بیوگرافی و عکسهای آرمین زارعی – آرمین ۲afm

0

آرمین زارعی، خواننده پاپ و رپ فارسی که با نام هنری آرمین ۲afm در بین نسل جوان مشهور شد و فعالیت خودش را به صورت زیرزمینی آغاز کرد. با خبر مجور گرفتن و شروع فعالیت آرمین به صورت رسمی تصمیم گرفتیم تا در این بخش بیوگرافی کامل و جدیدترین تصاویر آرمین زارعی را برای شما قرار بدهیم. برای مشاهده این مطلب با ما همراه باشید.

بیوگرافی و عکسهای آرمین زارعی - آرمین 2afm

 

بیوگرافی آرمین زارعی

آرمین زارعی یا با نام هنری آرمین ۲afm، خواننده پاپ و رپ فارسی که در ۵ اردیبهشت ۶۵ در تهران متولد شد. او در خانواده تسبتا ثروتمندی به دنیا آمد و اکنون ساکن امید تهران ساکن است. لقب ۲afm رو برای این انتخاب کرده که قبلآ عضو گروهی با همین عنوان بوده که اعضای آنرا : آرمین (A) ، علی (A) ، فرهاد (F) و مهراد (M) تشکیل می دادند.

بیوگرافی آرمین 2afm

آرمین به تام هنکس و براد پیت خیلی علاقه دارد. در غذاها هم از فسنجان و سالاد ماکارونی خوشش می‌آید. او از ابتدا با یک جمله مشهور کارش رو شروع کرده است که میگوید: “ما به اعتماد به نفس نیازی نداریم. به اعتماد به خدا احتیاج داریم که یک ذره اش دنیا را تکان می‌دهد.”

 

سالهای فعالیت

خوانندگی رو از دوران دبیرستان با ۴ تا از دوستانش بصورت خانگی شروع کرد. بعد از آن دوران تصمیم می گیرند در یک استودیوی فعالیت خود را ادامه دهد، آشنایی اش با رضایا و پیشنهاد او برای خواندن روی آهنگ نارگل باعث شد صدایش سر زبان ها بیافتد. براساس گفته‌های خود او، اولین کار جدی‌اش «رقص جاماییکایی» بوده که پس از پخش در فضای مجازی بازتاب‌های مختلفی پیدا کرده‌است.

آرمین 2afm و ملانیا

وی مدتی با رضایا و بعد از با دیگر خوانندگان زیرزمینیِ ایران مانند امیر تتلو نیز همکاری داشته‌ است. آرمین تاکنون با خوانندگان زیادی از جمله حسین تهی، تتلو، طعمه، رضایا، فریدون آسرایی، حصین ،فلاکت، ساسی مانکن فعالیت داشته‌ است. او مدتی در خارج از کشور فعالیت داشت و با خوندن آهنگ “مبارک باشه” به اوج شهرت رسید. خبر خورج وی از ایران و آهنگ سازی شایعه بوده اما او در یک ترانه ای با خواننده دختر هم آواز شد که می گوید: “تصميم گرفته‌ ام ديگر اين کار را هم نکنم.”

 

همسر آرمین زارعی

بصورت رسمی خبر ازدواج یا نامزدی آرمین رسانه ای نشده است، اما عکس هایی از وی منتشر شده است که تاکنون زارعی درباره آن واکنش نشون نداده است.

همسر

 

پیشنهاد بازیگری

او می گوید: “چند بار به من پیشنهاد بازی در فیلم شد، اتفاقا نقش اول هم بود اما هرچه فکر کردم دیدم نقش هایي که برایم درنظر گرفته بودند در پوزیشن من نبود شبیه خودم نبود و نمی توانستم آن نقش را بازی کنم.”

پیشنهاد بازیگری

 

از رابطه با حسین تهی تا جدایی از تتلو

او در رابطه آشنایی اش با حسین تهی می گوید: “من و حسين تهی از دبيرستان تا دانشگاه هم‌کلاس بوديم‌، زماني که فهميدند رپ‌ خوان هستيم، محترمانه از ما خواستند که از دانشگاه برويم، ياس، تتلو و سروش هم دوره هایم هستند.”

آرمین و تتلو

آرمین با اینکه هیچ وقت از علت جدایی اش با تتلو صحبت نکرد، اما تتلو در یک گفتگویی که در ایران داشت، اعلام کرد که غرور آرمین باعث جداییمان شد.

 

مجوز و آغاز فعالیت رسمی

از سال ۹۲ از سوی دفتر موسیقی اعلام شد که می تواند آثارش را به ارشاد بفرستد تا بعد از بررسی های لازم در صورت امکان برای کارهایش مجوز بگیرد، اما او تا امروز دست نگه داشته و به قول خودش سعی کرده خودش و کارهایش را زیر رادیکال ببرد تا بی گدار به آب نزند و سر انجام موفق شد در تاریخ ۱۴ اسفند ۹۸ اولین مجوزش را برای آهنگ “رفت” بگیرد.

آهنگ رفت آرمین زارعی

 

دیگر عکسهای آرمین زارعی ۲afm

عکس قدیمی آرمین

 

عکسهای جدید آرمین 2afm 99

 

عکسهای جدید آرمین 2afm 99

 

عکسهای جدید آرمین 2afm 99

 

عکسهای جدید آرمین زارعی 99

 

عکسهای جدید آرمین زارعی 99

 

عکسهای جدید آرمین 2afm 99

 

عکسهای جدید آرمین زارعی 99

 

آرمین زارعی و رضا گلزار

با ما همراه باشید.

نظرات