زمان پخش و تکرار فیلم رابطه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱

0

فیلم رابطه : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار فیلم رابطه برای علاقه مندان به این فیلم را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این فیلم جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

فیلم رابطه

 این فیلم ایرانی به نویسندگی و کارگردانی پوران درخشنده و تهیه کنندگی صدا و سیما، محصول سال ۱۳۶۵ در ژانر خانوادگی،اجتماعی و درام است. این فیلم نخستین تجربه بلند سینمایی پوران درخشنده محسوب می‌شود. همچنین این فیلم بسیار در زمان خودش پر بیننده بود و بسیار از آن استقبال کردند. حالا قرار است این فیلم به یاد ماندنی ۱۲ آبان ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله بازیگران آن می توان به خسرو شکیبایی،منیژه آقایی،مژگان امیری،علیرضا اسحاقی،مهدی فرهادی،فریدون خلیلی،پوراندخت مهیمن،هوشنگ ملک آرا،پرویز محمدیان،حسین محب اهری،امید نیکبار،پرویز پورحسینی،کامران رهبرنیا،کاوان رحیمی و… اشاره کرد.

این فیلم درباره در مورد نوجوانی ناشنوا و لال به نام ناصر است که قادر به ایجاد رابطه با اطرافیان خود نیست. پدر و خواهر ناصر به او بی توجه اند و دل سوزاندن مادر به حال او بی فایده است. ناصر تحت فشار اطرافیان و خانواده از همه کس و همه چیز دلزده است ، اما پس از آن که معلمش او را در عدم برقراری رابطه با اطرافیان مقصر می داند ، به خود می آید. سرانجام پس از آن که تا حدودی قدرت تکلم می یابد با دسته گلی به دیدار معلم می رود….

زنده یاد خسرو شکیبایی در این فیلم سینمایی در نقش معلم مقابل دوربین رفت و باز هم یکی از درخشان ترین نقش هایش را خلق کرد.

زمان پخش فیلم رابطه از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش فیلم رابطه

این فیلم جذاب پنج شنبه ساعت ۲۲ و تکرار آن ساعت ۶ صبح و ۱۴ ظهر روز بعد از شبکه آی فیلم پخش می شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات