ساعت و زمان پخش برنامه احوالپرسی از شبکه دو + بیوگرافی مجری و مهمان امشب احوال پرسی

0

معرفی کامل و زمان دقیق پخش و تکرار برنامه احوالپرسی از شبکه دو سیما + موضوع و بیوگرافی مهمانان برنامه احوال پرسی با عکس, برنامه احوالپرسی, تازه ترین برنامه سرگرمی و گفتگو محور شبکه دو تلویزیون محصول سال ۱۴۰۰ است که از مهر ماه ۱۴۰۰ با اجرای مسعود روشن پژوه هر پنجشنبه سال ۲۱:۱۵ در حال پخش است. در ادامه به معرفی کامل و بیوگرافی برنامه احوال پرسی شبکه دو به همراه عکس و بیوگرافی مسعود روشن پژوه مجری احوالپرسی و اسم و بیوگرافی مهمان امشب را در ادامه از مجله حرف تازه می خوانید

زمان دقیق پخش و تکرار احوالپرسی از شبکه دو + موضوع و بیوگرافی مجری و مهمانان برنامه احوالپرسی با عکس

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه احوالپرسی از شبکه دو + موضوع و بیوگرافی مجری و مهمانان برنامه احوال پرسی با عکس

برنامه «احوالپرسی» جدیدترین برنامه تلویزیونی شبکه ۲ سیما به تهیه‌کنندگی سیدجواد سیدمحسنی ، کارگردانی ندا غفاری و اجرای مسعود روشن پژوه است که پنجشنبه هر هفته ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو پخش می‌شود. اولین مجری این برنامه خانم ندا فاری بود که حالا با تغییر در مجری، از بهمن ماه مسعود روشن پژوه مجری سابق برنامه کودک و نوجوان اجرای آن را بر عهده دارد.

ساعت و زمان پخش برنامه احوالپرسی از شبکه دو تلویزیون + بیوگرافی مجری و مهمان امشب احوالپرسی

این برنامه تاکنون ۱۲ قسمت خود را پخش کرده و تاکنون چهره هایی چون شبنم قلی خانی و سیما تیرانداز و ایرج نوذری و کمند امیرسلیمانی و فرزاد فرخ و کامران تفتی و امیرغفارمنش و امیر تاجیک و پویا بیاتی و سوگل طهماسبی و مرجانه گلچین و … از جمله افرادی بودند که مهمان این برنامه در شبکه دو تلویزیون شدند به گفتگویی صمیمانه و خودمانی با این هنرمندان پرداخته شد.

در بخش دیگری از برنامه هم سهیل غلامرضاپور به عنوان کمدین به اجرای استندآپ می‌پردازد.

برنامه تلویزیونی احوالپرسی شبکه دو یک برنامه گفتگو محور است که از حضور یک عروسک هم بهره می‌برد؛ عروسکی که پیمان قریب‌ پناه صداپیشگی آن را پذیرفته است.

ساعت و زمان پخش برنامه احوالپرسی از شبکه دو + بیوگرافی مجری و مهمان امشب احوال پرسی

مسعود روشن پژوه مجری برنامه احوال پرسی

مسعود روشن پژوه مجری این برنامه است که سابق اجرا در برنامه کودک و نوجوان و مخصوصا مسابقه محله ما را در کارنامه هنری خود دارد. بیوگرلافی کامل ایشان را در لینک زیر بخوانید:

همچنین بخوانید: بیوگرافی و عکس های مسعود روشن‌ پژوه مجری و همسرش

سید جواد سید محسنی که پیش از این در برنامه «همین الان یهویی» با ندا غفاری همکاری داشت، این بار هم کارگردان و تهیه‌ کننده «احوالپرسی» است.

سارا کنعانی نیز سردبیری و نویسندگی این برنامه را به عهده دارد.

برنامه «احوال پرسی» مفرح و شاد برای خانواده‌ها از آیتم‌ های گفت‌ و گو، مسابقه، موسیقی تشکیل شده است و از حضور یک عروسک هم بهره می‌برد.

نظرات