نکات مهم برای پوشیدن لباس‌های رنگی در فصل سرما؛ یک راهنمای کامل برای آقایان

0

نکات مهم برای پوشیدن لباس‌های رنگی در فصل سرما؛ یک راهنمای کامل برای آقایان

اگر از آن دسته از افرادی هستید که روی استایل خود بسیار حساس بوده و دوست دارند جذاب به نظر بیایند، باید به رنگ لباس‌های خود بیش‌تر دقت کنید. انتخاب رنگ مناسب به فصل مورد نظر هم بستگی دارد و قطعا رنگ‌های گرم برای فصول سرد سال و رنگ‌های سرد نیز برای فصول گرم سال گزینه‌های بهتری به حساب می‌آیند.

 لباس های رنگی

در این مقاله قصد داریم تا به ترکیب‌بندی رنگ‌ها در  فصول سرد برای استایل آقایان بپردازیم. رنگ‌های مناسب برای فصل پاییز و زمستان، سبک و استایلی خاص را برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر چه هر کسی باید لباسی را با هر مدل رنگ و طرحی که می‌پسندد به تن کند اما هر فصلی رنگ‌های مخصوص به خود را دارد که بهتر است از آنها مطلع باشیم. به عنوان مثال رنگ‌های گرم و تیره برای پاییز و زمستان و رنگ‌های شاد و روشن برای فصل‌های بهار و تابستان مناسب‌ترند.

رنگ‌های تیره و سرد در استایل مردانه بسیار محبوب و با ابهت هستند. اما وجود رنگ‌های متنوع و لباس‌های رنگ رنگی نیز می‌تواند استایل آقایان را به سبکی منحصربه‌فرد تبدیل کند. در این مطلب سعی داریم تا نکات مهم برای پوشیدن لباس‌های رنگی و بهترین و جذاب ترین رنگ‌های لباس برای آقایان در فصل پاییز و زمستان را به شما معرفی می‌کنیم.

در ابتدا رنگ پوست خود را بشناسید

پیدا کردن رنگ مناسب پوست، اساساً سبب درک بهتر چهره‌تان و درنتیجه انتخاب لباسی متناسب با پوست چهره شما می‌گردد. همچنین سبب می‌شود که در انتخاب لباس خود گام‌های اشتباه برندارید و لباس متناسب با رنگ پوست خود را انتخاب نمایید و جذابیت استایل خود را افزایش دهید. شکی نیست که برخی رنگ‌ها به برخی زمینه‌های پوستی بیش‌تر می‌نشیند. اگر پوست گرم دارید بهتر است سراغ رنگ‌های زرد، نارنجی، قهوه‌ای و قرمز بروید و بالعکس اگر رنگ پوست شما خنک است آبی، سبز، صورتی، بنفش و قرمز روشن یا قرمز با ترکیب آبی بپوشید. این رنگ‌ها برای شما بسیار عالی هستند.

کت و شلوار رنگی

گاهی اوقات کت و شلوار‌های خاکستری، مشکی و سرمه ای کسل کننده و یکنواخت می‌شوند. در اینجور مواقع برای اندکی تنوع خوب است از رنگ‌های دیگر هم استفاده کنید. می‌توانید این بار رنگ‌های شکلاتی، آبی روشن، کله غازی و شتری را امتحان کنید. اگر هنگام سفارش دوخت لباس علاقه به رنگ‌های متفاوتی دارید در دسته مردان هنجار شکن قرار خواهید گرفت. اغلب رنگ‌های پاییزه با هر تن پوستی که دارید هماهنگ هستند. همچنین غیر از پوشیدن کت و شلوار با کراوات می‌توانید از مدل های کاپشن چرم یا کت های اسپرت مردانه با تی شرت و شلوارهای اسپرت‌تر هم تنوعی ایجاد کنید.

سفید زمستانه

از آنجا که برف و سفیدی نماد زمستان است، استفاده از انواع سایه‌های سفید و کرم رنگ در این فصل بسیار مورد توجه مردان خوش لباس می‌باشد. از آن‌جا که رنگ‌های سفید نور خورشید را جذب نمی‌کنند باید در استفاده از این رنگ‌ها کمی‌محتاط باشید و سعی کنید هنگام انتخاب این رنگ لباس‌ها از پارچه‌های گرم استفاده کنید. می‌توانید این رنگ‌های زمستانه را با پولیور یقه سه سانت و لباس‌های رنگی هم بپوشید و مطمئن باشید این تضاد رنگی جذابیت فراوانی برای مردان خوش لباس ایجاد می‌کند.

طوسی و نوک‌مدادی

رنگ طوسی و نوک‌مدادی یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین رنگ‌ها در بین لباس‌های زمستانی آقایان است. درواقع اگر یک کت طوسی یا یک پالتو بلند طوسی داشته باشید می‌تواند آن را با هر رنگ شلوار و پیراهنی که دارید ست کنید و استایلی شیک و منحصربه‌فردی را داشته باشید. همچنین یک بلوز گپ طوسی یا یک پیراهن طوسی نیز امکان ست کردن با هر کت یا پالتویی را به شما می‌دهد. البته در هوای سرد داشتن یک شال‌گردن طوسی نیز با هر سبک و رنگی مطابق خواهد بود و به استایل تیره‌، رنگ و روح خواهد بخشید.

