زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال افسانه شجاعان از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + تکرار

0

زمان پخش و تکرار و بازپخش سریال افسانه شجاعان از شبکه تماشا ۱۴۰۱ + تکرار

ساعت و زمان پخش و تکرار سریال افسانه شجاعان از شبکه تماشا ۱۴۰۱ و ساعت دقیق پخش سریال افسانه شجاعان از شبکه تماشا تلویزیون از ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ساعت ۱۹ برای علاقه مندان به این سریال اگر قصد دارید تا دوباره به تماشای سریال افسانه شجاعان بنشینید با ما در ادامه مطلب از مجله حرف تازه همراه باشید

پخش سریال افسانه شجاعان از شبکه تماشا 1401

سریال افسانه شجاعان با اعلام شبکه تماشا، از چهارشنبه ۲۳ شهریور ۱۴۰۱ روی آنتن این شبکه خواهد رفت. این سریال را می توانید از بیست و سوم شهریور ۱۴۰۱ هر شب ساعت ۱۹ نگاه کنید و تکرار و بازپخش آن نیز در روز بعد خواهد بود

این مجموعه از ۲۳ شهریور هر روز ساعت ۱۹ درشبکه تماشا پخش خواهد شد و تکرار و بازپخش نیز سه نوبت در ساعات یک بامداد و ۷ صبح و ۱۳ بعداز ظهر می باشد، سریالی رزمی محصول کشور چین است که در سال ۲۰۰۱ پخش آن از شبکه CCTV شروع شد. این مجموعه شامل ۴۰ قسمت است و از رمانی با همین نام که توسط جین یونگ در سال ۱۹۶۷ نوشته شده، اقتباس شده است و در همان زمان پخش بسیار پرطرفدار و پربیننده شد. در ایران نیز بارها از شبکه های مختلف تلویزیون روی آنتن رفته است.

ساعت تکرار و بازپخش

مجموعه افسانه شجاعان را از ۲۳ شهریور هر روز ساعت ۱۹ در تماشا تی وی و تکرارش را نیز ساعات ۱ بامداد ، ۷ و ۱۳ تماشا کنید

افسانه شجاعان محصول سال ۲۰۰۱ در شبکه سی‌سی‌تی‌وی چین پخش شد. دارای ۴۰ قسمت و با بازی لی یا پنگ و شو چینگ و به تهیه‌کنندگی جانگ جی جونگ و کارگردانی خوآنگ جیئن جونگ و یوئن بین است. این سریال بر اساس رمانی نوشته جین یونگ سال ۱۹۶۷ است.

ماجرای سریال دربارهٔ جوانی به نام لینگ‌خو چونگ است. بچه یتیمی که توسط استاد یوئه بو چون و همسرش بزرگ شد. او شاگرد اول یوئه بو چون (رئیس گروه خوآشان) است. بسیاری از شمشیرزن‌ها و رزمی‌کارهای آن زمان به دنبال دست‌نوشته آموزش شمشیرزنی بی شیه (شمشیرزنی پیشرفته) بودند که کسی آن را یادمی‌گرفت قدرتش تا حد شکست‌ناپذیر شدن افزایش پیدا می‌کرد.

 

نظرات