چطور بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال را متوجه بشویم؟

0

سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال می‌تواند هیجان‌انگیز باشد. برای اینکه بهترین شانس موفقیت را برای خود به ارمغان بیاورید، مهم است که نه تنها به خرید فکر کنید، بلکه به زمان خرید و فروش ارز دیجیتال نیز فکر کنید. هنگام سرمایه گذاری در سهام، یک قانون خوب خرید و نگهداری می‌تواند سرمایه گذاری شما را حداقل برای پنج سال امن کند. Crypto یک بازار کاملاً متفاوت و بسیار پرنوسان است، بنابراین قوانین سنتی همیشه برای خرید ارز دیجیتال و سرمایه‌گذاری در آن اعمال نمی‌شوند. به خواندن ادامه دهید تا بدانید چگونه باید بدانید چه زمانی کریپتو بخرید و بفروشید و عواملی را که باید در این تصمیم در نظر بگیرید را خواهید خواند.

 بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

فاصله بین خرید ارزهای دیجیتال و فروش آن

بین خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بازار کریپتو تفاوت وجود دارد. هر دو فعالیت با هدف کسب سود از طریق تجارت در بازار کریپتو انجام می‌شود، اما فرآیندهای درگیر بسیار متفاوت است. این مقاله نحوه خرید و فروش ارز دیجیتال را شرح می‌دهد.

خرید و فروش ارزهای دیجیتال

خرید و فروش ارزهای دیجیتال اساساً به استفاده از یک ارز دیجیتال مانند بیت کوین برای مبادله آن با ارز دیجیتال دیگری مانند اتریوم بر اساس خرید یا فروش و کار بر روی صرافی ارزهای دیجیتال است. این فرآیند شامل جستجوی یک جفت ارز دیجیتال به منظور انجام مبادله کریپتو به کریپتو یا مبادله کریپتو با فیات یا ارز فیات برای کریپتوها است. معامله دو بار و در جهت مخالف انجام می‌شود تا یک چرخه مبادله با هدف سود بردن از مبادله تکمیل شود.

بهترین زمان برای خرید ارز دیجیتال چه زمانی است؟

بهترین زمان برای خرید یک ارز دیجیتال زمانی است که شما آماده خرید یک ارز دیجیتال هستید. با استفاده از روش میانگین‌گیری هزینه دلار، می‌توانید نوسانات هزینه خود را کنترل کنید (حداقل در برخی سطوح) و ریسک زیاد اجتناب کنید. هرگز بیش از آنچه که مایلید از دست بدهید در یک ارز دیجیتال قرار ندهید. آن‌ها از نوع دارایی تضمین‌شده‌ای نیستند که هر نوع امنیت را فراهم می‌کنند، به خصوص اگر به صفر برسند. برخی از افراد با خرید مناسب در زمان مناسب مقادیر قابل توجهی پول به دست آورده‌اند، اما این اغلب فقط شانس است و نه از زمان‌بندی بازار.

بهترین زمان از روز برای خرید ارزهای دیجیتال

لازم است بدانید که کریپتو در تمام طول روز می‌تواند معامله ‌شود، حتی تا ساعات اولیه صبح. زمان‌بندی معاملات شما در زمان خاصی از روز می‌تواند مملو از خطر باشد. با این حال، اگر داده‌های چند ماهه را تجزیه و تحلیل کنید، ممکن است الگوی بسیار کلی برای اینکار بدست آورید. با این وجود پیشنهاد می‌شود وابسته به زمان خاصی در روز نشوید، چون این بازار جهانی است.

بهترین زمان خرید ارز دیجیتال

بهترین زمان هفته برای خریـد ارز دیـجیتال

بر اساس همان داده‌هایی که برای تعیین بهترین زمان روز برای خرید ارز دیجیتال استفاده می‌شود، به نظر می‌رسد بهترین زمان هفته برای خرید ارز دیجیتال، آخر هفته باشد. اگر تحلیل‌ها را ادامه دهید (که مطمئناً تضمینی نیست)، شاید صبح روزهای آخر هفته بهترین زمان برای خرید باشد. یادتان نرود که این بازار بین‌المللی است و آخر هفته در اکثر نقاط جهان روزهای شنبه و یکشنبه است.

بهترین زمان ماه برای خرید ارز دیجیتال

با کریپتو، همه چیز دائماً در حال تغییر است. اگر سعی می‌کنید زمان خرید را تعیین کنید، مشکل ساز است. با این حال، در حال حاضر، بهترین زمان ماه برای خرید نزدیک به پایان است. ارزش‌ها در ۱۰ روز اول ماه افزایش می‌یابند و به دنبال آن سقوط قیمت (احتمالاً به این دلیل است که مردم پس از افزایش فروش دارند) در نیمه دوم ماه است. باز هم، این ممکن است برای سایر کریپتوها یا آلت کوین‌های کوچکتر متفاوت باشد. با این حال، بر اساس سکه‌هایی با بالاترین نرخ سقف، به نظر می‌رسد روند نسبتاً ثابت است.

بهترین حرکت با کریپتو چیست؟

زمان‌بندی خـرید ارز دیجـیتال می‌تواند کار سختی باشد، زیرا انواع عناصری وجود دارند که در قیمت یک ارز دیجیتال نقش دارند. گاهی ممکن است برای افرادی که ترس از دست دادن دارند، فروش یک کریپتو برای سود کوتاه‌مدت، آهنگ آژیر وسوسه انگیزی است. به نظر می‌رسد در مورد ارزهای دیجیتال، مانند هر نوع سرمایه گذاری، بهترین شرط شما این است که برای طولانی مدت نگه دارید و هر بار کمی خرید کنید.

خرید ارز دیجیتال ؛ چطور و چگونه ؟

با توجه به تحریم‌های صرافی‌های خارجی همانند Binance، امن‌ترین راه خرید ارز دیجیتال در ایران، ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی است. سپس کاربران می‌توانند تمامی رمز ارز‌ها را در این صرافی‌ها داد و ستد نمایند. یکی از بهترین صرافی‌ها، صرافی ارز دیجیتال والکس است که در کنار ایجاد امنیت، ابزارهای حرفه‌ای معامله، احراز هویت چند مرحله‌ای را نیز برای کاربران خود اختصاص داده است.

نظرات