زمان پخش و نحوه شرکت در برنامه اتفاق رضا رشیدپور

0

زمان پخش و نحوه شرکت در برنامه اتفاق رضا رشیدپور

برنامه اتفاق شبکه سه برنامه جدیدی است که را اجرای رضا رشیدپور با ۷۰۰ تماشاگر روی آنتن میرود که در ما در مجله حرف تازه نحوه شرکت و حضور در این برنامه و زمان پخش و تکرار و روزهای پخش آن را بیان میکنیم

برنامه اتفاق رضا رشیدپور

برنامه «اتفاق» با اجرای رشیدپور با هدف سرگرمی همراه با آگاهی دهی روی آنتن می‌رود که تیزر آن نیز منتشر شده است.

ساعت پخش برنامه اتفاق

این برنامه در ایام رمضان ۱۳۹۹ هر شب ساعت ۲۳:۳۰ از شبکه سه پخش می‌شود.

زمان پخش و نحوه شرکت در برنامه اتفاق رضا رشیدپور

موضوع و محتوای شوی تلویزیونی اتفاق

این برنامه به موضوعاتی هیجان انگیز توسط چهره‌های شاخص حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی می پردازد و با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر روی آنتن می رود که شامل استندآپ‌هایی در قالب یک شوی جذاب تلویزیونی با نگاهی متفاوت، خلاقانه و جذاب به موضوعات مختلف است.

در این برنامه جدید، موضوعاتی هیجان انگیز توسط چهره‌های شاخص حوزه‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و ورزشی با حضور بیش از ۵۰۰ تماشاگر روایت خواهد شد. در این برنامه باید منتظر هر اتفاقی از جمله مناظره، گفت‌وگو، بازنمایی اتفاقات شگفت انگیز دنیای علم و … باشیم.

زمان پخش برنامه اتفاق از شبکه سه

این برنامه قرار است پنجشنبه و جمعه هر هفته پخش شود که به تهیه‌کنندگی محمدرضا رضائیان و کارگردانی سیاوش صفاریان‌پور و محمدرضا رضائیان ساخته شده است.

رضا رشیدپور مجری اتفاق

این برنامه یا بهتر بگوئیم شوی تلویزیونی با اجرای رضا رشیدپور مجری و بازیگر محبوب و مجری برنامه حالا خورشید با میلیون ها مخاطب روی آنتن شبکه میشود

مجری طرح این برنامه حمید مراوندی است. به نظر حضور رضا رشیدپور به عنوان یکی از مجریان شاخص تلویزیون، محمدرضا رضائیان تهیه‌کننده برنامه پرطرفدار کتاب‌باز، سیاوش صفاریان‌پور سازنده برنامه‌های شاخص علمی تلویزیون، نوید ساخت یک برنامه ممتاز را می‌دهد.

این برنامه به سفارش گروه اجتماعی شبکه سه سیما و با هدف سرگرمی همراه با آگاهی رسانی در ۱۰۰ قسمت ۷۵ دقیقه‌ای روی آنتن می‌رود.

نظرات