فیلم جنجالی رقص هندی حامد آهنگی با حرکات عجیب در جوکر را کامل ببینید

0

جنجال فیلم کامل رقص هندی حامد آهنگی با حرکات عجیب در جوکر را کامل ببینید که در قسمت اول فصل هفتم جوکر فینال دوم اجرا کرد که در ادامه ویدئوی کامل و واکنش ها را ببینید:

فیلم جنجالی رقص هندی حامد آهنگی با حرکات عجیب در جوکر را کامل ببینید

فیلم جنجالی رقص هندی حامد آهنگی با حرکات عجیب در جوکر را کامل ببینید

انتشار فیلم رقص هندی حامد آهنگی در جوکر در شبکه های اجتماعی پربازدید شد و به یکی از ویدئوها و فیلم های طنز روز در فضای مجازی تبدیل شد. در قسمت جدید فصل هفتم جوکر که فینال دوم جوکر ۷ می باشد، در بخشی از آن حامد آهنگی حرکات موزون هندی را برای هم گروهی های خود اجرا کرد و از آنها خواست تا حرکات او را تقلید کنند و مانند وی به سبک هندی برقصند.

در جدیدترین قسمت رئالیتی شو جوکر، حامد آهنگی بازیگر و مجری معروف کشورمان رقصی به سبک هندی انجام داد که بسیار جالب و دیدنی است و شما نیز در ویدئوی زیر می توانید تماشا کنید و لذت ببرید:

دانلود ویدئو

لازم به ذکر است که سریال جوکر به فصل هفتم رسیده و هم اکنون فینال دوم آن در حال برگزاری است و در این قسمت بازیگرانی چون حامد اهنگی ، رضا نیکخواه ، یوسف صیادی ، علی استادی ، سام درخشانی ، سیروس میمنت ، امین حیایی ، امیر مهدی ژوله … حضور دارند.

سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی و سیدحامد میرفتاحی در سال ۱۴۰۰ ساخته شده است. این سریال محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد.

سریال جوکر یک برنامه طنز و جذاب و پر مخاطب محسوب می شود.سریال جوکر به کارگردانی احسان علیخانی ساخته شده است. سریال جوکر محصول کشور ایران و در ژانر خانوادگی و اجتماعی می‌باشد. سریال جوکر دارای چندین فصل می باشد که در هر فصل ۸ نفر از هنرمندان کشور به رقابت می پردازند. سریال جوکر از آذر ۱۴۰۰ شروع به پخش در شبکه خانگی کرده است.

در این رقابت جذاب و مفرح، تعدادی از چهره‌های مشهور هنری، ورزشی ، اجتماعی و… در یک اتاق در بسته برای ‌خنداندن یک‌دیگر رقابت می‌کنند، اما چالش اصلی این‌جاست که خودشان نباید بخندد. این برنامه با الگوبرداری از نمونه‌های موفق خارجی ساخته‌ شده است

نظرات