چالش های شب عید قالیشویی های مشهد از نگاه آئین خراسان

1

چالش های شب عید قالیشویی های مشهد از نگاه آئین خراسان

هر ساله با نزدیک شدن به عید و شلوغ شدن بازارها و فروشگاه ها، یکی از پرمتقاضی ترین نیاز های مردم در شب عید، قالیشویی میباشد که بدلیل افزایش افسار گسیخته ی تقاضا و تراکم سفارشات برای خدمات فرش، به شدت شرکت ها و کارخانه های قالیشویی را تحت فشار و مضیقه قرار داده است. شستشوی قدیمی و سنتی دیگر پاسخگوی این حجم از درخواست ها نیست و فقط قالیشویی‌های تمام اتوماتیک و پیشرفته میتوانند در کسری از زمان این میزان از سفارشات را به بهترین شکل دریافت و به مشتری با کیفیت مورد انتظار تحویل دهند. همچنین خدمات دیگری چون ; ترمیم فرش و رفوگری، ترمیم سوختگی‌ها، ریشه‌زنی، تعمیر بافت فرش و انواع تابلوفرش و لکه‌برداری تخصصی که تنها در برند های معتبر قالیشویی مشهد انجام می‌شود. امروزه شستشوی فرش ها دیگر بدون کمک‌‌گیری از قالیشویی ها برای بیشتر مردم بدلیل آپارتمان نشینی تقریبا محال و غیرممکن شده، اما چون فرش ایرانی کالایی بسیار گرانبها میباشد، باید در انتخاب یک قالیشویی معتبر توجه و دقت بسیار زیادی به خرج داد. در ادامه نکاتی بسیار حیاتی که حاصل تجربه ی ۴۰ساله ی قالیشویی آئین خراسان  میباشد در اختیارتان گذاشته میشود که با دانستن آنها هرگز در دام سودجویان و کلاهبرداران شب عید نخواهید افتاد!

 قالیشویی های مشهد

مراقب قالیشویی های بی هویت شب عید باشید!

با کمی تحقیق در فضای اینترنت یا در صفحات آگهی روزنامه‌ها و شبکه های اجتماعی معتبر، می‌توان به یک قالیشویی‌معتبر و بااصالت دسترسی پیدا کرد. اما این روزها که سفارشات شست‌وشوی فرش ها با توجه به نزدیک شدن به ایام عید بسیار افزایش پیدا کرده، بهتر است کمی با تامل و تحقیق بیشتر اقدام به انتخاب قالیشویی کنیم و به شدت مراقب قالیشویی‌های ارزان‌قیمت فصلی باشیم! نزدیک عید‌ و اواخر بهمن ماه، اوج پیک کاری قالیشویی ها و خدمات شست‌وشوی فرش میباشد که همین این امر باعث شده تا هرساله بسیاری از شرکت‌های بی هویت فصلی و غیرمتخصص، تبلیغات گسترده‌ای رو در فضای مجازی انجام دهند و به فکر سودجویی و کلاهبرداری باشند. تمام آنچه که در گزینش یک قالیشویی معتبر برای مشتری اهمیت دارد; ‌کیفیت‌ کار و شستشو و دیگری هزینه و قیمت‌ نهایی خدمات است. مواردی بوده که فرش سالم و بی‌عیب ونقص برای شست‌وشو تحویل داده شده و در نهایت به شکلی پاره یا با ریشه‌های کنده‌شده به خانه بازگشته چون قالیشویی بی هویت و اصالت بوده، پیگیری‌های دنبال آن نیز به جایی نخواهد رسید. برای اینکه با چنین مشکلاتی روبرو نشوید، قالیشویی آئین خراسان نکاتی بسیار حائز اهمیت را در طی این فرایند برای شما بازگو میکند تا در این ایام مهم میزان خطر و ریسک خسارات بسیار پایین بیاید.

بیشتر بخوانید : اگر علاقمند به نقاشی هستید ، مطلب آموزش نقاشی را از دست ندهید

قالیشویی آئین خراسان  با بیش از ۴۰سال سابقه و اعتبار در شستشوی انواع فرش های نفیس و ابریشمی و داشتن کارشناسان و متخصصین باتجربه و حاذق توانسته تا  در جمع بهترین قالیشویی ها یعنی کارخانه ادیب، آئین خراسان، بانو و شهرفرش، سال ها مورد اعتماد و تحسین شما عزیزان قرار بگیرد و با بکار گیری بروزترین و بهترین روش های شستشوی فرش همواره بالاترین میزان از کیفیت و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد. همچنین با بکارگیری مجرب ترین پرسنل و بروزترین دستگاه های روز توانسته تا خدمات مبل شویی مشهد در منزل را در اختیار همشهریان خود قرار دهد.

