زمان پخش و بازپخش سریال نیمه پنهان ماه از شبکه آی فیلم ۱۴۰۲ + روزهای پخش

0

سریال نیمه پنهان ماه از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال نیمه پنهان ماه برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این مجموعه جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال نیمه پنهان ماه از شبکه آی فیلم

این مجموعه به کارگردانی مجید جعفری و تهیه کنندگی محمود ریاحی در زانر اجتماعی،درام و خانوادگی است و محصول سال ۱۳۷۲ نیز می باشد. این سریال در ماه رمضان ۱۳۷۳ از شبکه ی سیما پخش شد و مورد توجه قرار گرفت. این مجموعه، پس از مجموعهٔ تلویزیونی میهمان (به کارگردانی خسرو ملکان در سال ۱۳۶۹)، سومین مجموعهٔ «مناسبتی» تلویزیون است که برای پخش در ماه رمضان، ساخته شد.اکنون قرار است بعد از گذشت سال ها مجدد از شبکه آی فیلم از تاریخ ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ پخش شود.

از جمله هنرمندان این سریال می توان به جلال مقدم،مهین شهابی،ثریا قاسمی،حسین کسبیان،فریبرز سمندر پور،تانیا جوهری،اکرم محمدی،عنایت‌الله بخشی،محمود عزیزی،لادن طباطبایی، فاطمه طاهری،فریبا متخصص،فریده سپاه‌منصور و… می توان اشاره کرد.

در خلاصه داستان آمده دربارهٔ خانواده‌ای است که گم‌شده‌ای دارند و با زیر و رو کردن خاطرات‌شان، بدان دست پیدا می‌کنند. شخصیت اصلی این مجموعه، آقا بزرگ است که سرپرست و بزرگ خانواده است. او مدت‌ها قبل، پسری به نام جلال را به فرزندی قبول کرده‌است و پس از آن و در خلال سال‌ها، اتفاقاتی برای خودش، خانواده و جلال رخ داده‌است که این رخدادها، دست‌مایهٔ این مجموعه تلویزیونی است…

در کل این سریال بسیار خانوادگی و آموزنده می باشد و درس های زیادی به ما می دهد.

زمان پخش سریال نیمه پنهان ماه

زمان پخش و تکرار سریال نیمه پنهان ماه از شبکه آی فیلم

این سریال ۲۹ قسمتی قرار است از چهارشنبه ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ هرشب ساعت ۱۶ و تکرار آن ساعت ۱۲شب و ۸ صبح روز بعد از شبکه آی فیلم پخش شود.

امیدواریم از دیدن دوباره این مجموعه جذاب و به یاد ماندنی لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات