گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s SM-A025F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت

0

سامسونگ با وجود رقبای سرسختی مثل شیائومی در سال‌های اخیر ترغیب شده تا خط تولید گوشی‌های میان‌رده خود را قدرتمندتر کند. سری A و M از تولیدات این غول فناوری کره‌ای برای همین هدف عرضه شده و با استقبال خوبی هم مواجه شده‌اند.

یکی از گوشی های جدید میان‌رده سامسونگ، مدل سامسونگ Galaxy A02s SM-A025F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت است؛ گوشی خوش‌قیمتی که امکانات مختلف آن باعث شده تا از فروش بالایی برخوردار باشد. در ادامه مشخصات این گوشی را بررسی می‌کنیم.

 

طراحی ظاهری Galaxy A02s: تمیز و شیک

از آنجایی که گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s SM-A025F/DS یک گوشی هوشمند نسبتاً مقرون‌به‌صرفه است، باید با قاب پلاستیکی آن کنار بیایید! با این وجود وزن مناسب و ابعاد گوشی باعث شده تا هنگام در دست گرفتن آن احساس خوبی داشته باشید.

این محصول برای جلب رضایت مشتریان در سه رنگ پرطرفدار آبی، مشکی و سفید عرضه شده  و خطوط مورب و بافت قاب پشتی جلوه خاصی به آن بخشیده است.

این گوشی لبه‌های گردی دارد و یک محصول خوش‌دست و خوش‌ساخت است. در بخش بالایی نمایشگر هم یک بریدگی قطره‌ای شکل برای دوربین سلفی در نظر گرفته شده است. تقریباً ۸۱ درصد از پنل جلویی  این گوشی را نمایشگر تشکیل می‌دهد که برای این بازه قیمت عدد مناسبی است. هر چند سامسونگ می‌توانست در این بخش بهتر عمل کند و حاشیه‌ها کمتر باشد.

نکته دیگر اینکه در بخش پشتی چون ماژول A02s سه دوربین دارد، از فضای کافی برای میزبانی فلاش LED برخوردار است. احتمالاً متوجه شده‌اید که چه چیزی در گلکسی A02s حذف شده است.

بله درست است؛ هیچ نوع حسگر اثر انگشتی در این گوشی وجود ندارد.

 مشخصات سخت‌افزاری Galaxy A02s: یک گوشی با اسلات مجزا

همه گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه سامسونگ مانند این مدل، جدیداً از فناوری NFC برای خدمات پرداختی و سایر برنامه‌ها استفاده می‌کنند. این یک مزیت در مقایسه با گوشی‌های همرده از برندهای OnePlus یا realme قابل توجه است.

نکته دیگر اینکه فضای ذخیره‌سازی ۳۲ گیگابایتی و با ۳ گیگابایت رم در گلکسی A02s شاید کافی به نظر نرسد اما می‌توانید فضای ذخیره‌سازی را تا ۱ ترابایت از طریق microSD افزایش دهید و علاوه‌بر آن دو سیم‌کارت را نیز استفاده کنید؛ زیرا کارت microSD دارای اسلات مخصوص به خود است.

برعکس محصولات میان‌رده برندهای دیگر که اغلب از پردازنده مدیاتک استفاده می‌کنند، در این محصول از اسنپدراگون ۴۵۰ استفاده شده که عملکرد روان و بدون لگ را ارائه می‌دهد.

مشخصات نرم‌افزاری Galaxy A02: امنیت بالا و عملکرد عالی

Galaxy A02s با اندروید ۱۰ و رابط کاربری OneUI عرضه شده که آخرین آپدیت‌های امنیتی ژانویه ۲۰۲۱ با خود دارد. البته این به‌روزرسانی‌ها مرتب انجام خواهد شد، پس از این بابت خیالتان راحت باشد.

این گوشی چندین برنامه از قبل نصب‌شده هم دارد که نمی‌توانید آن‌ها را حذف کنید. فروشگاه اختصاصی گلکسی در این گوشی هم مورد خیلی خاص نیست و فقط یک کپی از Google Play است. با این وجود مزایای نرم‌افزاری این گوشی به معایب آن می‌چربد!

نمایشگر روشن و بزرگ: نقطه قوت اصلی A02s

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s SM-A025F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۶۴ گیگابایت یک نمایشگر ۶٫۵ اینچی با پنل LCD دارد که از نسبت کنتراست بالا و روشنایی خوبی برخوردار است. در تست‌های انجام‌شده، A02s  از A12 در این بخش بهتر ظاهر شده و نسبت کنتراست بالاتری را به لطف رنگ‌ مشکی عمیق‌تر ارائه می‌دهد.

