آموزش دانلود و نصب برنامه دیپ نوستالژی + دانلود اپلیکیشن Deep Nostalgia

0

اپلیکیشن و برنامه دیپ نوستالژی (Deep Nostalgia) و اپلیکیشن MyHeritage میتواند رفتگان شما را زنده کند و تصاویر قدیمی خانواده و دوستان شما رو به واقعیت تبدیل کرده و عزیزان از دست رفته شما را دوباره زنده کند. در ادامه آموزش دانلود و نصب برنامه دیپ نوستالژی و دانلود اپلیکیشن Deep Nostalgia را برای شما اماده کردیم.

آموزش دانلود و نصب برنامه دیپ نوستالژی + دانلود اپلیکیشن Deep Nostalgia

نحوه نصب اپلیکیشن دیپ نوستالژی Deep Nostalgia

شرکت MyHeritage ،یک سرویس جدید را راه‌اندازی کرده که با استفاده از یک فناوری جدید راه اندازی کرده که می‌توانید شجره‌نامه خانوادگی خود را بسازید و تصاویر قدیمی اشخاص را به یک انیمیشن کوتاه و کلیپ تبدیل کنید. این سرویس هم‌اکنون تحت نام Deep Nostalgia به فعالیت ادامه می‌دهد.

فناوری MyHeritage با تکیه بر فناوری دیپ فیک قابلیتی برای جان بخشیدن به تصاویر قدیمی ارائه کرده؛ ویژگی جدیدی به نام Deep Nostalgia که به کمک هوش مصنوعی عکس‌های قدیمی را زنده می‌کند.

خود اپلیکیشن به کمک هوش مصنوعی می‌تواند بستگان شما را شناسایی کرده و به شما بابت پیوستن به شجره‌نامه پیشنهاد بدهد. البته امکان جستجوی دستی هم وجود دارد و به لطف اسناد تاریخی می‌توانید به اطلاعات بسیار خوبی درباره اجداد و نیاکان خود برسید.

تبدیل تصاویر قدیمی به فیلم زنده با اپلیکیشن MyHeritage

قابلیت جدید MyHeritage می‌تواند با اسکن دقیق چهره افراد در تصاویر سیاه و سفید، چشم و دهان و اعضای چهره آن‌ها را به حرکت درآورد تا در نبود ویدیو بتوانید از اجداد و درگذشتگان خود چیزی بیشتر از یک تصویر ساده در ذهنتان مجسم کنید. ویژگی دیپ نوستالژیا در حال حاضر ۱۰ انیمیشن مختلف دارد که همه آن‌ها را می‌توانید یک به یک روی تصاویر قدیمی امتحان کنید.

کاربردها

در کنار این موارد یکی از کاربرد‌های دیگر این اپ روتوش دقیق تصاویر قدیمیست که با دقت خوبی هم کار را انجام می‌دهد. با مراجعه به قسمت Photos می‌توانید ضمن دسترسی به انیمیشن‌های DeepNostalgia، از ابزار مخصوص روتوش و ارتقای خودکار تصاویر قدیمی (از جمله رنگی کردن عکس‌های سیاه و سفید) هم نهایت بهره را ببرید.

دانلود اپلیکیشن Deep Nostalgia

برای دسترسی به MyHeritage و اپلیکیشن Deep Nostalgia می‌توانید از اپلیکیشن‌های اندروید یا iOS آن در موبایل استفاده کنید، و یا از طریق وب سایت  MyHeritage دانلود کنید

توجه: برای ثبت نام در این برنامه و نرم افزار نیازی به ثبت اطلاعات از صفر ندارید و از طریق حساب گوگل می‌توانید خیلی سریع این کار را انجام بدهید.

در فیلمی که در این انیمیشن‌ با تصاویر قدیمی و یا اموات خود میسازید، افراد هنگام ثبت تصاویر پرتره، حالت‌های عادی خود را بروز می‌دهند. مانند نمونه زیر در فیلمی که قرار دادیم.

این تصاویر چگونه ایجاد می‌شوند؟

سرویس مذکور با تحلیل جهت سر و چشم‌ها جهت‌گیری شخص را مشخص می‌کند و سپس با استفاده از یک فناوری ضبط دیگر به نام Driver Video، تصمیم می‌گیرد که انیمیشن نهایی به چه صورت و چه نحوی تشکیل شود.

معایب و محدویت های برنامه دیپ نوستالژی

باید توجه داشت که Deep Nostalgia هنوز هم در قید و بند برخی محدودیت‌ها است. برای مثال اگر شما تصویری را بارگذاری کنید که بیش از یک شخص درون آن وجود دارد، سرویس از شما درخواست می‌کند که تنها یکی از افراد را انتخاب کنید زیرا Deep Nostalgia در حال حاضر قادر به پویا کردن تمام سوژه‌های یک تصویر نیست.

از طرفی انیمیشن‌ها نیز تنها به حرکات چشم، صورت و گردن ختم می‌شوند و شما قادر نیستید که چیزی فراتز از این‌ها را درخواست کنید.

آموزش دانلود و نصب نرم افزار و اپلیکیشن DeepNostalgia

نحوه ثبت نام و نصب برنامه دیپ نوستالژی

ابتدا باید نام‌‌نویسی کنید. سپس می‌توانید با استفاده از خدمات این سرویس، به صورت رایگان تا ۵ عکس خود را به زندگی بازگردانید. پس از بارگذاری ۵ تصویر، نیاز به تهیه اشتراک است و سرویس بیشتر از این به شما خدمات رایگان ارائه نمی‌دهد.

نحوه دانلود و استفاده از نرم افزار deep-nostalgia

نظرات