نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه فامیل بازی شبکه افق + زمان پخش و شرایط ثبت نام

4

آدرس سایت ثبت نام در مسابقه فامیل بازی شبکه افق + زمان پخش و شرایط ثبت نام شرکت کنندگان و نحوه شرکت در مسابقه بزرگ فامیل بازی همراه با اعضای خانواده و زمان پخش و جزئیات کامل را در ادامه از مجله حرف تازه میخوانید

نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه فامیل بازی شبکه افق + زمان پخش و شرایط ثبت نام

نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه فامیل بازی شبکه افق + زمان پخش و شرایط ثبت نام

مسابقه بزرگ «فامیل بازی» در ایام عید نوروز ۱۴۰۱ از شبکه افق پخش خواهد شد: اگر تمایل دارید در فامیل بازی شرکت کنید و یا به عنوان تماشاچی حضور داشته باشید برای ثبت نام به آدرس درگاه اینترنتی FAMILBAZI.IR جهت ثبت‌ نام به عنوان شرکت‌کننده یا تماشاچی اقدام کنید.

پایگاه اطلاع رسانی شبکه افق نوشت: مراحل پیش تولید و ساخت دکور مسابقه بزرگ فامیل بازی آغاز شده تا در ایام نوروز ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه افق رود و لحظاتی خوش را برای مخاطبان به ارمغان بیاورد.

شرایط شرکت در مسابقه

در هر قسمت از این مسابقه، اعضای سه نسل از یک خانواده صمیمی در چالش هایی سرگرم کننده و جذاب به رقابت درون خانوادگی می‌پردازند.
«فامیل بازی»، یک مسابقه خانواده محور است که با یادآوری نقش و جایگاه پدربزرگ و مادربزرگ در خانواده ایرانی، راهکارهایی برای پیوند نسل سوم خانواده با نسل اول را به مخاطبان خود ارائه و ابعاد سبک زندگی ایرانی اسلامی را در تعاملات یک خانواده اصیل ایرانی به شیوه‌هایی طنز و شورانگیز مطرح می‌کند.

با شروع پخش تیزر این مسابقه از شبکه افق فرآیند ثبت‌نام شرکت‌کنندگان و تماشاچیان در حال اجرا بوده و عوامل اصلی تولید این برنامه نیز مشخص شده است.

این برنامه تلویزیونی با تهیه‌کنندگی سید هاشم موسوی کلید خورده و قرار است کارگردانی این پروژه با مصطفی آقامحمدلو و فرهاد حاجی عباسی باشد. مصطفی سلطانی نیز مجری طرح و مدیر تولید این برنامه خواهد بود.

در این مسابقه سه نسل از یک خانواده در کنار یکدیگر قرار میگیرند و با انجام بازی‌ها و چالش‌ های خانوادگی به رقابت خواهند پرداخت.

همچنین در این مسابقه برای اولین بار شرایط حضور خانواده شهدا در یک مسابقه تلویزیونی فراهم شده است. به طوری که همسران و فرزندان شهدای مدافع حرم، امنیت، خدمت، سلامت، آتش‌نشان و… در صورت علاقه می‌توانند در این مسابقه شرکت کنند.

آدرس سایت ثبت نام در مسابقه فامیل بازی

علاقه‌مندان به حضور در این برنامه تلویزیونی قادر خواهند بود با مراجعه به درگاه اینترنتی FAMILBAZI.IR جهت ثبت‌نام به عنوان شرکت‌کننده یا تماشاچی اقدام کنند.

همچنین بخوانید: ساعت و زمان پخش برنامه احوالپرسی از شبکه دو + بیوگرافی مجری و مهمان امشب احوال پرسی

«فامیل بازی»، یک مسابقه خانواده محور است که با یادآوری نقش و جایگاه پدربزرگ و مادربزرگ در خانواده ایرانی، راهکارهایی برای پیوند نسل سوم خانواده با نسل اول را به مخاطبان خود ارائه نموده و ابعاد سبک زندگی ایرانی اسلامی را در تعاملات یک خانواده اصیل ایرانی به شیوه‌هایی طنز و شورانگیز مطرح خواهد کرد.

تیزر این مسابقه منتشر شده و شما می توانید به همرزاه عاضای خانواده خود اعم از دختر و پسر و داماد و عروس و پدربزرگ و مادربزرگ و پدر و مادر و دیگر اعضای فامیل در آن شرکت کنید و لحظات شادی و مفرحی را برای مخاطبان و خانواده خودتان ایجاد کنید

4 دیدگاه در “نحوه شرکت و سایت ثبت نام مسابقه فامیل بازی شبکه افق + زمان پخش و شرایط ثبت نام

  1. نرگس بانو گفت:

    سلام لطفا در مسابقه فامیل بازی سؤالاتی بپرسید که باعث تفرقه بین خانواده ها و عروس و مادرشوهر یا شوهر بین مادر خودش و همسرش نباشه. بخواد انتخاب کنه کدوم بهتره.
    خیلی زشته!

  2. نرگس مدیری گفت:

    سلام در مورد مسابقه فامیل بازی خواستم انتقاد کنم. لطفا اگر قرار شد مسابقه ادامه پیدا کنه؛ این سؤالاتی که در مورد بهتر و بدتر بودن دستپخت عروسو مادر شوهر و… یا مثلا از آقا می پرسن دستپخت مادرت یا خانمت؟!
    لطفا اینا رو جمع کنید. اگر قراره مسابقه برای نزدیکی فامیل باشه پس چرا دارید تخم نفاق و ناراحتی رو در دل فامیل می کارید. از قدیم گفتن «هر راست نشاید گفت» هیچ لزومی نداره این سؤالات جواب داده بشه و لطفا به جای فرهنگ غلط، فرهنگ مهر و دوستی رو تبلیغ کنید.

  3. بردیا فیروزمکان گفت:

    سلام ما می توانیم در مسابقه شرکت کنیم

  4. علی گفت:

    خیلیبا هال

نظرات