بازیگر نقش «فرزانه در سریال بزنگاه» کیست؟ +عکس شخصی فرزانه در بزنگاه

0

بازیگر نقش فرزانه در سریال بزنگاه کیست؟

با معرفی و توضیحاتی درباره “بازیگر نقش فرزانه در بزنگاه” با بازی هنگامه حمیدزاده و فعالیت ها و بهترین نقش های و فیلم و سریال و سن و همسر بازیگر نقش فرزانه در سریال بزنگاه همراه ما در مجل حرف تازه باشید.

بازیگر نقش فرزانه در سریال بزنگاه کیست؟ +عکس شخصی فرزانه در بزنگاه

اسم واقعی فرزانه در سریال بزنگاه

سریال بزنگاه برای اولین بار در سال ۱۳۸۷ از شبکه سه در ماه رمضان پخش شد که مخاطبان زیادی را به خود جلب کرد، یکی از نقش هایی که مورد توجه قرار گرفت ، دختری به نام فرزانه بود که دختر کوچک صابر پرور با بازی حمید لولایی بود.

هنگامه حمیدزاده بازیگر نقش فرزانه

هنگامه حمیدزاده بازیگر نقش فرزانه است که در سریال با کامران رابطه احساسی برقرار میکند و از او خواستگاری میکند . علی صادقی بازیگر نقش کامران شاگرد نانوایی اوس احمد بود که به دختر کوچک صابر پرور علاقه دارد و قصد دارد از وی خواستگاری کند، اما دختر بزرگش به نام فریده سد راه اوست و صابر گفته تا دختر بزرگش شوهر نکند، کسی حقر ندارد به خواستگاری دختر کوچکش بیاید و ادامه ماجرا که در سریال که از شبکه آی فیلم از ۲ خرداد پخش میشود مشاهده کنید.

اسم واقعی فرزانه در سریال بزنگاه

هنگامه حمید زاده بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایرانی در ۴ بهمن ۱۳۶۷ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل کانون سینماگران جوان می باشد.
هنگامه حمیدزاده در سریال بزنگاه، فیلم “متولد ۶۵” با هنرمندانی چون پدرام شریفی، کامران ملکی، احسان امانی و مریم سعادت همبازی بود.
بزنگاه روایتگر یک نانوای قدیمی به نام “احمد پرور” است که فوت می‌کند و بازماندگانش برای تقسیم ارث و میراث دچار اختلاف می‌شوند. این امر باعث اتفاقات جذابی می شود.

اینستاگرام هنگامه حمیدزاده

اینستاگرام هنگامه حمیدزاده

hengamehamidzadeh

از جمله بازیگر دیگر این سریال احمد پورمخبر در نقش اوس احمد پرور, رضا عطاران در نقش نادر پرور, حمید لولایی در نقش صابر پرور, مرجانه گلچین در نقش بهجت پرور, غلامرضا نیکخواه در نقش توفیق اجباری, علی صادقی در نقش کامران, نیکی نصیریان در نقش درسا, سوسن پرور در نقش فریده و …. می باشند

نظرات