آخرین وضعیت تعطیلی مدارس بهبهان امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ به علت زلزله

0

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس بهبهان امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ به علت زلزله

با توجه به وقوع زلزله در بهبهان احتمال تعطیلی مدارس بهبهان و شهرهای استان خوزستان دهدشت و سردشت در روز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ در نوبت عصر وجود دارد و دور از انتظار نخواهد بود. اعلام تعطیلی بهبهان استان خوزستان امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ تا ساعات آینده به اطلاع شهروندان خواهد رسید.

آخرین وضعیت تعطیلی مدارس بهبهان امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ به علت زلزله

آیا مدارس نوبت عصر بهبهان ۷ آبان ۱۴۰۲ تعطیل است؟

زمین لرزه‌ای به بزرگای ۴.۲ در مقیاس ریشتر بامداد امروز ساعت ۵ و ۶ دقیقه و ۱۳ ثانیه بهبهان در استان خوزستان را لرزاند. اما مدارس بهبهان و شهرهای استان خوزستان تعطیل نیست

زلزله امروز خوزستان

بامداد امروز یکشنبه ۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۵ و ۶ دقیقه صبح زلزله‌ای به بزرگی ۴.۲ ریشتر، بهبهان در استان خوزستان را لرزاند.

موقعیت جغرافیایی این زمین‌لرزه عرض جغرافیایی ۳۰.۵۵ شمالی و طول جغرافیایی ۵۰.۳۷ شرقی اعلام شده است.

طبق اعلام مرکز لرزه نگاری این زمین‌لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین رخ داده است.

این زمین لرزه در ۱۳ کیلومتری بهبهان و ۲۹ کیلومتری سردشت استان خوزستان و همچنین در ۳۳ کیلومتری دهدشت استان کهگیلویه و بویراحمد احساس شده است.

هنوز خسارتی از این زمین لرزه گزارش نشده است.

وحید شعبانی، مدیرعامل هلال‌احمر خوزستان با بیان اینکه زلزله صبح امروز در بهبهان هیچ‌گونه خسارتی نداشت، اظهار کرد: بر اساس گزارش تیم‌های ارزیاب اعزامی، زلزله ۴.۲ ریشتری در حوالی بهبهان استان خوزستان، هیچ گونه خسارتی نداشته است.

وی افزود: هلال‌احمر خوزستان کماکان در تمام شعب و پایگاه‌ها در آماده‌باش کامل است. زلزله بهبهان در طول جغرافیایی ۵۰.۳۶ و عرض جغرافیایی ۳۰.۵۵ اتفاق افتاد. این زلزله در فاصله ۱۳ کیلومتری بهبهان، ۲۹ کیلومتری سردشت و ۳۳ کیلومتری دهدشت کهگیلویه و بویراحمد رخ داده است.

نظرات