بیوگرافی مارتین فورد ترسناکترین بوکسور MMA و همسرش ساشا + عکس ها و فیلم مبارزه

0

مارتین فورد, بازیگر و ورزشکار حرفه ای بوکس و بدنساز اهل انگلیس است. ادامه ی این مطلب، به بیوگرافی کامل مارتین فورد و همسرش، زندگینامه و جنجال های مارتین فورد، فعالیت های ورزشی، معرفی خانواده و پیج اینستاگرام و عکسهای جدید او و ماجرای ازدواجش و همسرش و کری خوانی و تهدید وحشتناک هالک ایرانی در سال ۲۰۲۲ را با عکس های جدید می پردازیم. با ما همراه باشید.

مارتین فورد یکی از ورزشکاران بوکس و مشت زنی و مسابقات حرفه ای MMA است که قبلا در ورزش کریکت مسابقه میداد و حالا چند سالی است که وارد مسابقات حرفه MMA و مسابقات قفس شده و عنوان ترسناکترین مرد جهان را به خود اختصاص داده است. او قرار است با سجاد غریبی هالک ایرانی مسابقه بدهد و سجاد غریبی نیز او را بطور وحشتناکی تهدید کرده و گفته در مسابقه پیش رو جنازه تو را از رینگ بیرون خواهند اورد.

 

بیوگرافی مارتین فورد و همسر و فرزندانش + عکسهای خانوادگی و حواشی مسابقات

 

بیوگرافی مارتین فورد

مارتین فورد, بازیگر و بوکسور و قهرمان mma  و ورزشکار معروف انگلیسی معروف به”ترسناک ترین مرد دنیا” در ۲۶ مه ۱۹۸۲ در  مینورث، بیرمنگام انگلیس متولد شد. او ۱۵۰ کیلوگرم وزن و ۲۰۳ سانتیمتر قد دارد و مالک یک باشگاه بدنسازی در Minworth به نام Beta Bodz دارد.

 

فعالیت های ورزشی

فورد در سنین جوانی بازیکن حرفه ای ورزش کریکت شد. او به این ورزش علاقه زیادی داشت اما در اثر یک مصدومیت چندین ماه از میدان دور شد و نتوانست آمادگی خود را برای حضور در ورزش حرفه ای کریکت به دست بیاورد.

بیوگرافی مارتین فورد

از آنجا که او علاقه زیادی به ورزش داشت بعد از چند وقت تصمیم گرفت که به دنیای پرورش اندام پا بگذارد. تلاش فورد در طول این سالها او را تبدیل به الگو و مدل در رشته بدنسازی در کل دنیا کرد.

مارتین فورد در سال ۲۰۰۱ میلادی دچار یک آسیب جدی جسمانی شد. وی به موجب یک تب شدید غده ای به مدت یک سال از انجام فعالیت های ورزشی فاصله گرفت و تمام رویاهای بازی به عنوان کریکت حرفه ای را از یاد برد.

با از بین رفتن رویاهای ورزشی مارتین فورد به یک افسردگی عمیق مبتلا شد و به موجب عدم فعالیت های ورزشی با کاهش وزن سریع مواجه گردید.

زندگی شخصی مارتین فورد

وی اکنون معروف به ترسناکترین مرد دنیا است. گفتنی است او از سال ۲۰۱۶ وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در ۱۰ اثر سینمایی به ایفای نقش پرداخته است. از جمله فیلمهای او میتوان به Kingsman: The Golden Circle (۲۰۱۷) ،Redcon-1 (۲۰۱۸)، Accident Man (۲۰۱۸) و… اشاره کرد. مارتین قرار است در دوم آوریل ۲۰۲۲ مقابل سجاد غریبی مبارزه کند.

 

همسر مارتین فورد کیست

مارتین متاهل است. او در سال ۲۰۰۹ با زنی به نام “ساشا استیسی” ازدواج کرد که هفت سال از او کوچکتر بود. حاصل ازدواج مارتین و ساشا دو دختر است. اولین دختر آنها، ایموجن، در سال ۲۰۱۲ به دنیا آمد و پنج سال بعد دختر دیگری به دنیا آمد.

