بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جنجالی

0

 لادن قناد بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی عکس های واقعی و زندگی شخصی لادن قناد بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی همراه با عکس های بدون گریم و واقعی وی و همسرش با پیج اینستاگرامش در ادامه در این بخش از مجله حرف تازه دانلود کنید

بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جنجالی

بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی کیست؟ + بیوگرافی و عکس های جنجالی

مجله حرف تازه – لادن قناد بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون متولد ۲۱ خرداد ۱۳۶۰ در شیراز است. او که فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی است، با بازی در سریال بعد از آزادی به مخاطبان تلویزیون معرفی شد.
گفته میشه ایشان نسبت فامیلی مجید قناد دارد و دختر عموی مجید قناد معروف به عمو قناد مجری و کارگردان کودک و نوجوان است.

او در خانواده پنج نفره در شیراز به دنیا آمد و دو خواهر به نام های لیلا و افسانه دارد و عکس هایی نیز با مادرش  و از دوران کودکی خود در پیج اینستاگرامش منتشر کرده.

بیوگرافی لادن قناد بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی

ازدواج و همسرش

ایشان سال گذشته ازدواج کرده و متاهل می باشد. همسر لادن قناد تصویر بردار و از هنرمندان صدا عرصه صدابرداری می باشد.

سوابق هنری

او از سال ۱۳۷۹ بطور حرفه ای وارد بازیگری در تئاتر شد و در طول فعالیت هنری خود در عرصه تئاتر نمایش ها زیادی را اجرا کرد. خانم قناد با بازی در سریال چشم و چراغ وارد قاب تلویزیون شد

همچنین ببییند: بیوگرافی آلاله زارع طلب بازیگر و همسرش + عکس ها و زندگی شخصی و بازیگری

بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی

وی علاوه بر تئاتر و تلویزیون، تجربه بازی در سینما را نیز دارد. او تاکنون در فیلم های سینمایی نظیر شاخ کرگدن، زنگ شیر و جامه دران، آیا صدای مرا می شنوید و… به ایفای نقش پرداخت.

بیوگرافی بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی

بیوگرافی بازیگر نقش آزاده در سریال بعد از آزادی

لادن قناد در سریال بعد از آزادی در نقش آزاده در کنار بازیگرانی چون: مرتضی اسماعیل کاشی، رضا داوود نژاد، اصغر همت، خسرو شهراز، سارا شاهرودیان، رامین سیاردشتی، حسین باشه آهنگر، المیرا دهقانی، آلاله زارع، رویا جاوید نیا، قاسم زارع، آزاده مهدیزاده، ، الناز اسماعیلی، اندیشه فولادوند، امید روحانی، نادیا پروانی، محمد موسی اکبری، سبحان حسینی، عبدالصبور خالقی، نیوشا علیپور، سام کبودوند، شهریار فرد، ارشا اقدسی، و… به ایفای نقش پرداخته است.

سریال بعد از آزادی به کارگردانی محمد علی باشه آهنگر و تهیه کنندگی سعید سعدی تولید شده است که از دی ماه ۱۴۰۰ از شبکه یک سیما در حال پخش است.

نظرات