اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای مهتابی با نقش +عکس و داستان کامل

0

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال روزهای مهتابی با نقش +عکس و داستان کامل

اسامی بازیگران سریال روزهای مهتابی شبکه آی فیلم با معرفی اسامی هنرپیشه های تمام نقش ها و خلاصه داستان سریال روزهای مهتابی  تا ساعت پخش و تکرار از شبکه آی فیلم سیما ۱۴۰۱ و با بازی و حضور بازیگرانی چون: فرشید نوابی، مجید صالحی، اسماعیل محرابی، سهیلا عزیزی
آناهیتا همتی و… را میخوانید.

بازیگران سریال روزهای مهتابی

اسامی بازیگران سریال روزهای مهتابی عکس

مجموعه تلویزیونی روزهای مهتابی یکی از سریالهای جذاب و پر بیننده تلویزیون ایران بوده که در برای اولین بار در سال ۱۳۷۹ از شبکه پنج پخش شد و حالا در اردیبهشت ۱۴۰۱ روی انتن شبکه آی فیلم رفته است در این سریال بازیگران شناخته شده ایران از جمله فرشید نوابی، مجید صالحی، اسماعیل محرابی، سهیلا عزیزی و آناهیتا همتی و… به ایفای نقش می‌پردازند.

روزهای مهتابی یک مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۷۹ به کارگردانی عباس قنبری و سپهر محمدی و تهیه‌کنندگی عباس قنبری می‌باشد که از شبکه پنج پخش شد. این سریال بصورت اپیزودی است و در هر قسمت به یک موضوع پرداخته می شود.

موضوع و داستان سریال روزهای مهتابی

زمان پخش و تکرار سریال روزهای مهتابی از آی فیلم

این سریال نوستالژی و خاطره انگیز را هر روز ساعت ۱۶ از شبکه آی فیلم می توانید تماشا کنید

موضوع و داستان سریال روزهای مهتابی

این سریال بصورت اپیزودی است و در هر قسمت به یک موضوع پرداخته می شود.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای مهتابی

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای مهتابی

مجید صالحی

سریال روزهای مهتابی

مجید صالحی (زاده‌ی ۲۶ شهریور ۱۳۵۴، تهران)، بازیگر، کارگردان و نویسنده‌ی تئاتر، سینما و تلویزیون، فارغ‌التحصیل رشته‌ی بازیگری و کارگردانی تئاتر است. وی فعالیت هنری‌اش را با بازی در تئاتر آغاز کرد. وی در سال ۱۳۷۲ با بازی در فیلم «چشم شیطان» به کارگردانی حسن هدایت، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت و سپس به تلویزیون راه یافت. او با ایفای نقش در مجموعه‌ی «مجید دلبندم» (۱۳۷۷) به چهره‌ای شناخته‎‌شده مبدل شد.

صالحی علاوه بر بازیگری، به عنوان نویسنده و کارگردان نیز فعال است و کارگردانی مجموعه‌هایی چون «آشتی‌کنان» (۱۳۸۲)، «سه در چهار و … ایفای نقش کرده است.

آناهیتا همتی

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای مهتابی

آناهیتا همتی (زاده‌ی ۱ مرداد ۱۳۵۲، تهران) به خاطر شغل پدرش تا از قبل از سیزده سالگی در خرم‌آباد و لنگرود زندگی می‌کرده و پس از آن به تهران آمد.

وی پس از پایان دبیرستان در کلاس‌های بازیگری تئاتر شرکت کرد و در سال ۱۳۷۴ با بازی در نمایش «تنبورنوازان» به کارگردانی هادی مرزبان به روی صحنه رفت.

همتی در سال ۱۳۷۵ با ایفای نقش در فیلم «افسانه‌ی پوپک طلایی» ساخته‌ی خسرو شجاعی، قدم به عرصه‌ی سینما گذاشت. گرچه این فیلم هرگز در سینما نمایش داده نشد، اما برای همتی یک سکوی پرش بود.

اسماعیل محرابی

سریال روزهای مهتابی
اسماعیل محرابی (زاده‎ی ۱۳۲۳، تهران) فارغ‌التحصیل تئاتر از دانشکده‎ی‌ هنرهای زیبای دانشگاه تهران است.

وی بازی در سینما را با فیلم سینمایی «کرکس‌ها می‌میرند» (۱۳۵۹) ساخته‎ی جمشید حیدری آغاز نمود.

محرابی در مجموعه‎های تلویزیونی مانند «حیرانی» (۱۳۹۱)، «خانه‌ی‎ سبز» (۱۳۷۵)، «تنهاترین سردار» (۱۳۷۴)، «مزد ترس» (۱۳۷۱)، «هزاردستان» (۱۳۶۶)، «بوعلی سینا» (۱۳۶۴) و «سر‌بداران» (۱۳۶۳) حضور داشته است.

اسامی برخی عوامل

  • کارگردان عباس قنبری و سپهر محمدی
  • تهیه‌کننده عباس قنبری

نظرات