فیلم کامل ماجرای وحشتناک قمه کشی دختران در پارک بوشهر و واکنشها را ببینید

1

فیلم کامل ماجرای وحشتناک قمه کشی دختران بوشهری در پارک شغاب و واکنش ها را ببینید

فیلم کامل قمه کشی دختران در پارک شغاب بوشهر و واکنش ها را ببینیدکه شب گذشته در یکی از پارک های بوشهر چند دختر دهه هشتادی به جان هم افتادند و به روی هم قمه کشیدند و فیلم قمه کشی دختران بوشهری در شبکه های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشته است

قمه کشی دختران در پارک شغاب بوشهر

ویدئوی قمه کشی دختران در پارک بوشهر پربازدید شده و با واکنش های زیادی از سوی کاربران از جمله اینستاگرام و توئیتر داشته است.

این فیلم که با گوشی موبایل در یکی از پارک های شهر بوشهر به نام پارک شغاب گرفته، نشان می دهد که چند دختر نوجوان بعد از دعوا و درگیری ، اقدام به قمه کشی می کنند که صحنه تاسف باری را رقم می زند.

درباره جزئیات و علت دعوا و درگیری این کلیپ خبری منتشر نشده و پلیس فتا در حال بررسی صحت و سقم این ویدئو است و خبرهای تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

در زیر ویدئو تکان دهنده از قمه‌کشی دختران نوجوان در پارک بوشهر را ببینید:

هنوز مدت زیادی از فیلم قمه کشی هلیا نگذشته که حالا ویدئویی دیگر از دختران نوجوان دهه هشتادی در رسانه ها و فضای مجازی در حال دست به دست شدن است، برخی می گویند که فیلم قمه‌کشی چند دختران در پارک بوشهر ساختگی بوده و برای جذب بازدید و فالور ساخته شده است، حالا نتایج تحقیقات پلیس فتا و خبر تکمیلی در خصوص چگونگی و محل دقیق این درگیری به زودی منتشر می شود.

از سوی دیگر پیگیری خبرنگار رکنا نشان از آن دارد که این فیلم در حال بررسی از سوی پلیس فتا استان بوشهر است و هنوز وجود این درگیری در پارک شغاب بوشهر تایید یا تکذیب نشده است و احتمال می رود این فیلم ساختگی باشد و دختران برای جذب فالور دست به این درگیری زده باشند.

جدا از درستی و ساختگی این ویدئو، باید گفت که این صحنه ها در ملا عام و جلوی چشم عابرین در حتما کودک و نوجوان دیگری هم در بین آنها وجود دارد، کاری به شدت زشت و منفور است و برای قدرت نمایی نباید اخلاقیات را زیر پا گذاشت.

واکنش کاربران

اقا من دیگع میترسم 🥲

*****
یکی اونو از دستش بگیره الان دستو پاشو میبره ببین چه زمانه ای شده

****
من کاری ب اون دختران جنگجو ندارم این فیلم برداره پوزخند اول ویدویو ک زد پاچیدم از خنده😂

****
عجب

***
اخر زمونه

*****

حرمت قمه چه بدجور از بین رفته 😮

****
همه هم بچه هستن

***

اینا خانواده هاشون کجان؟؟

و…

 

1 دیدگاه در “فیلم کامل ماجرای وحشتناک قمه کشی دختران در پارک بوشهر و واکنشها را ببینید

  1. Saeed گفت:

    دیدن هلیا مشهور شده اینام گفتم یه حرکتی برای جلب توجه بزنیم

نظرات