معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جان دار

0

فیلم “جان دار”، فیلمی ایرانی به کارگردانی حسین امیردوماری و پدرام پورامیری و تهیه کنندگی کامران مجیدی است. این فیلم در ژانر درام-اجتماعی در سال ۹۷ ساخته و برای اولین بار در آذر ۹۸ اکران شد. این فیلم که برنده بهترین فیلم در بخش نگاه نو در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر شد، حالا چند ساعتی است که وارد شبکه نمایش خانگی شده است. ”جان دار” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر حرفه ای و نام آشنا هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

معرفی کامل و اسامی بازیگران فیلم جان دار

 

خلاصه داستان

فیلم “جان دار” روایتگر مردی که در آستانه قصاص می رود، است. در شب عروسی “اسما”، “مسعود” برادر “یاسر” (خواستگار سابق “اسما”) به تحریک او به مراسم عروسی به قصد به هم ریختن آن می رود، اما در درگیری به دست “جمال” برادر “اسما” کشته می شود.

داستان فیلم جان دار

در خلاصه داستان این فیلم، این دیالوگ آمده است: “_بخدا اگه یه بار دیگه بگین شام چی شد، غذا چیه، همین وسط خودم رو دار میزنم که غذاخوردن یادتون بره. بابا از گشنگی نمردین که؟”

 

اسامی بازیگران فیلم جان دار

اسامی بازیگران فیلم جان دار

 

دیگر عوامل

کارگردان: حسین امیردوماری و پدرام پورامیری، تهیه کنندگی کامران مجیدی، نویسنده: حسین دوماری، پدرام پورامیری، محمد داودی، مجری طرح: حسین فرضی زاد، مدیر فیلمبرداری: هومن بهمنش، تدوین: بهرام دهقانی، موسیقی: امیر توسلی، طراحی و ترکیب صدا: محمدرضا دلپاک، طراح صحنه و لباس: بابک کریمی طاری، طراح گریم: عباس عباسی، مدیر صدابرداری: طاهر پیشوایی، جلوه‌های ویژه میدانی: آرش آقا بیگ، جلوه‌های ویژه بصری: وحید قطبی زاده، مدیرتولید: احسان وحید، دستیار اول کارگردان و برنامه‌ریز: هانیه بساتینی، منشی صحنه: نائله شریفی، مدیر تدارکات: نادر اژدری، فیلمبردار پشت صحنه: مانی مجیدی، عکاس: اردلان آذرمی.

نظرات