بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

0

بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس جدید و اینستاگرام و آشنایی با آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه (عاطی) در سریال یاغی همراه سن و ویکی پدیا و فیلم ها و سریال های جدید آبان عسکری بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در سریال یاغی را در این صفحه از مجله حرف تازه میخوانید.

بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی

آبان عسکری فعالیت بازیگری را از تئاتر آغاز کرده و برای اولین با بازی در چندین نمایش ها به موفقت ترین بازیگر تئاتر تبدیل شد و سپس وارد عرصه سینما و تلویزیون شد. او همسر محمد کارت کارگردان معروف و مشهور سینما و تلویزیون است که کارگردانی سریال یاغی را نیز برعهده دارد.

سریال یاغی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی سید مازیار هاشمی با حضور بازیگران سینمای ایران از شبکه نمایش خانگی در حال پخش می باشد

آبان عسکری در سریال یاغی نقش عاطی (عاطفه قنبرزاده) را بازی کرده که خواهر ناتنی جاوید است

او متولد ۵ اردیبهشت ۱۳۶۰ در تهران، نویسنده و بازیگر، دارای مدرک کارشناسی ارشد تئاتر دارد. همسر او محمد کارت، کارگردان، بازیگر و نویسنده می‌ باشد. آبان عسکری، یکی از بازیگران با سابقه و قدیمی تئاتر و سینما و تلویزیون است که تاکنون در چندین فیلم سینمایی و سریال و نمایش به ایفای نقش پرداخته است.

بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی کیست بیوگرافی و عکس بدون گریم

بیوگرافی آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی کیست

آبان عسکری فعالیت هنری خود را در زمینه بازیگری تئاتر از سال ۱۳۸۸ آغاز کرد.

در نمایش هایی همچون”فیروزه” به کارگردانی بهزاد فراهانی ، “خاطره ای نداشتم حتی اگر هزارسالم بود” به کارگردانی قطب الدین صادقی ، “مترسک”به کارگردانی مهرداد خامنه بازی کرده است.

اسم واقعی بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی کیست

او همچنین در فیلم شنای پروانه فیلمی به کارگردانی محمد کارت و تهیه کنندگی رسول صدرعاملی ، فیلم سینمایی “مات” به کارگردانی صبا کاظمی و “سوفی و دیوانه” به کارگردانی مهدی کرم پور و فیلم تجربی “لاوراتوار” به کارگردانی علی همراز و در فیلم شنای پروانه در نقش در نقش زن افشاگر ایفای نقش کرده است.

خانم آبان عسکری در سریال های “هشت و نیم دقیقه” ، “پرستاران” به کارگردانی شهرام شاه حسینی و “حوالی پاییز” به کارگردانی حسین نمازی به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی آبان عسکری بازیگر نقش عاطفه در سریال یاغی کیست

آبان عسکری تجربه نویسندگی فیلم بچه خور به کارگردانی محمد کارت را در کارنامه هنری اش دارد و در چند اثر دیگر با همسرش محمد کارت به عنوان نویسنده و تهیه کننده همکاری کرد.

بازیگر نقش عاطی در سریال یاغی کیست

سوابق بازیگری

آبان عسکری در سریال های “هشت و نیم دقیقه” ، “پرستاران” به کارگردانی شهرام شاه حسینی و “حوالی پاییز” به کارگردانی حسین نمازی به ایفای نقش پرداخته است.

او تجربه نویسندگی فیلم بچه خور به کارگردانی محمد کارت را در کارنامه هنری اش دارد و در چند اثر دیگر با همسرش محمد کارت به عنوان نویسنده و تهیه کننده همکاری کرد.

عاطفه کاراکتر مکمل در سریال یاغی میباشد. خانم آبان عسکری در نقشی که بازی کرده و تجربه جدید بازیگری خود را به صورت حرفه ای در قاب تلویزیون به دست آورده است.
سریال یاغی اثر جدید کارگردان جوان محمد کارت است که کارنامه درخشانی در عرصه فیلم سازی دارد حضور دارند .

نظرات