بازیگران و خلاصه داستان سریال میم کاف (م.ک)

0

بازیگران و خلاصه داستان سریال میم کاف (م.ک)

سریال میم کاف سریال جدیدی است که به تازگی در حال نگارش و ساخت بوده و قرار است در شبکه یک به نمایش درییاید.

این مجموعه در ژانر کمدی و شاد ساخته شده و قرار بود برای نمایش به نوروز ۹۸ و بعد از آن به ماه رمضان ۹۸ برسد که آماده نشد و حال فعلا در حال نگارش و تولید می باشد.

البته قرار بود امیر پوروزیری آن را کارگردانی کند که انصراف خود را از ادامه کارگردانی این سریال اعلام کرد.

سریال میم کاف

طبق شنیده‌ ها قرار است تا علی ملاقلی‌ پور کارگردانی این سریال را به عهده بگیرد. وی تاکنون کارگردانی فیلم سینمایی قندون جهیزیه را به تنهایی بر عهده داشته است و در چند فیلم دستیار کارگردان بوده است.

«میم کاف» به تهیه‌ کنندگی محمدرضا شفاه و نویسندگی محسن ملکی و حسین حقیقی در حال نگارش است. این سریال بیست‌ و پنج قسمتی داستانی خانوادگی، شاد و مفرح دارد که جوانان در آن حضور دارند.

سریال میم کاف

خلاصه داستان سریال م.ک

تاکنون نگارش این سریال طنز به ۱۰ قسمت رسیده است و پیش تولید تا پایان سال جاری آغاز می‌شود. «م.ک» داستان خانواده‌ای را به تصویر می‌کشد که پسرشان وظیفه ادامه دادن شغل پدر را به عهده دارد، اما به شغل پدر علاقه‌مند نیست. در ادامه شرایطی پیش می‌آید که …

سریال میم کاف

محمدرضا شفاه تهیه‌کننده این مجموعه تاکنون تهیه‌کنندگی سینما داشته و فرصتی فراهم شد تا در این مجموعه به تهیه‌کنندگی سریال نیز بپردازد.

این مجموعه داستانی شاد و خانوادگی دارد که در آن جوانان حضور دارند.

بازیگران سریال میم کاف (م.ک)

نویسنده مجموعه بیست قسمتی «میم کاف» درباره انتخاب بازیگران این مجموعه گفت: فعلاً تمام تمرکزمان بروی فیلم‌ نامه است و بازیگری را انتخاب نکردیم.

این بخش با مشخص شدن بازیگران و اسامی آنها بروز می شود و همراه عکس های پشت صحنه منتشر خواهیم کرد.
این مجوعه تلویزیونی برای نمایش در شبکه یک آماده می شود که قبل از این قرار بود در ماه رمضان و نوروز ۹۸ پخش شود که به هیچ کدام از این ایام نرسید و حال نیز تا پایان نگارش و مشخص شدن بازیگران و مراحل فیلمبرداری زمان بر خواهد بود و برای پخش آن زمانی تعیین نشده است.

نظرات