زمان پخش و تکرار سریال مثل آباد از شبکه آی فیلم ۱۴۰۱ + روزهای پخش

0

سریال مثل آباد از شبکه آی فیلم : در این سایت ساعت و زمان پخش و تکرار سریال مثل آباد برای علاقه مندان به این سریال را برای شما عزیزانی که قصد دارید تا دوباره به تماشای این سریال جذاب بنشینید آماده کرده ایم. با ما همراه باشید.

سریال مثل آباد

این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی رضا ژیان و تهیه‌کنندگی احمد کاشانچی محصول سال ۱۳۶۰ در ژانر اجتماعی،خانوادگی و درام است. این مجموعه برای بار اول در همان سال از شبکه یک سیما پخش شد و مورد توجه همگان قرار گرفت. تا جایی که بعد از گذشت چند سال مخاطبان آی فیلم درخواست پخش این مجموعه را دادند و قرار شده این سریال از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ از شبکه آی فیلم پخش شود. درواقع در هر قسمت از این مجموعه یک ضرب‌المثل در قالب داستان به تصویر کشیده شده است.

از جمله هنرمندان این مجموعه می توان به مرتضی اردستانی ،آتیلا پسیانی ،حمید جبلی ،اسماعیل داورفر ،شیرین رضاییان ،اکبر عبدی ،فاطمه نقوی ،مهری ودادیان ،فاطمه شرباف و… اشاره کرد.

در واقع داستان‌ های این مجموعه تلویزیونی برگرفته از شش ضرب المثل ایرانی است که نام آنها به ترتیب «قربون بند کیفتم تا پول داری رفیقتم»، علم علم درد ورم زری که نبود توی علم، ناخوش خر خورده، عجب سرگذشتی داشتی کلعلی، نه شیر شتر نه دیدار عرب <تا مرا دم ترا پسر یاد است دوستی من و تو بر باد است> و «تخم مرغ دزد شتر دزد می شود» می باشد…

سریال مثل آباد از شبکه آی فیلم

ساعت تکرار و زمان پخش سریال مثل آباد از شبکه آی فیلم

این سریال از دو شنبه هرشب از ۲۹ اسفند ۱۴۰۱ هرروز ساعت ۱۶ و تکرار آن روز بعد ساعت ۱۲ شب و ۸ صبح از شبکه آی فیلم پخش می شود.

از جمله هنرمندان می توان به  مهین شهابی،مرتضی ضرابی،جواد آهنگر،مجید ایزدی،سامی تحصنی،رضا ژیان،محمد نعیمی و… اشاره کرد.

امیدواریم از دیدن دوباره این سریال جذاب و به یاد ماندنی و مهیج لذت ببرید.

همراه ما باشید

نظرات