بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی کیست بیوگرافی و عکس واقعی بدون گریم

0

بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی کیست بیوگرافی و عکس واقعی بدون گریم

الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی متولد سال ۱۳۷۴ در کاشان است و به جز بازیگری در زمینه خوانندگی و عکاسی نیز مشغول است. الهام جدی بازیگر تئاتر،سینما و تلویزیون اینروزها در سریال دیو و ماه پیشونی در نقش الفت بازی کرده است که گریم او مورد توجه بینندگان قرار گرقته است.

عکس و بیوگرافی الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی و همسرش همراه با زندگی شخصی و هنری آشنا شوید

بیوگرافی الهام جدی بازیگران سریال دیو و ماه پیشونی الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی

بیوگرافی الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی + عکس بدون گریم

الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی می باشد. او متولد ١٧ فروردین ١٣٧٤ در کاشان و فارق التحصیل رشته بازیگرى است. خانم الهام جدی در سال ۱۴۰۱ در سریال دیو و ماه پیشونی نقش الفت را برعهده داشته و انیروزها با گزیم خاص و بازی منحصر بفردش خوش درخشیده است.

عکس و بیوگرافی الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی

الهام جدی زاده ی ١٧ فروردین ١٣٧٤ در کاشان و فارغ التحصیل رشته بازیگرى است. او مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است. جالب است بدانید الهام مجدی علاوه بر بازیگری، خواننده و عکاس نیز می باشد.

بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی کیست بیوگرافی و عکس چهره جدیدش

الهام جدی بازیگر سریال دیو و ماه پیشونی پیشتر با بازی در نقش الهام در سریال سیاوش به اوج شهرت رسید. ا پو متولد کاشان می باشد و به جز بازیگری در زمینه موسیقی و عکاسی نیز فعالیت دارد و بعد از بازی در چرا و گمشدگان در سریال دیو و ماه پیشونی در کنار بازیگران مشهور آن حضور دارد. سیاوش در ژانر درام و اجتماعی به نویسندگی پویا سعیدی، کارگردانی سروش محمدزاده و تهیه کنندگی مهدی یاری محصول سال ۱۳۹۹ می باشد

همچنین ببینید: دانلود کامل قسمت اول سریال دیو و ماه پیشونی قسمت ۱ لینک مستقیم و پخش آنلاین

سوابق بازیگری

وى فعالیت خود را از سال ١٣٩٥ در تئاتر آغاز کرد و تاکنون در نمایش هایى همچون ولپُن، شیطونى، نبرد گالیله و مرثیه اى براى ژاله به ایفای نقش پرداخته است. وی در سال ١٣٩٨ با نقش آفرینی در فیلم زیر نظر به کارگردانی مجید صالحى، نخستین تجربه خود را در زمینه بازیگری سینما کسب کرد. الهام جدى سابقه بازی در سریال سیاوش را نیز در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی الهام جدی بازیگر نقش الفت در سریال دیو و ماه پیشونی

خانوم الهام جدي بازیگری را ابتدا با تئاتر شروع کرد و پس از اجرای چندین تئاتر موفق در سال ۱۳۹۶ فعالیت خود را با نقش آفرینی در سریال گمشدگان آغاز نمود.

عکس شخصی الفت در دیو و ماه پیشونی
وی در چندین تئاتر مختلف به کارگردانی مهدی کوشکی بازی کرده است. سال ۱۳۹۷ اولین تجربه بازیگری سینمایی خود را با بازی، در سکانس کوتاهی از فیلم سینمایی زیر نظر به دست آورد. او در جدیدترین فعالیت هنریش در سریال سیاوش نقش مرجان را بازی کرده است. این سریال هر هفته روزهای جمعه ساعت ۱۲ ظهر از سبزمدیا پخش میشود.

عکس های الهام جدی در سریال دیو و ماه پیشونی

الهام جدی در سریال دیو و ماه پیشونی به کارگردانی حسین قناعت در کنار بازیگرانی چون علی صادقی، لیلا اوتادی، حسن پورشیرازی، افسانه بایگان، رامین ناصر نصیر، ستایش موسوی، نگین معتضدی، رضا شفیعی جم، سیاوش چراغی پور، اصغر سمسارزاده، خشایار راد، رابعه اسکویی، میرطاهر مظلومی، بهراد خرازی، الهام جدی، عسل قرایی، احمدرضا اسعدی، الهه محمودی، آتش تقی پور، عباس محبوب و علی کاظمی و … خوش درخشید

فعالیت موسیقی

الهام جدی همخوان و خواننده پاپ است و به جز بازیگری در زمینه موسیقی نیز کار کرده است و تجربه همکاری با خوانندگان پاپ را در کارنامه هنری خود دارد. او در موزیک ویدیو چـالوس کاری از روزبه بمانی و موزیک ویدیو صورتک به خوانندگی مهدی یراحی بازی کرده است.

نظرات