خبر جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی تایید شد + عکس

0

خبر جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی تایید شد + عکس

جدایی محسن چاوشی خواننده ی پاپ محبوب و مشهور از همسزش اسپاکو یوسفی تایید شد و این خبر را بهمن بابازاده، روزنامه نگار در توئیتی اعلام کرد و رسانه ای شد

جدایی محسن چاوشی از همسرش

بهمن بابازاده، روزنامه نگار توئیتی را مبنی بر جدایی محسن چاوشی از همسرش منتشر کرده است.

بهمن بابازاده نوشت: تیتر این خبر اشتباه است. باید بنویسید «همسر سابق» محسن چاوشی هنرپیشه تلویزیون شد. بله اسپاکو یوسفی مدت‌هاست دیگر همسر محسن چاوشی نیست.

جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی

طلاق اسپاکو یوسفی از همسرش

خبری مبنی بر جدایی این خواننده و همسرش منتشر شد، این خبر فاقد اعتبار نیست و از صحت و درستی برخوردار است، اما طبق گفته بهمن بابازاده تیتر خبر اشتباه است، زیرا که مدت هاست اسپاکو یوسفی همسر محسن چاووشی خواننده ی محبوب کشورمان نمی باشد، باید نوشته شود: همسر سابق محسن چاووشی هنرپیشه تلویزیون شد.

تایید جدایی محسن چاوشی از همسرش

این روز‌ها فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان در اردبیل در حال فیلمبرداری است و اسپاکو یوسفی برای نخستین بار در این فیلم در مقابل دوربین قرار گرفته است. اسپاکو یوسفی بازیگر فیلم تلویزیونی «سه سپیده» عنوان کرد که در این فیلم نقش زنی ضدانقلاب را بازی می‌کند.

این روز‌ها فیلم تلویزیونی «سه سپیده» به کارگردانی رحیم طوفان در اردبیل در حال فیلمبرداری است و اسپاکو یوسفی برای نخستین بار در این فیلم در مقابل دوربین قرار گرفته است.

خبر جدایی محسن چاوشی از همسرش اسپاکو یوسفی

این خواننده پاپ متولد ۸ مرداد ۱۳۵۸ در خرمشهر، خواننده است.

تحصیلاتش را تا مقطع دیپلم حسابداری بیشتر ادامه نداده است، دو خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند پنجم است اصالتا کردتبار هستن پدرش در خرمشهر کارمند شرکت نفت بود.

نظرات