بیوگرافی بازیگران فیلم غلامرضا تختی به همراه نقش، خلاصه داستان و عکس های جدید

0

فیلم “غلامرضا تختی، فیلمی ایرانی به کارگردانی بهرام توکلی  و تهیه کنندگی سعید ملکان است. این فیلم در ژانر اجتماعیی و خانوادگی در سال ۹۷ ساخته و در سینما ها اکران شد. حالا قرار است بار دیگر از طریق رسانه ملی پخش شود. ”غلامرضا تختی ” فیلمی متفاوت و جذاب است که در آن چندین بازیگر آشنا و شناخته شده هنرنمایی می کنند. در ادامه این بخش به معرفی کامل این فیلم، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران و نقد آن می پردازیم. با ما همراه باشید.

فیلم غلامرضا تختی

غلامرضا تختی را می‌توان یکی از بزرگترین قهرمانان ملی ایران دانست که زندگی و خصوصا مرگ شبهه‌آمیزش پتانسیل‌های زیادی برای فیلم شدن دارند اما کمتر کسی در سینمای ایران به دنبال ساخت فیلمی درباره او رفته است.

فیلم غلامرضا تختی

خلاصه داستان

این فیلم شامل سه فاز از زندگی غلامرضا تختی در مقطع کودکی ، نوجوانی ، بزرگسالی و مبازرات مسابقات کشتی و فوت وی می پردازد.

فیلم غلامرضا تختی

اسامی بازیگران فیلم غلامرضا تختی

فیلم غلامرضا تختی

سایر عوامل

نویسندگان: سعید ملکان، بهرام توکلی، مدیر فیلمبرداری: حمید خضوعی ابیانه، تدوین: میثم مولایی، طراح چهره پردازی: سعید ملکان، طراح صحنه: کیوان مقدم، طراح لباس: امیر ملک پور، طراحی و ترکیب صدا: امیرحسین قاسمی، صدابردار: رشید دانشمند، مدیر تولید: کیومرث عباسی نوده، آهنگساز: افشین عزیزی،جلوه‌های بصری: محسن خیرآبادی، رضا میثاقی، شهاب نجفی، سیدهادی اسلامی، جلوه‌های ویژه میدانی: محسن روزبهانی، دستیار اول کارگردان: علی مردانه، برنامه‌ریز: نوید کریم‌زاده، فیلمبردار: بهروز بادروج، عکاس: مریم تخت کشیان، مشاور رسانه‌ای: بهناز شیربانی، تهیه‌کننده: سعید ملکان، سرمایه‌گذاران: سعید ملکان با مشارکت بنیاد سینمایی فارابی.

فیلم غلامرضا تختی

زمان پخش

این فیلم پنجشنبه ۲۷ آذر در شبکه آی‌فیلم نمایش داده می‌شود. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند بازپخش آن را در ساعت‌های ۶ و ۱۴ روز جمعه تماشا کنند.

فیلم غلامرضا تختی

 

با ما همراه باشید

 

 

 

نظرات