زمان پخش و تکرار سریال از نفس افتاده از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

زمان پخش سریال از نفس افتاده : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال از نفس افتاده برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال از نفس افتاده

این مجموعه به کارگردانی قاسم جعفری و تهیه‌کنندگی صدیقه صحت در ژانر اجتماعی،عاشقانه و خانوادگی و محصول سال ۱۳۸۵ است. این مجموعه برای بار اول از شبکه یک سیما پخش شد و بسیار مورد استقبال قرار گرفت. حالا قرار شده این سریال از ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ به جای سریال یک مشت پر عقاب پخش شود.

از جمله بازیگران می توان به اشکان خطیبی،خاطره حاتمی،عزت الله جامعی،صدر الدین شجره،علیرام نورایی،زهره فکور صبور،نوژن رمضانی،کتانه افشار نژاد،اتوسا راستی و… اشاره کرد.

در خلاصه سریال آمده آرش پس از ۱۰-۱۲سال درحالی که درحین استخدام در سازمان ساواک است طی حادثه ای عشق دوران کودکی خود را میبیند وبرای نجات وی از دست ساواک به هر کاری دست میزند.اوپس از فراری دادن شیده وی را به ویلای ناپدری خود میبرد.او از شیده تقاضا ازدواج میکند وشیده تقاضای وی را میپذیرد.ارش صبح روز بعد از عروسی دستگیر میشودوتحت شکنجه قرار میگیرد.ناپدری وی که یکی از روسای ساواک است طبق نقشه ای وی را از زندان فراری میدهد.ارش نزد شیده میرود.پس از گذشت مدتی با نوشتن نامه ای از شیده خداحافظی میکند ومیگوید که برای ازادی وطنش میرود ومبارزه میکند.او به خانه یکی ازمستشاران امریکایی میرود که او را در همهان جا دستگیر کرده وبه جوخه اعدام میسپارد وشیده و تنها پسرش را تنها میگذارد…

زمان پخش سریال از نفس افتاده از شبکه تماشا

ساعت تکرار و زمان پخش سریال از نفس افتاده از شبکه تماشا

این سریال ۱۲ قسمتی هرشب از ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۲۱ و تکرار آن روز بعد ساعت ۳ بامداد،۹ صبح و ۱۵ از شبکه تماشا پخش خواهد شد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید.

نظرات