ماجرای کامل بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان از شایعه تا واقعیت +عکس

0

ماجرای کامل بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان از شایعه تا واقعیت +عکس بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان از علت تا واقعیت ماجرا را در ادامه میخوانید

خبر بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان مربوط به سکانسی از سریال خاتون است و صحت ندارد و ایشان در سلامت کامل هستند.

ماجرای کامل بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان از شایعه تا واقعیت +عکس

ماجرای کامل بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان از شایعه تا واقعیت +عکس

در سکانسی که نگار جواهریان در نقش خاتون در سریال خاتون به کارگردانی تینا پاکروان بازی کرده، سکانسی تلخ و غم انگیز از دست فرزند و بستری شدنش در بیمارستان است که با عنوان بستری شدن نگار جواهریان در بیمارستان در حال انتشار است و این خبر کذب بوده و صحت ندارد.

لازم به ذکر است که نگار جواهریان اینروزها در حال بازی در سرال خاتون به کارگردانی خانم تینا پاکروان است. این سریال یکی از محبوب ترین سریال‌های سینمای خانگی به شمار می‌آید گه نگار جواهریان در نقش خاتون به ایفای نقش پرداخته است. این بازیگر کارنامه درخشانی از خود به جای گذاشته است و در این سریال در کنار بازیگران مطرحی همچون شبنم مقدمی، اشکان خطیبی و بابک حمیدیان به هنرنمایی پرداخته است.

بستری شدن نگار جواهریان در

بازیگر نقش خاتون در سریال خاتون

خاتون یک مجموعهٔ نمایش خانگی ایرانی محصول سال ۱۴۰۰ در ژانر عاشقانه تاریخی به کارگردانی تینا پاکروان و تهیه‌کنندگی علی اسدزاده است. از بازیگران اصلی سریال می‌توان به نگار جواهریان، اشکان خطیبی، میر سعید مولویان، شبنم مقدمی، بابک حمیدیان، رضا بهبودی و ستاره پسیانی اشاره کرد.

همچنین ببینید: فیلم کامل / سکانس جنجالی اشکان خطیبی و نگار جواهریان در سریال خاتون را ببینید

جواهریان در اولین تجربه بازیگری اش در سینما در سال ۸۰ مقابل دوربین فیلم من ترانه ۱۵ سال دارم ساخته رسول صدرعاملی رفت. نگار جواهریان نقش خاتون را در سریال خاتون ایفا می کند که مشکلات زیادی سر راهش قرار می گیرد که سخت ترین آن از دست دادن فرزندش است که حالش به شدت بد می شود و بیمار می شود

این بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان ۲۲ دی ماه ۱۳۶۱ در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در زمینه طراحی صحنه و لباس ادامه داد و مدرک او کارشناسی این رشته است.

حسن جواهریان پدر نگار جواهریان است که در مهندس ساختمان بود که در ۲۷ مهرماه سال ۹۶ بعد از تحمل مدتی رنج بیماری درگذشت جواهریان دو خواهر به نام های نازنین و نگین و یک برادر دارد و مادر و خواهر او و بسیاری از بستگانش ساکن مونترال کانادا هستند.

نظرات