ویژگی‌های یک قالیشویی ممتاز و معتبر

بسیار عادیست که تبلیغات قالیشویی ها در ماه‌های پایانی سال ازجمله اسفند افزایش پیدا کند اما باید توجه داشت که یک قالیشویی معتبر و با اصالت در طول سال فعال و دایر میباشد و خدمات ارائه می‌کند.

  • سابقه‌کار و قدمت قالیشویی : اولین نکته‌ای که باید در انتخاب قالیشویی معتبر به آن توجه کرد. اگر در گذشته و سال‌های قبل مشتری دائم و سابق یک قالیشویی بوده‌اید و به کیفیت ارائه خدمات و هزینه های آن اعتماد دارید، نیازی به ترس و دلشوره نیست. اما اگر می‌خواهید قالیشویی جدیدی را اولین بار انتخاب کنید، ابتدا حتما درباره آن پرس و جو و تحقیق کنید. برای اینکه مطمئن شوید کدام کارخانه های قالیشویی معتبر و قابل‌اعتماد هستند، اگر در مشهد زندگی میکنید، می‌توانید با یک نگاه ساده در گوگل و همچنین تماس با اتحادیه صنف قالیشویی های مشهد براحتی میتوان از صحت اعتبار قالیشویی و نام آن مطمئن شد و سوابق و جواز دار بودن یا نبودن آن را فهمید.

قالیشویی های مشهد

  • شفاف بودن نرخ خدمات : از دیگر شرایطی که باعث می‌شود بتوانید به یک قالیشویی اعتماد کنید این است که قالیشویی باید معیار و سنجش معین و مشخصی برای تعیین هزینه های مختلف خدمات داشته باشد و این ملاک و معیار را در معرض دید عموم قرار دهد. معیار اصلی تعیین نرخ برای خدمات قالیشویی; اندازه و متراژ فرش، جنس و باف فرش، نوع شوینده بکارگرفته شده و خدمات جانبی لکه‌بری و ترمیم میباشد. شستشوی فرش ها در قالیشویی بر اساس جنس بافت فرش تعیین شده و بر همین عنوان از شوینده های مرغوب و متناسب با الیاف فرش استفاده می‌شود، بخاطر همین میتوان از قبل هزینه شستشو و خدمات قالیشویی را به مشتری عنوان کرد.
  • مجهز بودن به تکنولوژی و بروز بودن خدمات : امروزه بسیاری از قالیشویی های معتبر و اصیل چون قالیشویی آئین خراسان با راه اندازی سیستم سفارش گیری آنلاین و درج سایتی معتبر و پیشرفته، نه تنها ثبت خدمات را برای مشتری راحت تر و آسان تر کرده اند بلکه میتوان با مراجعه به لیست قیمت ها در سایت، از جدیدترین نرخ های مصوب اتحادیه و قالیشویی باخبر شد تا همواره بروزترین اطلاعات از هزینه های فرش را مطلع شد. بیشتر قالیشویی‌ها لیستی از هزینه خدمات فرش را دارند که مشتری می‌تواند از قبل برطبق آن برآوردی از هزینه‌های خود داشته باشد. غالب فرش‌های ماشینی به‌جز فرش‌هایی که طرح ابریشمی دارند یا جنس آنها از ابریشم است، با پودر های معمولی شستشو می‌شوند و اینکه گفته می‌شود از شامپو های خارجی و گران قیمت برای شستشوی فرش‌ها در قالیشویی استفاده می‌شود تاحدودی برخلاف واقعیت داستان است!  در این مورد فقط برای فرش‌های دستباف از مواد مخصوص و متفاوت استفاده می‌شود که اتحادیه نیز در تعیین نرخ‌های مصوب این تفاوت مواد را درنظر داشته و لحاظ کرده و هزینه ی شستشوی فرش های ماشینی و دستباف با یکدیگر متفاوت است.

قالیشویی های مشهد

  • مکانیزه بودن فرایند شستشو و خشک کردن : قالیشویی آئین خراسان با مجهز بودن به دستگاه های اتومات و در اختیار داشتن سانترفیوژهای پیشرفته در جهت آبگیری و خشک کردن فرش، نه تنها کیفیتی بلامعارض در شستشو ارائه کرده بلکه بدلیل مجهز بودن سیستم گرمخانه به جدیدترین امکانات خشک کردن فرش، توانسته تا موعد تحویل دهی فرش ها را به مشتریان بسیار سریعتر از آنچه که تصور میکردند بکند.

1 دیدگاه در “چالش های شب عید قالیشویی های مشهد از نگاه آئین خراسان

  1. احمد گفت:

    بسیار مطلب خوب و عالی ای بود، ممنون از سایت فوق العادتون!

نظرات