اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه های گروهان بلال + خلاصه داستان و عکس بازیگران

0

“اسامی بازیگران سریال بچه های گروهان بلال با عکس و بیوگرافی نقش ها به همراه خلاصه داستان سریال بچه های گروهان بلال″، این مجموعه تلویزیونی به کارگردانی عبدالرحمن شلیلیان و تهیه کنندگی عزیز علیزاده با بازی امیررضا دلاوری است. این سریال محصول سال ۱۳۹۷ و در ژانر درام، دفاع مقدس و کمدی ساخته شده است. سریال بچه های گروهان بلال که برای اولین بار در همان سال از شبکه اول سیما پخش شد، حالا قرار است به زودی بر روی آنتن صدا و سیما سیما برود. در ادامه مطلب به معرفی بازیگران این سریال (بیوگرافی و عکس) و داستان و بیوگرافی بازیگر نقش…می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه های گروهان بلال + خلاصه داستان و عکس بازیگران

 

خلاصه داستان

سریال “بچه های گروهان بلال” روایتگر گروهان مهندسی رزمی است که نیروهای آن را نوجوانان تشکیل می دهندکه همگی راننده لودر و بلدوزر هستند. “رحیم جانبازی” است که فرماندهی این گروهان را به ناچار و به سودای رفتن دوباره به خط مقدم جبهه پذیرفته است…

خلاصه داستان سریال بچه های گروهان بلال

گفتنی است این سریال مربوط به سال ۶۷ است، اما از خاطرات هشت سال دفاع مقدس بهره گرفته شده است. بازیگر نقش اصلیاین سریال، وحید رهبانی است که داستان پیرامون ماجراهای او می چرخد.

 

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه های گروهان بلال به همراه نقش

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال بچه های گروهان بلال به همراه نقش

 

دیگر عوامل

کارگردان: عبدالرحمن شلیلیان، تصویربردار: فرهاد مافی، صدا بردار: هادی ساعد محکم، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: امید گلزاده، تدوین: بابک رضاخانی، موسیقی: آرمان موسی پور، جلوه های ویژه میدانی: حمید رسولیان، جلوه های ویژه بصری: علی تصدیقی، دستیار اول کارگردان: داوود باقری و سعید عباسی، برنامه ریز: سیاوش ستاری، مشاور پرژه: محمد علی باشه آهنگر، بازیگردان نوجوانان: محسن قصابیان، مدیر تدارکات: حامد عیدی، مدیر تولید: محمود ریحان صفت، روابط عمومی: مجتبی احمدی.

نظرات