مارتین فورد و همسرش

 

صفحه رسمی در اینستاگرام

صفحه رسمی این ورزشکار مشهور با نشانی martynfordofficial در شبکه اجتماعی اینستاگرام است. هم اکنون شما میتوانید تصاویر و عکس های شخصی و فعالیت های او بیشتر آشنا شوید.

سوابق ورزشی

فورد هر هفته به تعداد چهار مرتبه حدود یک ساعت به انجام فعالیت های ورزشی می پردازد و هفته ای دو مرتبه تمرین MMA را اجرا می کند.

در سال ۲۰۱۸ از مارتین فورد برای اولین بازی MMA دعوت شد. در این بازی مارتین فورد در برابر سجاد غریبی ملقب به هالک ایرانی قرار داشت. جالب است بدانید مبارزه ۲۰۱۸ هرگز برگزار نشده است.

عکسهای جدید مارتین فورد در سال ۲۰۲۲

عکس جدید مارتین فورد

عکس جدید مارتین فورد

عکس جدید مارتین فورد

عکس جدید مارتین فورد و همسرش

عکس جدید مارتین فورد

عکس جدید مارتین فورد

مسابقه با سجاد غریبی هالک ایرانی

مارتین فورد اطمینان دارد که می تواند هالک ایرانی را تنها در ۲۰ ثانیه شکست دهد اما برنامه او این است که مبارزه را به راند دوم بکشاند تا رقیبش را تنبیه کند. فورد که با لقب ترسناک ترین مرد جهان نیز شناخته می شود و بازیگر هم هست، شکی ندارد که مشکلی در شکست دادن سجاد غریبی ندارد. وی در این باره می گوید: «اگر واقعاً بخواهم سریع به مسابقه پایان دهم، می توانم در ۲۰ ثانیه او را ناک اوت کنم اما فکر می کنم که به او یک راند و بیست ثانیه وقت بدهم. خدا می داند چطور اما این هالک در دو سال اخیر چپ و راست ظاهر شده.

او هر طور که تصور کنی ورزشکار نیست. من با پیشنهادهایش خودم را احمق جلوه ندادم و به همین خاطر ابتدا او را نادیده گرفتم اما بعد همه چیز کمی جدی تر شد. در آن شرایط، برای من، شبیه این بود که من که برگ چغندر نیستم، تو می خواهی در مورد بچه های من اینطور صحبت کنی…. او وارد میدانی شده که بیش از حد برای او بزرگ است و من آماده ام که کله اش را بکنم».

مارتین فورد ۳۹ ساله اهل میدلندز غربی که ترسناکترین مرد جهان لقب گرفته حدود ۱۵۰ کیلوگرم وزن و بیش از ۲ متر قد دارد. این در حالی است که هالک ایرانی حدود ۲۰ کیلوگرم سنگین تر و کمی کوتاه تر از رقیب خود است و اکنون به سختی در حال آماده سازی خود برای این مبارزه است.

برنامه جدید غذایی مارتین فورد و مکمل ها در سال ۲۰۲۲

مواد غذایی و تغذیه او بیشتر شانل گروه های غذایی پروتئین، کربوهیدرات و چربی ها می باشد.
مقدار کالری مصرفی روزانه‌ او بین ۴۵۰۰ به ۸۰۰۰ کالری است.
مارتین فورد از مواد غذایی مانند سینه مرغ و سبزیجات و روغن ماهی و سفیده تخم مرغ و جو پرک و سالاد سیب زمینی و …مصرف می کند.

مکمل هایی مصرفی ترسناکترین مرد زمین از مکمل هایی چون کراتینگلوتامین و مولتی ویتامین و مینیرال های معدنی ZMA و روغن ماهی و سیرزنجبیل استفاده می کند.

 

نظرات