم زن مرد بچه

اسامی بازیگران فیلم زن مرد بچه

دو بازیگر اصلی این فیلم سپیدار تاری و شهدیار شکیبا هستند که در فیلم مرضیه با هم همبازی بودند

  • سپیدار طاری
  • شهدیار شکیبا
  • علی احمدی
  • و…

سپیدار طاری

وی بازیگر فیلم زن مرد بچه هست و پیش بینی می شود ایشان با این فیلم به شهرت برسند. این اولین کار وی میباشد و چیزی بیشتر از این متاسفانه در دسترس نمی باشد.

بازیگران فیلم زن مرد بچه

دیگر عوامل :

درناز حاجیها کارگردان, نویسنده, تهیه کننده متولد سال ۱۳۶۷ در تهران کارگردان، فیلم نامه نویس و تهیه کننده ایرانی است. او مدرک فوق لیسانس کارگردانی سینما دارد.

نویسنده و کارگردان: درناز حاجیها. مدیر فیلمبرداری: علیرضا برازنده. تدوین: اشکان مهری. صداگذار: وحید مقدسی. صدابردار: حسن شبانکاره مدیر برنامه‌ ریزی: علی افشین راد. مدیر تولید: وحید مشاری. مجری طرح: مهدی معزی. تهیه‌کننده: احسان رسول‌ اف.

نظرات