راهنمای خرید دفتر فانتزی به همراه معرفی بهترین فروشگاه ها

0

هر یک از ما در مرور خاطرات ایام تحصیل یک وجه مشترک داریم و آن استفاده از لوازم تحریر متنوع و رنگارنگ است. نوشت افزاری که همچنان هم آثار آن در خانه هایمان هویداست. این روزها فروشگاه ها و مغازه های لوازم تحریر مملو از حضور پر هیجان خانواده هایی است که برای خرید لوازم تحریر فانتزی آمده اند. از آنجایی که در مقایسه با سایر لوازم تحریر، تنوع دفتر های فانتزی در این حوزه بسیار زیاد است می توان از آنها به عنوان خاص ترین و مهمترین بخش فروشگاه های لوازم تحریر یاد کرد.

 دفتر دخترانه

حال اینکه دانشجو باشید یا دانش آموز فرقی نمی کند. قطعا برای نت برداری نکات درسی به یک دفتر با کیفیت نیز دارید. با این مقدمه به سراغ مبحث اصلی این مطلب می رویم. آنچه در ادامه خواهید خواند عبارتند از مزایای استفاده از دفتر و انواع آن، مهمترین نکات خرید دفتر و همچنین معرفی بهترین فروشگاه اینترنتی برای خرید دفتر فانتزی.

مزایای استفاده از دفتر

به جرات می توان دفتر را یکی از بزرگترین و جالب ترین اختراعات بشر دانست. این ابزار کاربردی را می توان در همه جا دید. از مدرسه و دانشگاه گرفته تا محل کار، خانه و حتی کیف دستی!

استفاده از دفتر مزیت های مختلفی دارد. مثلا اینکه با استفاده از آن می توانید نظم خود را افزایش دهید و در کنار آن ذهنتان را از هر موضوع اضافه ای پاک کنید. علاوه بر این با استفاده از دفتر می توانید ایده ها و برنامه هایتان را به راحتی ثبت کرده و در کوتاه مدت برای تحقق آنها برنامه ریزی کنید.

انواع دفتر از نظر صحافی

تولیدکنندگان لوازم تحریر همواره سعی دارند محصولات خود را به بهترین و با کیفیت ترین شکل ممکن روانه بازار کنند. امروزه دفترها به روش های مختلفی طراحی و صحافی می شوند. هر یک از آنها با توجه به نوع صحافی برای کاری خاص قابل استفاده هستند. در ادامه انواع دفتر از لحاظ صحافی را بررسی کرده ایم.

خرید دفتر فانتزی

چسبی

میزان استحکام این دفتر در مقایسه با سایر تولیدات بسیار پایین است. سطح نامسطح دفتر باعث می شود که پس از تورق آنها، پس از مدتی چسب آن باز شده و برگه های دفتر از یکدیگر جدا شوند.
بنابراین پیشنهاد می شود از دفترهای چسبی برای نت برداری از مطالبی استفاده شود که در آینده به آنها نیاز ندارید. کارهایی مانند نوشتن تمرین یا مشق بهترین نوع استفاده از دفترهای چسبی است.

منگنه

همانطور که از نام آن مشخص است، برگه های این دفتر به وسیله منگنه صحافی می شوند. از این رو تعداد صفحات آن کم است اما در مقایسه با دفترهای چسبی استحکام بیشتری دارند.
یکی دیگر از معایب دفتر منگنه ای این است که اگر بخواهید برگه ای را از آن جدا کنید باید صفحه قرینه آن را نیز از دفتر جدا نمایید.

سیمی

یکی از پر استفاده ترین دفترها در بین دانش آموزان است. برگه های این دفتر از طریق حلقه های مارپیچ از بالا یا طرفین آن صحافی می شود. هرچه فاصله حلقه ها کمتر باشد استحکام دفتر بیشتر خواهد بود.

دفتر فانتزی

دفتر کلاسور

این دفترها بسیار انعطاف پذیر است و از جمله مزیت های آن امکان کاهش یا افزایش برگه هاست. همچنین شما می توانید با استفاده از جداکننده های موجود، موضوعات موردنظرتان را به راحتی تفکیک کنید.
اغلب تولیدکنندگان این دفترها را همراه با یک بسته ۱۰۰ برگی عرضه می کنند بنابراین، برای خرید دفتر فانتزی کلاسور نیازی به تهیه برگه به صورت جداگانه ندارید.
یکی دیگر از ویژگی های دفتر کلاسوری تنوع در جنس جلد و تعداد حلقه ای متصل به آن است. شما می توانید این دفتر را بسته به نیازتان در دو مدل کاغذ تک خط و دو خط تهیه کنید.

تنوع دفتر فانتزی از نظر کاربرد

همانطور که اشاره شد، دفترها در مدل های مختلفی عرضه می شوند و هر یک کاربردهای متنوعی دارند. بنابراین این شما هستید که باید تصمیم بگیرید با توجه به نوع کاربری که از آن انتظار دارید، مدل موردنظرتان را تهیه کنید. اما در یک تقسیم بندی کلی انواع دفتر را می توان به صورت زیر تفکیک کرد:

دفتر مشق فانتزی

اغلب دانش آموزان و دانشجویان از این دفتر استفاده می کنند. این دفترهای فانتزی از ۴۰ تا ۲۰۰ برگه تولید می شوند. یکی از بهترین مراجع برای خرید دفتر فانتزی مدرسه ای، فروشگاه اردیبهشت است که می توانید این دفتر را در طرح های مختلف از آن خریداری کنید.

