بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید کیست؟ + بیوگرافی کیم نام جو

1

بیوگرافی و عکس های جدید کیم نام جو و همسرش. بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید را با زندگی شخصی و هنری و اینستاگرام و سوابق هنری و فیلم ها و سریال جدیدش را در این بخش بطور کامل میخوانید.

بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید کیست؟ بیوگرافی و عکس جنجالی کیم نام جو

بیوگرافی کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

کیم نام جو، زاده ۱۰ مه ۱۹۷۱ در سئول کشور کره جنوبی ،بازیگر و مدل زن کره ای است که با بازی در سریال خانواده جدید و رئیس و خانه او به شهرت رسید. او دانش آموخته رشته هنر در دانشگاه زنان سوون است ، اما بعد از مدتی تحصیل را رها کرده و وارد بازیگری و مدلینگ شد.

کیم نام جو بازیگر

سوابق بازیگری

کیم بطور اتفاقی وارد بازیگری شده و با شرکت در مسابقه استعدادیابی در سال ۱۹۹۴ توانست مقام چهارم مسابقه را بدست آورد وارد بازیگری شود

او حالا یکی از بازیگران سرشناس و معروف کشور کره است که در فیلم ها و سریال هایی چون مردان و زنان شهر ، رئیس مدل ، خانه او و … بسیار خوش درخشیده و طرفداران زیادی را جذب کند

بیوگرافی کیم نام جو بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

کناره گیری از بازیگری

مدتی است که نام جو در عرصه بازیگری کم رنگ شده و با کناره گیری از بازیگری و کمتر بازی کردن در فیلم ها و سریال ، بیشتر در عرصه تبلیغات تجازی محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت دارد.

اینستاگرام بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

ازدواج و همسر کیم نام جو

نام جو در سال ۲۰۰۵ با کیم سئونگ وو یکی از بازیگران کره ای ازدواج کرد و دارای فرزند شد. او چند سال به خاطر همسر و فرزندش خانه دار شد و فعالیت هنری را کنار گذاشت.

عکس همسر واقعی یون هی در خانواده جدید

ازدواج و همسر کیم نام جو

بیوگرافی بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید

او در سال ۲۰۱۲ در سریال خانواده جدید در نقش اصلی زن به نام یون هی ظاهر شد و برای درخشش در نقشش توانست برنده جایزه درام KBS شود.

خانواده جدید” داستان “یون هی” و “تری” زن و شوهر جوانیست که زندگی شاد و آرامی دارند.یون هی تهیه کننده تلویزیون و تری پزشک است. تری پسر بچه ای بی سرپرست بوده که توسط خانواده ای به فرزندی قبول شده و پس از پایان تحصیل در خارج از کشور به کره برگشته تا خانواده اش را پیدا کند.
این زوج به خانه ای جدید نقل مکان می کنند و این جا به جایی و مشکلات فراوانی که با خانواده صاحب خانه خود دارند، زندگی آرام آنها را تحت تاثیر قرار داده و متحول می کند…

 

1 دیدگاه در “بازیگر نقش یون هی در سریال خانواده جدید کیست؟ + بیوگرافی کیم نام جو

  1. تیام گفت:

    باتشکر از اطلاع رسانی تون

نظرات