جدیدترین مدل های طرح ناخن پاییزی شیک و خاص برای همه ی سلیقه ها که باید ببینید

0

طرح ناخن پاییزی : با تغییر فصل و آمدن پاییز، درخواست برای این طرح بسیار پرطرفدار می شوند. بسیاری دوست دارند با تغییر فصل رنگ پوشش و همین طور نوع طراحی ناخن خود را با آن هماهنگ کنند.در ادامه همراه ما باشید.

طرح ناخن پاییزی

جدیدترین مدل های طرح ناخن پاییزی شیک و خاص برای همه ی سلیقه ها که باید ببینید

طرح ناخن پاییزی برای ناخن کوتاه

امروزه مدل ناخن کوتاه و مینیمال بسیار پرطرفدار است، پس اگر صدف ناخن‌های شما بلند و مربعی شکل است می‌توانید از ژلیش ناخن کوتاه استفاده کنید که انرژی خوب و کلاسیکی به شما می‌دهد.معمولا برای ناخن کوتاه از رنگ‌های نود و ملایم با طرح‌های ساده استفاده می‌شود که زیبایی طرح ناخن پاییزی کوتاه را چند برابر می‌کند.

مدل های طرح ناخن پاییزی

ناخن پاییزی

شیک ترین ناخن پاییزی

نکات مهم هنگام انتخاب طرح ناخن پاییزی

رنگ های مورد استفاده در طراحی ناخن پاییزی دارای هیچ محدودیتی نبوده و قانون خاصی ندارند. با ترکیب حد اقل شش رنگ گرم مانند نارنجی، قرمز، زرد و … ظاهری پاییزی و زیبا برای ناخن های خود ایجاد کنید و تکه کوچکی از پاییز را روی ناخن های خود داشته باشید.می توانید با توجه به طرح و رنگ لباس های خود ناخن ها را طراحی کنید. هماهنگ بودن طرح ناخن و لباس شما زیبایی و جلوه ی منحصر به فردی در استایل و تیپ پاییزی شما ایجاد می کند. برای طراحی ناخن پاییزی کافیست از رنگ های مشابه و موجود در لباس های خود استفاده کنید.

نکات مهم هنگام انتخاب طرح ناخن پاییزی

طراحی چهار خانه از زیبا ترین طراحی های موجود در دنیای مد می باشد. برای داشتن ظاهری پاییزی می توانید ناخن های خود را به صورت فرنچ چهار خانه با استفاده از رنگ های گرم همانند قهوه ای، نارنجی، زرد و … طراحی کنید.همان طور که برگ های خشک شده روی درختان می توانند منظره زیبایی را در پاییز ایجاد کنند، گلهای خشک شده در نوک انگشتان شما نیز می توانند این زیبایی را ایجاد کنند. دیزاین گل خشک محبوبیت زیادی در بین علاقه مندان به طراحی ناخن دارد مخصوصا در فصل پاییز استفاده از برگ های خشک برای طراحی ناخن جلوه ای بسیار خیره کننده به ناخن های شما می دهد.

مدل های ناخن پاییزی

طراحی های انتزاعی ظاهر خیره کننده ای به ناخن ها می بخشند. شما می توانید با استفاده از رنگ های گرم، ناخن های خود را به صورت انتزاعی طراحی نمایید طوری که ناخن های شما همانند تکه ای از سنگ مرمر شود.استفاده از رنگ سبز برای طراحی ناخن پاییزی بسیار زیبا و منحصر به فرد می باشد زیرا پاییز مملو از رنگ های گرم همانند قهوه ای، زرد، نارنجی و … می باشد، ترکیب رنگ سبز با رنگ های گرم پاییزی ظاهری بسیار متفاوت و خیره کننده به ناخن های شما می بخشد.

رنگ ناخن برای پاییز

ایده طرح ناخن پاییزه

طرح ناخن با برگ

طرح ناخن با تم پاییز

همراه ما باشید

نظرات