بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

41

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

بیوگرافی محمد رضا شهبازی

محمدرضا شهبازی : متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران بازیگر،طنزپرداز، نویسنده طنز و مدیر سایت راه راه و مجری و گوینده تلویزیون اهل ایران است.

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و برنامه سید خندان شبکه دو بوده که با این برنامه به شهرت رسیده است او متاهل بوده و دارای دو فرزند پسر است محمدرضا شهبازی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران است و مجری تلویزیونی و نویسنده است او مجری برنامه پاورقی میباشد که از شبکه دو پخش میشود او سابقه نویسندگی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را نیز در کارنامه داد.

او یکی از مجریان انقلابی و طنزپردازان ایرانی است که دارای کاردانی مهندسی معدن و کارشناسی معارف اسلامی است، اما از دوران نوجوانی وارد عرصه فرهنگی و طنز شده است.

محمدرضا شهبازی کیست

محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی متولد ۱۶ خرداد ۱۳۶۵ در تهران میباشد او مجری و فیملنامه نویس و بازیگر ، طنزپرداز، نویسنده است مجریگری برنامه پاورقی باعث شهرت محمدرضا شهبازی شد که مورد انتقاد بسیاری از مردم واقع شده است محمدرضا شهبازی همچنین فیلمنامه سریال نوار زرد را هم نوشته است.

محمدرضا شهبازی فیلمنامه سریال وضعیت زرد را هم نوشته است وی اولین تجربه مجری گری خود را به صورت حرفه ای با این برنامه اغاز کرده است و بیشتر در زمینه طنزپردازی فعالیت داشته است در این صفحه صفحه به بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی شبکه دوم خواهیم پرداخت و همچنین پیج اینستاگرام و عکس و تصاویر و مصاحبه و عکس های محمدرضا شهبازی طنزپرداز و بازیگر را اماده کرده ایم.

محمدرضا شهبازی

بیوگرافی محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی از بازیگران و مجریان کشورمان بوده که سابقه همکاری با شبکه افق و شبکه دوم سیما و بازیگری را در کارنامه دارد.

او متولد دهه شصت بوده و در عرصه مجریگری و بازیگری فعالیت دارد.

زندگینامه محمدرضا شهبازی از زبان خودش

خلاصه من محمدرضا شهبازی هستم. متولد ۲۵ خرداد ۱۳۶۵ در تهران. نه، من دوره راهنمایی و دبیرستان را در تیزهوشان خواندم، بنابراین چاره ای جز رفتن به دانشگاه برای تحصیل در رشته مهندسی نداشتم. رشته مهندسی معدن دانشگاه تهران رفتم.
وقتی از این رشته نیمه کاره خارج شدم، من و مسئولین دانشگاه نتونستیم زیر پوستمون بریم!
بعد از آن رفتم تعلیم و تربیت که هنوز هم در حال تحصیل هستم. انتخاب من بود راستش انتخاب خوبی بود. من همیشه دوست دارم شب های امتحان فلسفه و منطق بخوانم.
در این سال‌ها در نشریات طنز و جدی در زمینه‌های مختلف نوشته‌ام که بیشتر آنها فرهنگی بوده است. ماهبندان اولین کتاب من است و وقتی برای اولین بار به دستم رسید خیلی هیجان زده بودم. به نظر من کسی که دوست ندارد کارش را ببیند باید از نوشتن و این چیزها پرهیز کند. اولین مجموعه طنز من آقازاده عزیز نام دارد که مجموعه طنزهایی است که بین سال های ۱۳۶۶ تا ۱۳۷۱ نوشته ام.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری تلویزیون با عکس و سوابق + همسر و فرزندان

سوابق سال های فعالیت از طنز تا اجرا

محمدرضا شهبازی را ابتدا باید به عنوان طنزپرداز معرف کنیم تا مجری تلویزیون! او کا طنز را از دوران دبیرستان آغاز کرد و به دلیل علاقه به کارهای کمیک تصمیم می گیرد تا وارد حرفه طنز شود. او درباره نحوه فعالیت هایش گفته: اولین طنزم رو فکر کنم توی دوره دبیرستان نوشتم و روی تابلو اعلانات چسبوندم. یکی که خیلی دوستش داشتم و دارم حسابی مسخره ام کرد. تصمیم گرفتم که برای کم کردن روی اون هم شده، طنزنویس بشم.

