اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم مجوز خروج با نقش + داستان کامل و تصاویر

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران فیلم  مجوز خروج و بیوگرافی نقش های پژمان جمشیدی، نازنین بیاتی، کاظم سیاح و… در این فیلم با عکس های واقعی و همسرانشان تا عکس ها و اسامی عوامل و خلاصه داستان و زمان پخش و اکران از مجله حرف تازه میخوانید.

فیلم مجوز خروج

بیوگرافی بازیگران فیلم مجوز خروج به همراه نقش

فیلم سینمایی مجوز خروج جدیدترین فیلم ایرانی به کارگردانی کیارش اسدی‌زاده و تهیه کنندگی کامبیز بابایی است. این فیلم محصول سال ۱۳۹۹ و در ژانر درام، اجتماعی و خانوادگی ساخته شده است. این فیلم سینمایی تا کنون اکران نشده  است. در ادامه مطلب به معرفی این فیلم و بیوگرافی و عکس بازیگران این فیلم با نقش ها و داستان این فیلم بازیگر نقش …می پردازیم. با ما همراه باشید.

خلاصه داستان

هنوز اطلاعات زیادی درباره داستان و فیلمنامه این اثر در دست نیست، ولی با توجه به ساخته‌های پیشین این کارگردان به نظر می‌رسد با فیلمی جذاب و تماشایی روبرو باشیم

مجوز خروج

فیلم سینمایی مجوز خروج با برخورداری از کارگردان خوب و جوان به نظر یک فیلم جذاب و تماشایی است و انتظارات زیادی از آن می‌رود. همچنین حضور چند ستاره خوش آتیه سینمای کشور باعث جذاب تر شدن  این اثر می شود و بسیاری منتظر شنیدن اخبار بیشتر در خصوص این فیلم هستند.

اسامی همه بازیگران فیلم مجوز خروج به همراه عکس

  • رضا کیانیان
  • پژمان جمشیدی
  • کاظم سیاح
  • نازنین بیاتی
  • ستاره پسیانی
  • و….

فیلم سینمایی مجوز خروج

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی متولد ۱۵ دی ۱۳۶۸ در تهران است. نازنین بیاتی در نخستین حضور سینمایی خود در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم فجر به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. نازنین بیاتی در سریال تلویزیونی عروسکی شکرستان به عنوان طراح صحنه، طراح لباس، و صداپیشه شخصیت‌های «رؤیا و پیشگو» با حسن رادفر حضور یافت.وی تا کنون ازدواج نکرده است.

نازنین بیاتی

کاظم سیاح

کاظم سیاح زاده ۱۳ شهریور ۱۳۵۷ در تهران صداپیشه، عروسک‌گردان، بازیگر و کارگردان تئاتر ایرانی است.او صداپیشهٔ شخصیت جیگر در مجموعه تلویزیونی کلاه قرمزی است. او همچنین در فیلم سینمایی شهر موش‌های ۲ صداپیشگی دو شخصیت را برعهده داشته‌است. سیاحی با بازی در سریال لیسانسه‌ها و فوق لیسانسه‌ها به کارگردانی سروش صحت قدم تازه ای در بازیگری برای خود برداشت. وی نیز تا کنون ازدواج نکرده.

کاظم سیاح

 

 دیگر عوامل

مدیر فیلم‌ برداری: اشکان اشکانی، دستیار اول کارگردان: مهران شهرآشوب، تدوین: سپیده عبدالوهاب، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، طراح چهره‌ پردازی: ایمان امیدوری، موسیقی: علی شهبازی، جلوه‌های ویژه میدانی: ایمان کرمیان، جلوه‌های ویژه دیداری: حسن بصری، عکاس: حبیب مجیدی و …

نظرات