صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا مسدود شد علت بسته شدن اینستاگرام ریحانه پارسا

0

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا مسدود شد علت بسته شدن اینستاگرام ریحانه پارسا

ماجرای بسته شدن صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا  از ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ هنوز علت مسدود شدن پیج اینستاگرام ریحانه پارسا مشخص نیست.

صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا مسدود شد علت بسته شدن اینستاگرام ریحانه پارسا

برخی بر این باورند که این کار توسط خود ریحانه پارسا برای ایجاد حاشیه ای جدید صورت گرفته و هدف او تشنه کردن مخاطب به دیدن پست هایش است و برخی نیز عقیده دارند که از سوی اینستاگرام مسدود شده و برخی نیز میگویند این بازیگر سابق ایرانی حتما از اینستاگرام خسته شده و مدیت میخاهد دور از حواشی زندگی کند

اخیرا ریحانه پارسا کسب درآمد از صفحه اینستاگرام خود را آغاز نموده است و درآمد میلیونی از مخاطبانی که در اینستاگرام با حاشیه سازی جمع آوری کرده کسب درآمد می کند.

با توجه به اینکه فعالیت ریحانه پارسا در چهارچوب قوانین اینستاگرام بوده است بعید به نظر می رسد که دلیل بسته شدن صفحه او خود اینستاگرام باشد.

درحالیکه تا اواخر شب دوشنبه ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ صفحه اینستاگرام ریحانه پارسا فعال بود و عکس و تبلیغات استوری می کرد اکنون صفحه او از دسترس خارج شده و پیام زیر خطایی است که در نسخه ویندوز داده می شود.

بسته شدن اینستاگرام ریحانه پارسا

ریحانه پارسا نیز متولد ۱۳۷۲ در تهران است که با بازی در سریال پدر معروف شد. او  سال گذشته به ترکیه مهاجرت کرد و اخیرا با ناتشار عکس ها و تصاویر منشوری حاشیه ساز شده است و ماجرای رابطه پنهانی او تصویر غیر اخلاقی در یک بالکن غرق خانه اش در ترکیه و انشار عکس نیمه گرگ و نیمه انسان از خودش و عکسی در آغوش دستان یک مرد غریبه و حواشی شایعه بارداری و حاملگی ریحانه پارسا از پویان مختاری و از جمله جنجال های اخیر این بازیگر است.

نظرات