از دیگر سوابق شهبازی می‌توان به روزنامه نگاری، راه‌اندازی و مدیریت سایت کاریکاتور و طنز راه راه و تولید برنامه‌های طنز «حیفِ درخت» و «لیچار» در فضای مجازی اشاره کرد.

شروع کار با طنز نویسی

او میگوید اولین جرقه نویسندگی طنز من در دوران دبیرستان اغاز شد که یک متن طنز را نوشتم و به تابلو اعلانات زدم و یکی از دوستانم مسخره ام کرد و به همین دلیل تصمیم گرفتم برای رو کم کنی به صورت حرفه ای این کار را ادامه دهم و اگر موفق میشدم هم خودم پیشرفت میکردم و هم دوستم به من افتخار میکرد و دیگه من را مسخره نمیکرد و به این نتیجه میرسید که تمسخرش اشتباه بوده است.

 

سوابق محمدرضا شهبازی

همسر و فرزندان محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی متاهل بوده و چند سال پیش ازدواج کرده، حاصل این ازدواج، دو دختر و دو پسر دوقلو می باشد.

ازدواج، همسر و فرزندان محمدرضا شهبازی

اولین تجربه نویسندگی

اولین تجربه نویسندگی محمدرضا شهبازی در مورد رهبر انقلاب بوده است و دو کتاب ماهبندان و آقازاده عزیز را نشوشته است که درباره سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی بوده است او میگوید که سعی کردم در این کتاب کمی هم از طنز استفاده کنم که خواننده خسته نشود.

او میگوید کتاب آقازاده عزیز هم گزیده ای از طنزهای مطبوعاتیم هست که بین سالها ۸۷ تا ۹۲ توی سایتها و نشریات مختلف نوشتم. البته برای اینکه خیلی هم تکراری نباشن، حدود ۳۰۰ تا پاورقی طنز هم به متنهای اون طنزهای قدیمی زدم که بانمک شده.

بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی و همسرش + اینستاگرام و عکس

او در دهه ۶۰ متولد شده و در زمینه مجریگری و بازیگری مشغول به فعالیت می باشد.در مورد فعالیت ‌هایش جنین می‌گوید که نخستین جرقه های نویسندگی طنز برای من در دوران دبیرستان شروع شد در آن زمان یک متن طنز را نوشتم و به تابلوی اعلانات مدرسه زدن یکی از دوستانم را مسخره کرد و من به خاطر همین مسئله منو کم کنی این کار را به طور حرفه ای شروع کردم.

مصاحبه با محمدرضا شهبازی

من اگر در این کار موفق شدن هم باعث پیشرفت خودم میشدم و همین که رفیقم به من افتخار می‌کرد و دیگه من را مسخره نمیکرد موفقیت من باعث نشد که دست از تمسخرش بردارد و بفهمد که کار اشتباهی کرده است.اولین کار نویسندگی شهربازی در مورد رهبر انقلاب اسلامی بوده است.

او دو کتاب به نام های آقا زاده عزیز و ماهبند آن را نوشته است این کتاب ها در مورد سفری است که رهبر انقلاب به خراسان شمالی داشته است در گفتگویی تلاش کردم که در این کتاب ها کمی هم از کلمات طنز آمیز استفاده کنند که باعث خستگی خواننده نشود.

در ادامه صحبت‌هایش می‌گوید کتاب آقازاده عزیز گزیده ای از طنز های مطبوعاتی هم هست که بین سال‌های ۸۷ تا ۹۲ داستان ها و نشریات مختلفی منتشر کرد.البته او گفته برای اینکه متن هایم تکراری نباشند حدود ۳۰۰ پاورقی طنز به نوشته هایم اضافه کردم که آنها هم جالب و بانمک بشوند وتکراری نباشند.

در ادامه صحبت هایش می گوید بچه های باشگاه طنز انقلاب اسلامی به غیر از کانال احتیاج به جایی داشتند که طنز های جدیدتری در آنجا منتشر کنم پس تصمیماتی گرفتیم.او می‌گوید فکر کردیم مجله هست ولی خوب نه به روز بود و نه آنلاین اما سایت امکان واکنش دادن به موضوعات روز را دارد و در حوزه طنز مطبوعاتی این نکته چیز مهمی می باشد.