دفتر اداری

فرقی نمی کند کارمند یک شرکت باشید یا صاحب آن؛ مطمئنا برای مدیریت هرچه بهتر کارها به یک دفتر اداری نیاز دارید. این دفترها اغلب به صورت رحلی یا وزیری با دو مدل چسبی یا دوخت صحافی می شوند. تعداد برگه های دفتر رحلی ۱۰۰ یا نهایتا ۲۰۰ برگ است و دفترهای وزیری هم اغلب با ۱۶۰ برگه راهی بازار می شوند.

خرید دفتر دخترانه

دفتر آشپزی فانتزی

این دفتر همانطور که از نام آن پیداست مخصوص علاقه مندان به دنیای جذاب آشپزی طراحی شده است. هر آقا یا خانم آشپز قطعا برای مدیریت برنامه پخت و پز به آن نیاز دارد.
این دفترهای فانتزی در واقع پلنرهای تخصصی هستند که امکان ثبت برنامه ریزی و دستورالعمل های آشپزی را برایتان فراهم می کند.

دفتر دانشجویی فانتزی

کیفیت و تنوع این دفتر بسیار زیاد است. از آنجایی که دفتر کلاسوری انتخاب بیشتر دانشجویان است از آن به دفتر دانشجویی هم یاد می شود.
تعداد برگه های دفتر دانشجویی متنوع بوده و با توجه به نیاز کاربر قابل تغییر هستند. همچنین با توجه به اینکه ابعاد جلد از ابعاد برگه ها کمی بیشتر است، امکان آسیب دیدگی برگه ها بسیار کم خواهد بود.

مهم ترین نکات خرید دفتر فانتزی

دفترها یکی از پراستفاده ترین انواع لوازم تحریر هستند که کابردهای متنوعی هم دارند. هر یک از آنها با توجه به خصوصیات خود برای کاربری مشخصی طراحی شده اند.
برای خرید دفتر فانتزی باید نکات متعددی را زیر ذره بین ببرید. همچنین اینکه قرار است چه کسی از دفتر استفاده کند بسیار مهم است.

خرید اینترنتی دفتر

بنابراین باید توجه کنید که دفتر را مطابق با نیاز فرزند دلبندتان خریداری کنید. اما مهمترین نکات برای خرید دفتر فانتزی شامل موارد زیر است:

تعداد برگ

این فاکتور در دفترهای مختلف، متنوع است. کافی است نوع استفاده خود را مشخص کرده و سپس برای خرید دفترفانتزی اقدام کنید. اغلب دانش آموزان برای دروسی که نیاز به تمرین و تکرار دارد از دفتر با برگه های بیشتر استفاده می کنند.

صحافی

سیم، دوخت، چسب، گیره و… انواع مختلف صحافی دفتر هستند. روش هایی که استفاده از هر کدام، مدل باز شدن دفتر را مشخص می کنند. اما در حالت کلی می توان صحافی سیمی را جزو بهترین ها دانست چراکه استفاده از دفتر را بسیار آسان می کند. در مقابل صحافی چسبی جزو ضعیف ترین انواع صحافی است که ماندگاری زیادی ندارد.

طرح

یکی از کارهای مهمی که تولیدکنندگان لوازم تحریر ایرانی انجام دادند ایجاد تنوع در طرح محصولاتشان است. به این معنا که در حال حاضر می توان برای هر سلیقه ای به راحتی چندین محصول را پیشنهاد داد.
در این بین دفترهای فانتزی بیشترین تنوع را داشته و توانسته توجه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند.

تعداد خط یا نوع دفتر فانتزی از نظر کاربرد

این فاکتور در انواع دفترها بسیار متنوع است. از بدون خط، یک خط و دو خط گرفته تا نقطه ای و شطرنجی و… طرح های مختلفی هستند که دست مخاطب را برای خرید باز گذاشته اند. پیشنهاد می شود برای خرید دفتر فانتزی با هر یک از طرح های فوق به فروشگاه اینترنتی اردیبهشت مراجعه کنید.

خرید دفتر فانتزی از اردیبهشت بهترین فروشگاه اینترنتی

اگر تجریه خرید اینترنتی را داشته باشید، مطئنا می دانید که هم اکنون فروشگاه های مختلفی در این زمینه فعالیت می کنند. پیشنهاد ما به شما این است که برای خرید لوازم تحریر موردنیاز فرزندان دلبندتان به فروشگاه های تخصصی این حوزه مراجعه کنید.

خرید اینترنتی دفتر فانتزی

یکی از بهترین ها در این زمینه خرید دفتر، سررسید و پلنر فروشگاه اینترنتی اردیبشهت است. مرکزی تخصصی که با ورود به آن با دنیایی رنگارنگ از انواع لوازم تحریر مواجه خواهید شد. با خرید از این فروشگاه خیالتان از قیمت و کیفیت محصولات راحت است. این مرجع تخصصی سعی کرده برای هر سلیقه و نیازی محصولات باکیفیتی را عرضه کند.

کلام آخر؛

خرید دفتر فانتزی و سایر محصولات لوازم تحریر همواره برای افراد یکی از جذابترین کارها محسوب می شود. می توان خرید لوازم تحریر را به یک ماشین زمان تشبیه کرد که ناخودآگاه ما را به ایام درس و مدرسه و اشتیاق آن روزها می برد.

در این مطلب سعی کردیم هر آنچه برای خرید دفتر فانتزی نیاز دارید را زیر ذره بین ببریم. شما می توانید برای خرید انواع لوازم تحریر به وب سایت فروشگاه اینترنتی اردیبهشت مراجعه کنید. در این فروشگاه برای هر سلیقه با هر بودجه ای محصولات متنوعی عرضه گردیده است. کافیست انتخاب کنید و از خرید خود لذت ببرید./۲۱۴۹۳۷

نظرات