بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست؟ +بیوگرافی و عکس و سوابق

0

بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست؟ +بیوگرافی و عکس جنجالی و سوابق

بیوگرافی بازیگر نقش پویان در بی همگان کیست

بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر نقش پویان گوهران در سریال بی همگان کیست؟ بیوگرافی و تصاویر و اینستاگرام و آشنایی با بیوگرافی بازیگر نقش پویان در بی همگان همراه سن و مصاحبه بردیا دیانت بازیگر نقش پویان گوهران عکس های جدید در سریال بی همگان را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش پویان گوهران در سریال بی همگان کیست؟

بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در بی همگان و همسرش کیست. سریال «بی همگان» این روزها از شبکه سه سیما در حال پخش است. با وجود تبلیغات کمی که از این سریال شد، بی همگان دارای مخاطبان زیادی است و بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در ادامه بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در بی همگان را برای شما آماده کرده ایم.

بردیا دیانت از بازیگران جدید و نوظهور فیلم و سریال های ایرانی است که با بازی در سریال ملکه گدایان به مخاطان معرفی شد و علاوه بر بازیگری در زمینه ورزش نیز فعالیت دارد.

بردیا دیانت یکی از بازیگران جدید و تازه کار سینما و تئاتر ایران است که به تازگی در سریال بی همگان نقش پویان گوهران یکی از کارمندان یوسفیان پدر الناز یوسفیان را بازی کرده است و پیش از این با بازی در سریال ملکه گدایان مشهور شد.

سریال بی همگان توسط بهرنگ توفیقی کارگردانی شده و مجموعه ای عاشقانه، اجتماعی درباره زندگی و عاشقانه های دو جوان می باشد

بردیا دیانت به تازگی در سریال بی همگان نقش پویان یکی از کارمندان یوسفیان پدر الناز یوسفیان را بازی کرده است که عاشق الناز دختر یوسفیان است و قصد دارد با او ازدواج کند.

بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی بردیا دیانت بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس جدید

او متولد ۲۸ اردیبهشت ۱۳۷۵ در تهران بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. ایشان در کنار بازیگری ، مشغول به فعالیت حرفه ای در زمینه فیلم سازی نیز می باشد. وی دارای مدرک تحصیلی لیسانس بازیگری می باشد. بردیا دیانت هنوز ازدواج نکرده و مجرد می باشد.
بی همگان» کاری از گروه فیلم و سریال شبکه سه سیما با بازی مهدی سلطلانی ، کاظم هژیر آزاد،نسرین بابایی، سپند امیرسلیمانی، مهدی ماهانی، محمد صادقی، میترا رفیع، مهسا باقری، هادی قمیشی و … هنرنمایی کردند.

بیوگرافی بردیا دیانت

سوابق هنری

بردیا دیانت از سال ۹۶ اورد عرصه بازیگری در تئاتر شد و پس از حضور در چند نمایش حخالا در دو سریال پرمخاطب و پر بیننده خوش درخشیده است. او با باری در نمایش آهو به نویسندگی و کارگردانی پوریا ‌گلستانی وارد حیطه تئاتر شد. والین بازی او در مقابل دوربین در سریال ملکه گدایان به کارگردانی حسین سهیلی زاده رقم خورد، اما شهرتی که با بازی در سریال بی همگان به دست اورد، بسیار او را مشهور و معروف کرد. بردیا دیانت بازیگر است و در سال ۱۴۰۰ در فصل اول سریال شبکه خانگی «ملکه گدایان» به هنرمندی پرداخت که بسیار مورد توجه قرار گرفت

بازیگر نقش پویان گوهران در سریال بی همگان

اسم واقعی بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

اینستاگرام پویان در سریال بی همگان

بیوگرافی بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

بازیگر نقش پویان در سریال بی همگان کیست بیوگرافی و عکس های جنجالی بدون گریم

نظرات