قعالیت در مجله راه راه

محمدرضا شهبازی میگوید فکر کردیم بچه‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامی بغیر از کانال نیاز به جایی دارند که طنزهای جدی‌ترشون اونجا منتشر بشه. البته مجله هم هست ولی خب آنلاین و بروز نیست. سایت امکان واکنش به موضوعات روز رو داره که در حوزه طنز مطبوعاتی چیز مهمیه.

مجله راه راه هم یکی دیگه از خروجی‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامیه. تقریبا تمام مطالب مجله هم توسط اعضای باشگاه نوشته میشه که همگی در باشگاه آموزش دیدند. بخش پیشخوان سایت نشریات باشگاه رو که فعلا منحصر به مجله راه راه هست و البته در آینده نزدیک دو سه تا نشریه جمع و جور و الکترونیکی دیگه هم بهش اضافه میشه رو نمایش میده. بخش کاریکاتور و طنز صوتی و ویدئویی هم داریم. تبلیغات طنز رو هم که خودتون اشاره کردید. از طریق منو هم میشه به دسته بندی های قالبی و موضوعی مطالب قبلی دست پیدا کرد.

مجله راه یکی دیگر از خروجی های باشگاه طنز اسلامی می باشد ما در آنجا تقریباً تمام مطالب راکه به وسیله اعضای باشگاه نوشته می شود را نمایش می دهیم.البته ما در فکر تغییرات و اضافه کردن چند نشریه الکترونیکی دیگر نیز هستیم ما در این سایت بخش طنز صوتی و ویدیویی و همچنین کاریکاتور را نیز داریم همچنین تبلیغات طنز. تمام مطالب دسته بندی و قالب بندی شده و از طریق منو می توانیم به تمام مطالب دسترسی داشته باشیم.بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

مجری شبکه افق

محمدرضا شهبازی مجری مسابقه رخداد در شبکه افق بود. این اولین اجرای او در تلویزیون بود که مسابقه ای با محتوای سیاسی را اجرا می کرد. وی به تازگی مجری برنامه پاورقی شبکه دو سیما شده است..

آثار

آقای شهبازی نویسنده خوبی نیز هست و از او تاکنون چند کتاب طنز به چاپ رسیده و منتشر شده است. او کتاب های ماهبندان و آقازاده عزیز «لانگ شوت»، «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» را به رشته نگارش دراورده و به چاپ رسانده است

محمدرضا شهبازی طنزپرداز

تاسیس سایت راه راه

شهبازی از سال ۹۵ سایت راه راه را راه اندازی کرده و مشغول فعالیت می باشد. او گفته: فعلا بصورت آزمایشی داره کار میکنه. معلوم هم نیست کی از حالت آزمایشی خارج بشه. فکر کردیم بچه‌های باشگاه طنز انقلاب اسلامی بغیر از کانال نیاز به جایی دارند که طنزهای جدی‌ترشون اونجا منتشر بشه. البته مجله هم هست ولی خب آنلاین و بروز نیست. سایت امکان واکنش به موضوعات روز رو داره که در حوزه طنز مطبوعاتی چیز مهمیه.

سایت راه راه زیر نظر باشگاه طنز انقلاب اسلامی است و خود باشگاه هم یکی از شاخه های دفتر مطالعات جبهه فرهنگی انقلاب می باشد.

پیج اینستاگرام محمدرضا شهبازی

صفحه اینستاگرام وی با نشانی (@mrezashahbazi1) در اینستاگرام فعال است

پیج اینستاگرام محمدرضا شهبازی

محمدرضا شهبازی کیست

فخاشی محمدرضا شهبازی

برنامه پاورقی

برنامه «پاورقی» یکی از تولیدات جدید شبکه دو سیما است که با هدف شفاف سازی ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز پخش می شود. «پاورقی» با استفاده از زبان طنز لایه های پشت اخبار و افراد مرتبط با رویدادهای فضای مجازی را نشان می دهد و سعی می کند اخبار و رویدادهای روزانه را بدون پیچیدگی های رسمی و زبانی مرور کند.

«پاورقی» در ۲۶ قسمت به تهیه کنندگی جواد فتحی و اجرای محمدرضا شهبازی شنبه تا سه شنبه حوالی ساعت ۲۰ از شبکه دو سیما پخش می شود. جواد فتحی تهیه کننده و کارگردان «پاورقی» گفت: در این برنامه به اخباری می پردازیم که در رسانه ها و رسانه های رسمی مطرح نشده و عمدتاً مربوط به فضای مجازی است. اخبار مرتبط با شخصیت‌های سیاسی، ورزشکاران، هنرمندان چه در داخل و چه در خارج از ایران همواره مورد توجه عموم مردم است که در «پاورقی» به آن پرداخته شده است.

