اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با نقش ها +عکس ها و داستان

1

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با نقش ها +عکس ها و داستان

سریال متشکرم : محصول کشور کره در ژانر عاشقانه – درام به نویسندگی لی کیونگ هی و کارگردانی لی جائه دونگ با بازی بازیگران مطرح سینمای کره جنوبی می باشد. در ادامه خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با اسامی و عکس ها و نقش های بازیگران سریال کره ای متشکرم همراه با اسامی عوامل و زمان پخش و تکرار ۱۴۰۱…در ادامه مطلب میخوانید.

بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با عکس جدید

بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با نقش ها

سریال کره‌ای “متشکرم” در ژانر خانوادگی، درام در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای از شنبه ۲۲ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه امید پخش خواهد شد. تکرار این سریال در ساعات ۳ بامداد و ۱۵ پخش می شود

متشکرم یک مجموعه تلویزیونی کره‌ای است، که در سال ۲۰۰۷ با بازی جانگ هیوک، گونگ هیو جین و سئو شین ئه در ۱۶ قسمت ساخته شده‌ و برای اولین بار در تاریخ ۲۱ مارس تا ۱۰ مه ۲۰۰۷ از شبکه MBC کره جنوبی پخش‌ گردید و یکی از سریال های پرطرفدار و پر بیننده تلویزیون کرخ جنوبی است. این سریال در زمان پخش با استقبال زیادی از سوی مخاطبان مواجه شد.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با نقش ها +عکس ها و داستان

مجموعه تلویزیونی متشکرم با نام اصلی «ما آنجا بودیم»در سال‌ ۱۳۸۷ از شبکه پنج صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد. صداپیشگی و دوبله این سریال کره ای در سال ۱۳۸۷ و به سرپرستی افشین ذی‌نوری به پارسی دوبله شد و حالا در جدیدترین پخش مجدد بار دیگر روی آنتت شبکه امید می رود.

خلاصه داستان سریال متشکرم

داستان این سریال تلویزیونی دربارهٔ پزشک ماهر و معروفی به نام «مین‌کی‌سو» با بازی «جانگ‌ هیوک»است که در بیمارستانی کار می‌کند، او به هیچ‌کس اهمیت نمی‌دهد و تنها کسی که در نگاهش ارزشمند شمرده می‌شود، نامزد فوت شده اش «چاجی‌مین» است. «چاجی‌ مین» پیش از مرگش از دکتر مین‌ کی‌ سو می‌خواهد که به خانوادهٔ دختری به نام «لی‌ بوم» که در پی تزریق خون آلوده به بیماری ایدز دچار شده، کمک کند. مادر این دختر که «لی‌ یانگ‌ شین» نام دارد بسیار امیدوار، سرزنده و مثبت‌اندیش است. آشنایی دکتر مین‌ کی‌ سو با این مادر و دختر دگرگونی‌های بزرگی را در زندگی او به دنبال می‌آورد…

خلاصه داستان سریال متشکرم

در واقع محور اصلی این سریال آلودگی به ویروس HIV است؛ یکی از ویژگی‌های مثبت سریال این است که گرچه در مورد بیماری و مرگ است اما با فضای امید و معجزه توام شده است و بیننده را با فضایی متفاوت روبه‌رو می‌کند.

اسامی بازیگران سریال متشکرم

  • جانگ هیوک در نقش مین گی سو
  • گونگ هیو جین در نقش لی یانگ شین
  • سئو شین ئه در نقش لی بوم، دختر یانگ شین
  • شین سونگ روک در نقش چوی سوک هیون
  • شین گوو در نقش آقای لی/ لی بیون گوک، پدربزرگ یانگ شین
  • کانگ بو جا در نقش کانگ گوک جا، مادر سوک هیون
  • کیم سونگ یون در نقش سئو یون هی، نامزد سوک هیون
  • ریو سونگ سو در او جانگ سوک، نقش پزشک محلی مرکز بهداشت
  • جو می ریونگ در نقش پارک سو ران، پرستار محلی مرکز بهداشت
  • چوی کانگ هی در نقش چا جی مین، نامزد گی سو

جانگ هیوک بازیگر نقش مین کی سو

جانگ هیوک بازیگر نقش مین کی سو بازیگر کره‌ای که متولد ۱۹۷۶ شهر بوسان است. او در یک کنفرانس خبری گفت: من در این سریال نقش مردی را بازی می‌کنم که با عشق و محبت دگرگون می‌شود… گرچه سریال به مورد بیماری ایدز پرداخته اما در عین حال داستان امید، معجزه و عشق است و همین موضوع انگیزه خوبی را برای بازی در سریال برایم ایجاد کرد.

اسامی بازیگران سریال متشکرم

او به‌ عنوان بازیگر نقش‌های عاشقانه شهرت دارد، می‌گوید: من در این سریال نقش مرد ازخود راضی و مغروری را بازی می‌کنم که با از دست دادن نامزدش به شهری بسیار دور از زادگاهش پناه می‌برد و در آنجا دوباره به زندگی امیدوار می‌شود. اکنون از این‌که ارتش را رها کردم بسیار خوشحالم و از جایگاهی که با بازیگری به دست آوردم راضی‌ام.

او پیش از سریال متشکرم در بیش از ۲۰ فیلم و سریال بازی کرده و جوایز بسیاری را به دست آورده است. هیوک برای بازی در فیلم کمدی توفان زده که سال ۲۰۰۴ پخش شد، در آسیای شرقی محبوب شد. از دیگر کارهای او می‌توان به این موارد اشاره کرد: «لطفا به من انگلیسی یاد بده»، «آتشفشان بلند»، «توالت عمومی» و «رقص اژدها».

گانگ هیو جین بازیگر نقش لی‌ یانگ‌ شین

گانگ هیو جین بازیگر نقش لی‌یانگ‌شین در سریال متشکرم متولد سال ۱۹۸۰ در سئول است و تاکنون بیش از ۱۰ فیلم و سریال بازی کرده است.

گانگ هیو جین بازیگر نقش لی‌ یانگ‌ شین در سریال متشکرم

او پیش از این در سریال‌های «عشق بدون آرزو»، «سلام معلم من»، «روزهای عالی»، «خانواده عجیب و غریب من» و… بازی کرده است. از فیلم‌های «گانگ هیو جین» نیز می‌توان به «من این را همین شکلی دوست دارم»، «سربازان بهشتی» و «یک روز با پسرم» اشاره کرد.

سئو‌ شین‌ ئه بازیگر نقش لی بوم

عکس چدید سئو‌ شین‌ ئه بازیگر نقش لی بوم در سریال متشکرم

نقش دختر ۸ ساله مبتلا به بیماری ایدز را نیز «سئو‌ شین‌ ئه» بازی می‌کند که به خوبی از عهده این نقش برآمده است.

1 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال متشکرم با نقش ها +عکس ها و داستان

  1. ناشناس گفت:

    لی جائه دانگ به نظر من بازیگر خوب بله

نظرات