هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی کیست+ عکس لورفته و ماجرای تولد

0

هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی کیست+ عکس لورفته و ماجرای تولد

هامون فرزند ساعد سهیلی کیست؟ بیوگرافی و عکس های هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی کیست + عکس لورفته و ماجرای تولد و به دنیا آمدن (هامون) فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی بازیگر دو رگه ایرانی – فرانسوی و عکس های خانوادگی فرزند ساعد سهیلی و گلوریا هاردی را ببینید.

هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی کیست+ عکس لورفته و ماجرای تولد

بیوگرافی و عکس های هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی

طی روزهای گذشته بنرهای تبلیغاتی در سطح شهر تهران با تصاویری از ساعد سهیلی و همسرش گلوریا هاردی به منظور تبلیغ فرزندآوری منتشر شده بود. با جملاتی چون ( من یک پدر هستم) و (من یک مادر هستم) و … حالا آنها در ادامه قراردادشان با آن برند تبلیغاتی تصویری جدید از خود در کنار پسرشان (هامون) را منتشر کردند

هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی کیست+ عکس لورفته و ماجرای تولد

همچنین بخوانید: ماجرای بدنیا آمدن فرزند سروش رفیعی در کانادا +عکس یارا دختر سروش رفیعی

بعد از انتشار تصویر زوج سینمایی که در بنر‌های شهرداری تهران برای تشویق به فرزندآوری ، کاربران به انتشار این تبلیغ انتقاد کردند و نوشتند که زوجی که خودشان دارای فرزند نیستند و علاقه ای به داشتن فرزند ندارند، حالا تبلیغ فرزنداوری می کنند

تبلیغ فرزندآوری

به همین دلیل این زوج سینمایی با انتشار عکسی از پسرشان به نام هامون نشان دادند که واقعا دارای فرزند هستند. اما نکته مهم اینکه تاکنون خبر بارداری کلوریا هاردی و یا پدر شدن ساعد در هیچ سایتی منتشر نشده و اگر هم واقعا دارای فرزند شدند، در سکوت خبری بوده است

پیش از این پرسش‌هایی درباره‌ی فرزند داشتن این زوج هنری، در بین کاربران فضای مجازی مطرح شده بود.

بیوگرافی و عکس های هامون پسر ساعد سهیلی و گلوریا هاردی کیست

گلوریا هاردی بازیگر دو رگه ایرانی – فرانسوی متولد ۱۱ بهمن دهه ۶۰ در فرانسه و فارغ التحصیل مدرسه عالی خصوصی در رشته موسیقی است، در ایران به کلاس های بازیگر رفته و حالا بازیگر شده و یک همسر مشهور هم در عرصه بازیگری دارد.

گلوریا هاردی از مادری ایرانی (مادرش اصالتا شیرازی است) و پدری فرانسوی در یکی از شهر های فرانسه ( بوردو ) بدنیا آمده است.

گلوریا از سال ۹۳ با حمایت همسرش در کلاس های بازیگری آزیتا حاجیان شرکت کرد و در زمان سریال کیمیا از طریق خانوم حاجیان به این سریال معرفی شد. او در نقش رها در سال ۹۴ به شهرت زیادی در ایران رسید.

وی با ساعد سهیلی بازیگر سینما و تلویزیون در فرانسه آشنا شده و با وی ازدواج کرده است.

ساعد سهیلی متولد ۳۰ بهمن ۱۳۶۶ در مشهد فرزند نویسنده و کارگردان سینما سعید سهیلی است . وی فعالیت هنری خود را از سن چهارده سالگی با نقش کوتاهی در فیلم شب برهنه ساخته ی سهید سهیلی آغاز کرد همچنین فیلم بردار پشت صحنه در برخی کارهای پدرش بوده است. گشت ارشاد، متروپل و کلاشینکف از دیگر فیلم های این بازیگر است.

نظرات