فیلمنامه نویسی محمدرضا شهبازی

«محمدرضا شهبازی»، طنز پرداز، روزنامه‌نگار و نویسنده، بازیگردانی و مدیریت تولید فیلمنامه سریال وضعیت زرد را برعهده دارد. او علاوه بر این حضور موثر در سریال «وضعیت زرد» به عنوان یکی از طنز پردازان برنامه «لیچار» را در فضای مجازی تولید می‌کند. کتاب‌های «لانگ شوت»، «ماه‌بندان» «ترجیحا مجرد با روابط عمومی بالا» و … از آثار پرمخاطب این نویسنده است که هم اکنون در پیشخوان کتاب‌ فروشی‌ توزیع می‌شود.

او درباره فیلمنامه اش میگوید مهمترین مولفه، ساختار شوخی است نه «لوکیشن محدود بودن». در ایران این گونه را با تمام اقتضائات ساختاری خیلی تجربه نکردیم و دلیلش این است که ما قبل از این هم «استندآپ» در ایران نداشتیم. «سیتکام» از منظر ساختار شوخی به استندآپ نزدیک است. در ساختار «استندآپ» شما کاشت، داشت و برداشت دارید. یک شوخی را می‌کارید، تکرارش می‌کنید و در موقعیت بعدی خنده را از تماشاگر می‌گیرید، این ساختار استندآپ است. ما در «وضعیت زرد» تمامی قواعد سیتکام را رعایت کردیم، فقط لوکیشین محدود بودن را به عنوان پیش‌فرض ساختاری استفاده نکردیم. حتی‌قاب‌بندی‌ها، رنگ‌بندی‌ها، دکوپاژها و حرکت دوربین ما به سیتکام نزدیک است و مهمتر مسئله این است که در فیلمنامه و شخصیت‌پردازی، نسبت شخصیت‌ها باهم از فرمول شوخی‌ها سیتکامی تبعیت می‌کند.

من این کار را سیاسی نمی‌بینم. من این کار را مماس با روزگار و شرایط فعلی می‌بینم. ما در روزگاری نفس می‌کشیم که سرگرمی‌سازترین پلت‌فرم‌ها مثل «اینستاگرام» را که باز می‌کنیم چه چیزی می‌بینیم، پست‌هایی درباره سیاست.

به سراغ تلویزیون می‌رویم، سیاست، شبکه‌های ماهواره‌ای، سیاست. ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که حضورمان در المیپک هم سیاسی است. یعنی «کیمیا علیزاده» که سهمیه المپیک دریافت نکرده، در تیم پناهجویان در مقابل ایران قرار می‌دهند، بلی…، این اتفاق کاملا سیاسی است. اما از نظر من «وضعیت زرد» یک اثر اجتماعی است، چون بر اساس رخدادهای اجتماعی تاثیر گرفته از سیاست ساخته شده است.

آنچیزی که این دوستان ادعا دارند و ما اغلب با عنوان «سینمای اجتماعی» از دهان مبارکشان می‌شنویم، اجتماعی نیست. شما در اجتماع ایران بروید و ببیند که برای مثال آیا صلوات فرستادن چیز عجیبی است!؟ در کدام فیلم اجتماعی صلوات فرستادن دیده‌اید؟ برق می‌آید، مردم صلوات می‌فرستند، درب مترو بسته است و بازنمی‌شود، ناگهان باز می‌شود و مردم صلوات می‌فرستند، ربطی به طبقه اجتماعی خاصی هم ندارد. ۸۰ درصد مردم ایران صلوات فرستادن، بخشی از زیستشان است و در مقابل رخدادهای غیرمترقبه مثل بازشدن ناگهان درب مترو صلوات می‌فرستند.

زمان پخش

برنامه پاروقی جدیدترین برنامه شبکه دو سیما است. این برنامه با هدف روشن شدن ابعاد اخبار منتشر شده در فضای مجازی با زبان طنز، سعی در نمایان کردن لایه‌های پشت پرده اخبار و افرادِ مرتبط با اتفاقات در فضای مجازی دارد. این برنامه سعی می‌کند بدون پیچیدگی‌های فرمی و زبانی، اخبار و اتفاقات روزانه را مرور کند. همچنین این برنامه از حضور نویسندگان طنزپرداز در قسمت‌های مختلف بهره می‌برد.