گوشی موبایل سامسونگ

حداکثر روشنایی این گوشی حدود ۴۰۰ نیت است. با توجه به این مشخصات شما برای کار با گوشی در فضای باز و نور زیاد مشکلی نخواهید داشت. اندازه این صفحه‌‌ نمایش برای تماشای ویدیو، شرکت در جلسات آنلاین، چرخیدن در فضای مجازی و به‌طور کلی استفاده روزمره مناسب است.

نمایشگر مولتی تاچی که سامسونگ با این گوشی در اختیار کاربر قرار می‌دهد، با رزولوشن فول اچ دی به همراه وضوح ۷۲۰ در ۱۶۰۰ پیکسل در این رده قیمتی یک سر و گردن از رقبا بالاتر است. همچنین برای نمایشگر این گوشی محافظ صفحه نمایش Corning Gorilla Glass در نظر گرفته شده تا در مقابل ضربات ایمن‌تر باشد.

عمر باتری و سرعت شارژ در سامسونگ گلکسی A02s

برای این گوشی سری A یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شده است. با این باتری تا ۱۶٫۵ ساعت امکان وب‌گردی هنگام اتصال به Wi-Fi، پخش ویدیو در حالت آفلاین تا ۱۶ ساعت و تماس تا ۳۴ ساعت را خواهید داشت.

مصرف باتری در حالت آماده به کار در A02s بالاتر است اما با امتیاز استقامت ۱۱۴ ساعت، گلکسی A02s همچنان در این بخش عالی عمل می‌کند.

این گوشی با آداپتور فست شارژ ​​۱۵ واتی سامسونگ عرضه می‌شود و شارژ ۰ تا ۱۰۰ آن تقریبا دو ساعت و نیم طول می‌کشد. با این حساب A02s سریع‌تر از A12 شارژ می‌شود.

دوربین و عملکرد رضایت بخش آن

گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s SM-A025F/DS یک ماژول سه‌گانه در پشت دارد که شامل دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، یک دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی و یک حسگر ۲ مگاپیکسلی دیگر برای تشخیص عمق است. یک دوربین سلفی پایه ۵ مگاپیکسلی f/2.2 هم دارد

ضبط ویدیو در گلکسی A02s با استاندارد ۱۰۸۰p  و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و بدون لرزش‌گیر انجام می‌شود. با این اوصاف، ویدیوهای A02s شاید جزئیات زیادی را به نمایش نگذارد اما از وضوح قابل قبولی در این بازه قیمت برخوردارند.

گوشی موبایل سامسونگ

خرید گلکسی A02s؛ خریدی به‌صرفه

شاید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s SM-A025F/DS دوربین قدرتمند ماکرو یا حسگر اثرانگشت نداشته باشد و برای انجام بازی‌های سنگین مناسب نباشد یا حاشیه آن کمی ضخیم به نظر برسد اما این گوشی به چند دلیل ارزش خرید دارد:

 

  • طراحی زیبای این محصول مهمترین ویژگی آن است که نظر شما را به خود جلب می‌کند. بدنه دارای بافت این گوشی خیلی کم رد انگشت و لکه را به خود می‌گیرد و به‌راحتی تمیز می‌شود.
  • صفحه نمایش ۶٫۵ اینچی سامسونگ برای تماشای همه چیز از رسانه های اجتماعی گرفته تا نمایش‌ فایل‌های تصویری و ویدیویی عالی است.
  • بهترین گوشی میان‌رده  و ارزان‌قیمت است که می‌توانید بخرید و دارای رابط کاربریOne UI 3.1است تا با وجود برخی محدودیت‌های سخت‌افزاری، ظاهر این محصول به‌روز باشد.
  • با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی این گوشی می‌توانید به‌طور متوسط تا دو روز کار کنید. البته در صورت استفاده سنگین طبیعتاً این زمان تا یک روز و حتی نصف روز هم کاهش پیدا می‌کند.

با این همه اگر توقع آنچنانی از امکانات گوشی ندارید و دوست دارید  قیمت کمتری برای خرید گوشی میان‌رده بپردازید، خرید گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A02s پیشنهاد می‌شود.

نورنگار یکی از مطمئن‌ترین وب‌سایت‌های تخصصی در زمینه فروش انواع محصولات دیجیتال مثل دوربین و تجهیزات عکاسی، گوشی موبایل، لپ‌تاپ و… است که این محصول را هم با قیمت رقابتی و تضمین کیفیت کالا و گارانتی عرضه کرده است.

با خرید گوشی گلکسی A02S از فروشگاه اینترنتی نورنگار می‌توانید در سریع‌ترین زمان ممکن (حداکثر ۳ روز در شهرستان‌ها و ۲۴ ساعت در تهران) آن را دریافت کنید.

نظرات