کرم و قهوه‌ای

لباس های رنگی

رنگ کرم و قهوه‌ای هم ازجمله رنگ‌هایی است که در یک استایل مردانه سبکی خاص و شیک را به ارمغان می‌آورد. باید اشاره‌کنیم که رنگ کرم و قهوه‌ای دست شمارا برای ست کردن با هرچیزی باز می‌گذارد و می‌توانید از رنگ‌های مشکی، سرمه‌ای، نارنجی یا رنگ‌هایی درتم قهوه‌ای در استایل کرم و قهوه‌ای خود به کار بگیرید. وجود یک پالتوی کرم به همراه یک جفت بوت قهوه‌ای و یک شال‌گردن مشکی یا قهوه‌ای تیره می‌تواند استایلی خاصی را در فصل سرد زمستان برای شما بوجود آورد، درنتیجه این رنگ گرم را در رنگبندی لباس‌های زمستانی خود حتما بگنجانید. برای خرید محصولات در این طیف رنگی می‌توانید از برند چرم شیفر برای انتخاب کاپشن یا نیم بوت مردانه شیک و کلاسیک کمک بگیرید.

آبی و سرمه‌ای

رنگ آبی و سرمه‌ای ترکیب بسیار خوبی از یک استایل زمستانی است. یک کت یا پالتو سرمه‌ای به همراه یک بلوز گپ آبی ملایم می‌تواند سبکی متفاوت و خاص را برایتان بوجود آورد، درنتیجه داشتن یک پالتو سرمه‌ای ضروری است زیرا با رنگ‌هایی دیگری چون طوسی و کرم نیز قابل ست کردن است. ازآنجایی‌که سرمه‌ای یک رنگ خاص است درنتیجه می‌توانید برای جلسات کاری یا اداری مهم یا مراسمات رسمی‌از آن بهره ببرید.

یشمی

استفاده از رنگ یشمی‌تیره و روشن هم در بین استایل‌های مردانه بسیار رایج و عرف است. یک پالتوی یشمی‌رنگ برای آقایان سبکی متفاوتی را بوجود خواهد آورد و با تمامی‌رنگ‌های دیگر اعم از سرمه‌ای، طوسی، قهوه ای و کرم می‌توان ست کرد. درنتیجه با داشتن یک کت، پالتو یا کاپشن به رنگ یشمی‌می‌توانید لباس‌ها و رنگ‌های مختلفی را برای استایلی خاص بپوشید. رنگ سبز جزو رنگ‌هایی است که در بین آقایان کمتر دیده می‌شود درنتیجه شما با پوشیدن این رنگ می‌توانید استایل خاص و بی‌نظیری از خود را نشان دهید.

سدری

با این رنگ میتوان گرمای کویری را به روزهای سرد فصل زمستان آورد. رنگ خاکستری مایل به سبز رنگی شیک، زیبا و کمی‌متفاوت و منحصربفرد است. اگر جز متفاوت پسندان هستید و دوست دارید نوع پوشش متفاوت از بقیه داشته باشید این رنگ مناسب شما خواهد بود.

مسی

این رنگ در اکثر فشن شوهایی که برای فصل‌های سرد سال برپا می‌شود، حرف اول را می‌زند. این رنگ خنثی را در کنار رنگ‌هایی چون سفید، مشکی، آبی و خاکستری به تن خود بپوشانید تا بیشتر به چشم آیید.

خردلی

لباس های رنگی

این رنگ، یکی از رنگ‌های مورد علاقه برند‌های لوکس است که اکثرا آن را برای زمینه لباس‌هایشان به خصوص کت و شلوار استفاده می‌کند. درست شبیه رنگ مسی، این رنگ نیز با رنگ‌های خنثی به خوبی ست می‌شود اما سعی کنید که رنگ لباس‌های دیگرتان را کمی‌تیره تر انتخاب کنید. مثلا قهوه ای تیره می‌تواند انتخاب خوبی در کنار این رنگ باشد. شما همچنین می‌توانید با رنگ‌های جیغ در پالت رنگی تان ایجاد تضاد کرده و تیپ تان را کمی‌هیجان انگیزتر کنید. همچنین می‌توانید برای راهنمایی بیشتر جهت ست کردن سایر رنگ‌ها با خردلی به این مطلب مراجعه کنید.

کبود

رنگ کبود شباهت بسیار زیادی به رنگ مارسالا دارد، از مارسالا  اندکی تیره‌تر است و همین کافیست که رنگ کبود را برای زمستان رنگ مناسبی بدانیم و در لیست بهترین رنگ‌های فصل سرما قرار دهیم. در تمام لباس‌های خود مثل تی شرت بافت، شلوار، مانتو و …می‌توانید این رنگ را مورد استفاده قرار دهید.

کرم

شاید برخی رنگ‌ها جذابیت خود را طی سالهای متمادی از دست بدهند اما کرم رنگی است که هیچگاه از دایره مد خارج نمی‌شود. همچنین شما می‌توانید آن را با هر رنگی که دوست دارید، ست نمایید. فقط یادتان باشد که از پوشیدن لباس‌های سرتاسر کرم خودداری کنید زیرا حسابی توی ذوق می‌زند. کرم رنگی است که در آن واحد می‌توانید آن را هم برای مراسم رسمی، و هم با برای تیپی اسپورت به تن کنید. اگر می‌خواهید بیش از همیشه توی چشم و منحصربفرد باشید، این رنگ روشن بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

سخن پایانی

به کمک این مقاله به‌راحتی می‌توانید با رنگ‌های مناسب فصل زمستان آشنا شوید و با به کار گیری آن‌ها در زندگی خود از زمستان خود خاطره‌ای خوش بسازید. اگرچه مهم است که همیشه ظاهری مرتب و شیک داشته باشید اما لباس زمستانی علاوه بر این‌ها باید برایتان راحتی و گرما را نیز بهمراه داشته باشد. با نکاتی که درباره لباس‌های زمستانی گفتیم خواهید توانست به یک دیدگاه عالی در انتخاب لباس برای فصل زمستان خود برسید.

 

نظرات