تهیه کننده و کارگردان ان جواد فتح و به نویسندگی امین میمندیان، محمدرضا شهبازی، مرتضی قربانی و با اجرای محمدرضا شهبازی می باشد.

زمان‌پخش برنامه پاورقی در سال ۱۴۰۱ شنبه تا سه شنبه ساعت ۲۳:۳۰ به مدت ۱۵ دقیقه و از یکشنبه ۱۴۰۱/۸/۱ روزهای فرد ساعت ۲۰ به مدت ۱۵ دقیقه // از سه‌شنبه ۱۴۰۱/۹/۱ هرشب ساعت ۲۰ (ویژه جام جهانی ۲۰۲۲ قطر) از شبکه دو پخش میشود

41 دیدگاه در “بیوگرافی محمدرضا شهبازی مجری برنامه پاورقی کیست +همسر و فرزندان

  1. دارابی گفت:

    عالیه جناب شهبازی
    همینکه بی بی سی تلوزیون فارسی آمریکا سوختتند یعنی هم در محتوا و هم در شکل کار هنری شما درسته. موفق باشید

  2. بحرانی گفت:
    11
    10

    زنده باد زنده باد خدا لعنت کنه هر کی نمی تونه سربلندی ایران قوی را ببینه انگلیسی که صد سال پیش نصف مردم ایران را یعنی هشت میلیون می کشه عاشق چشم و ابرو ما نیس که من و تو و بی بی سی و….بسازه برای سربلندی ما استعمارگر فرانسوی هنوز داره میلیاردها دلار مالیات از مستعمره هاش می کنی هالو ها هم فکر می کنن دارن با اراجیف و سیاه نمایی ماهواره رروشن می شن زیاده باد امثال شهبازی خدا نگهدارش

  3. ایرانی ام .‌... باافتخار گفت:
    14
    10

    غیر از اینکه داره حقیقت رو مستند نشون می ده ؟ فیلم هایی که خود غربی ها گرفتند .
    خود اون غربی ها آنقدر که ما غرب و اروپا رو دوست داریم
    آنجا را دوست ندارند

  4. فاطمه گفت:
    17
    13

    برنامه ی پاورقی خودش خیلی عالییییی اما با آقای شهبازی و اجرای عالیتون خیلی خیلی عالییییییییی تر

  5. سعید گفت:
    19
    17

    پاورقی عالیه ولی با شهبازی عالی تر 👌👌👌👌

  6. شیرین گفت:
    26
    32

    اجراشون فوق العاده است هم بانمکه
    هم درک رو بالا می بره
    خدا به کار و تلاششون برکت بده و حافظشون باشه آن شاءالله

  7. محمد مهدی گفت:
    25
    32

    اصلا اجراش عالیییی عااالی
    آقا خداقوت پدر چهار فرزند👏👏👏

  8. سید عباس علوی گفت:
    22
    34

    سلام آقا محمد رضا شهبازی یکی از افتخارات محلات جنوب شهر تهران هستند و الحق در کارش هم بسیار مسلط و کار بلد هستند. ان شا الله همیشه موفق باشند.

  9. سعید گفت:
    23
    31

    عالی عالی عالی

  10. محمد گفت:
    24
    30

    خدا حفظتون کنه و از بلاها به دور باشین

  11. سوگل گفت:
    23
    25

    خدا قوت

  12. حسینی گفت:
    25
    30

    خداوند حافظت باشه🤲. شما بینظیری🌺

  13. بردیا گفت:
    66
    51

    چقدر بی مزه و نچسب و بیسوادی؛

  14. عاطفه گفت:
    41
    41

    جناب شهبازی خیلی خیلی بانمک هستن اصلا قیافشون بامزه و دوستداشتنیه 😅
    خیلی هم جوکن 🤣

  15. سورنا گفت:
    41
    38

    اجراش عالی و با محتوا و همراه طنز
    موفق باشی

  16. علوی گفت:
    50
    31

    واقعا باصفا و دوست داشتنیه
    خدا به نیت خیرتون برکت بده

  17. لیلا گفت:
    46
    31

    از قبل این جریانات تو اینستا هم تلاش خوبی داشتید.از همون موقع مشخص بود آدم حسابی هستی دمت گرم

