دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۸ سی و هشتم قسمت ۳۸ گیل دخت (تلوبیون)

0

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت ۳۸ سی و هشتم قسمت ۳۸ گیل دخت (تلوبیون)

قسمت ۳۸ سریال گیلدخت همزمان از شبکه یک و آی فیلم امشب جمعه ۲۶ اسفندماه پخش شد. سریال تلویزیونی گیلدخت به صورت هفتگی حوالی ساعت ۲۲:۱۶ از شبکه یک سیما روی آنتن می رود و داستان عاشقانه و تاریخی دارد.

دانلود کامل سریال گیلدخت قسمت 38 سی و هشتم قسمت ۳۸ گیل دخت (تلوبیون)

سریال گیلدخت قسمت ۳۸

دانلود قسمت ۳۸ گیل دخت با کیفیت های فول اچ دی، اچ دی ۱۰۸۰p] [720p] [480p] از تلوبیون و آپارات و پخش زنده شبکه یک امکان پذیر است.
با وجود پخش سریال های متعدد از شبکه های مختلف تلویزیون، اینروزها سریال گیلدخت توانسته گوی سبقت را از دیگر مجموعه های تلویزیونی از لحاظ بیننده برباید و در صدر پر بیننده ترین و جذابترین سریال های تلویزیونی قرار بگیرد. سریال تلویزیونی با موضوع و محتوای عاشقانه تاریخی دو دلداده به نام گلنار و اسماعیل میرشکار که در بهبوهه جنگ آصف میرزا و تقی خان برای قدرت، به هم دل بستند و سرنوشت نامعلومی در انتظار عشقشان است. داستان گیل دخت در قسمت های انتهایی و پایانی قرار دارد و باید منتظر ماند و دید آخر داستان گیلدخت چه میشود؟

با این حال وقایع و داستان ظلم های آصف میرزا به رعیت و ماجرای عشق گلناز و اسماعیل و وقایع عمارت تقی خان هنوز به اتمام نرسیده و در قسمت های بعدی شاهد داستانی دیگر با سکانس های جذاب خواهید بود. مجید اسماعیلی کارگردان سریال گیلدخت تا اینجای داستان توانسته مخاطبان را پای گیرنده ها نگه دارد و عطش بینندگان برای دنبال کردن سریال تلویزیونی که اینروزها غوغا کرده و مردم به تماشای آن علاقه نشان دادند و حالا باید منتظر ماند و دید آخر داستان عشق گلنار و اسماعیل چه خواهد شد.

زمان بازپخش و تکرار سریال گیلدخت

مجموعه تلویزیونی گیلدخت در ۶۰ قسمت پنجشنبه ها و جمعه ها ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما در حال پخش است. تکرار آن نیز در ساعت های ۲ بامداد، ۹ صبح، ۱۵ ظهر می باشد. همچنین در جمعه شب ها دو قسمت گیلدخت در ساعت ۲۲ از آی فیلم پخش میشود.

سریال گیلدخت در گرمدره تهران و استان گیلان فیلمبرداری شده است که لوکیشن های آن را با توجه به اطلاعات تیتراژ پایانی این سریال میتوان تشخیص داد.

این سریال در مرکز فیلم و سریال معاونت برون‌مرزی سازمان صدا و سیما تولید شده‌ است. سریال تلویزیونی گیل‌دخت در سال ۹۸ برای تولید کلید خورد و تا آبان‌ماه ۱۴۰۰ در گیلان و تهران تصویر‌برداری شد و قرار است در ۶۰ قسمت از شبکه یک و شبکه آی فیلم همزمان پخش شود.

اگر قسمت های پخش شده سریال گیل‌ دخت را تماشا نکردید می توانید از بخش دانلود همه قسمت های سریال گیلدخت در پایین صفحه کمک بگیرید.

نظرات