  18. ناشناس گفت:
    43
    32

    اشتباهی به الهه ۴:۳۰ ق.ظ مثبت دادم
    پاورقی برنامه بسیار عالی و کاملیه
    ممنون از آقای شهبازی محترم

  19. گمنام گفت:
    41
    29

    دمتون گرم
    دم همه ادمهای کار درست و درست کار گرم
    برنامه پاورقی و برنامه سید خندان عالی
    جای چنین برنامه هایی واقعا خالی بود
    کاش زیاد بشه از این مدل برنامه ها که در تراز صداوسیمای حکومت اسلامیه
    در تراز اسلام- انقلاب- حکومت اسلامی- ایران اسلامی
    در تراز مملکت امام زمان و امام زمانی ها

  20. مرضیه ،بازنشسته اموزش عالی گفت:
    53
    32

    برنامه پاورقی خیلی خوب اجرا می شود با اقای شهبازی اولین بار یک طنزپرداری داریم که لوس نیست

  21. رضا فتحی گفت:
    39
    25

    بهلولها همیشه زنده اند
    خدا قوت

  22. الهه گفت:
    57
    95

    بی نمکه خنده هاش اصلا بدردنمیخوره برنامش حرفهای صدمن یه غاز

  23. اکبر گفت:
    74
    32

    کارش درسته داره یواش یواش مخاطبش زیاد میشه از سوختن و هجمه به ایشون معلومه راهش درسته

  24. سيدرضا گفت:
    31
    20

    كارت عالي ولي اجازه بده رفيق همكارت هم بيشتر برنامه اجرا بكنه

  25. پ ا گفت:
    85
    29

    پاورقی یعنی روشنگری یعنی رسوایی ضد انقلاب وایران .

  26. س.ر گفت:
    68
    22

    حضرت علی(ع) می فرمایند: هر چیزی محتاج عقل است و عقل محتاج ادب.
    خدا پشت و پناهت .همین دعا برای دنیا و اخرتت بسه.

  27. مهدیه گفت:
    74
    25

    اقای شهبازی خیلی کارت عالیه اینکه بهت فحاشی میکنن درست داری میری جلو

  28. ايراني گفت:
    60
    21

    دمت گررررم و لبت خندان بیییید

  29. Salman گفت:
    70
    20

    دمت خیلی خیلی گرمه. به هر حال لازمه که تو این اوضاع و احوال، یکی باشه که هم بخندونه و هم بفهمونه.

  30. سعید گفت:
    56
    19

    دمت گرم، کارت درسته

  31. حامد گفت:
    77
    25

    خودت که بهتر از ما در جریانی حاجی، وقتی اینهمه حجمه میاد طرفت ینی داری کارتو درست انجام میدی، پس برنامتو قوی و مدت زمانشو بیشترکن. هیچکی هیچ گ*هی نمیتونه بخوره..(یاعلی)

  32. حامد گفت:
    75
    20

    کارت درسته حاجی،فقط مدت زمان برنامه بیشترباشه وتمام شبای هفته پخش بشه..

  33. محمد گفت:
    89
    23

    پاورقی ، برنامه‌ای که با اجرای بسیار خوب و طنز آقای شهبازی بسیار مورد توجه قرار گرفته و به سرعت داره جای خودشو در بین برنامه های تلویزیون و مخاطبین فضای مجازی باز می‌کنه، خیلی دمت گرم آقای شهبازی

  34. سید محسن گفت:
    75
    21

    خیلی زیبا و جذاب اجرا می کنه وتو کارش حرفه ای و خاصه، توفیقش روز افزون باد

  35. زی گفت:
    52
    105

    ماله کش اعظم

  36. بی نام گفت:
    37
    109

    شهبازی خیلی دلقک خوبیه.

  37. دوست محمدی گفت:
    95
    24

    ممنون از آگاهی دادنتون در قالب طنز

  38. امیرمهدی گفت:
    87
    29

    خدا حفظش کنه
    خیلی عزیزه

  39. امیرمهدی گفت:
    86
    27

    خدا حفظش کنه

  40. حاج خسرو گفت:
    39
    75

    خا** عالم همینه

  41. تینا گفت:
    83
    34

    خیلی اجراش جالب خنده داره

نظرات