اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال امیلی در نیومن با نقش+ داستان و تصاویر

3

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال امیلی در نیومن با نقش+ داستان و تصاویر

سریال امیلی در نیومن با نام اصلی Emily of New Moon, سریالی کانادایی به کارگردانی گیلی والکر است. این سریال در ژانر درام، خانوادگی و فانتزی در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است. “امیلی در نیومن” که برای اولین بار در سال ۱۹۹۸ از شبکه CBC پخش شد، حالا قرار است به زودی بر روی آنتن صدا و سیما برود. در ادامه این بخش به معرفی کامل این سریال، از جمله: خلاصه داستان، لیست کامل اسامی بازیگران به همراه تمامی نقش ها و زمان پخش آن از شبکه امید در سال ۱۴۰۰ می پردازیم. با ما همراه باشید.

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال امیلی در نیومن با نقش+ داستان و تصاویر

بیوگرافی بازیگران سریال امیلی در نیومن با عکس و اسامی

بیوگرافی بازیگران سریال امیلی در نیومن با نقش ها و عکس و داستان پخش در سال ۱۴۰۰ از تلویزیون در این بخش از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

«امیلی در نیومون» مجموعه تلویزیونی کانادایی است که از سال ۱۹۹۸ تا سال ۲۰۰۰ میلادی از شبکه تلویزیونیCBS به روی آنتن رفت. این مجموعه توسط موسسه سینمایی یالتر استریت و بر مبنای کتاب امیلی درنیومون نوشته لوسی مارمونتگومری تهیه شده است.

این مجموعه تلویزیونی شامل سه فصل ۱۳ قسمتی و یک فصل هفت قسمتی و به عبارت دیگر شامل ۴۶ قسمت مختلف است که از شبکه اول سیما پخش شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

خلاصه داستان

سریال “امیلی در نیومن” روایتگر ماجرایی جذاب بر پایهٔ داستانی از لوسی ماد مونتگمری است. “امیلی استار”، دختر کوچک و سرزنده‌ای است. او به همراه پدرش زندگی خوبی را داشته و آرزو دارد روزی یک نویسندۀ بزرگ و پرآوازه شود اما با مرگ پدر دوران خوش پیش رویش به پایان می‌رسد و او ناچار به تصمیم بزرگان خانواده به “نیومون” روستای کوچکی در جزیرۀ “پرنس ادوارد” می‌رود تا در کنار خاله‌هایش “الیزابت موری” و “لورا موری” زندگی کند.

خلاصه داستان سریال امیلی در نیومن

“خاله الیزابت” زنی سخت و خشن بوده که به‌ شدت با علایق امیلی که کتاب، کتاب خواندن و نویسندگی است مخالف بوده به همین خاطر به او اجازه نمی‌دهد تا آن‌طور که می‌خواهد هدفش را به سمت جلو ببرد، اما “خاله لورا” زنی مهربان با قلبی پاک و روحی آرام است که بسیار به امیلی کمک می‌کند.

داستان سریال امیلی در نیومن

گفته می‌شود “مونتگمری” داستان امیلی را بر اساس شخصیت واقعی و زندگی خودش نگاشته است به همین دلیل است که این داستان بیشتر از آنکه دارای تخیلات شیرین باشد، واقعیت‌های دردناک زندگی را به تصویر می‌کشد.

 

اسامی بازیگران سریال امیلی در نیومن به همراه نقش

  • مارتا مک آیزاک در نقش امیلی برد ستار
  • استفان مک هتی در نقش پسر عموی جیمی موری
  • شیلا مک کارتی در نقش خاله لورا موری
  • سوزان کلارک در نقش عمه الیزابت موری
  • لیندا تورسون در نقش عموزاده ایزابل موری
  • جان نویل در نقش عمو مالکوم موری
  • جسیکا پلرین در نقش ایلز برنلی
  • شاون رابرتز در نقش تدی کنت
  • کریس لمچه در نقش پری میلر
  • چیپ چویپکا در نقش آقای فرانسیس کارپنتر
  • پیتر دونالدسون در نقش ایان بولز
  • ریچارد دونات در نقش دکتر آلن برنلی
  • مارلن اوبراین در نقش خانم ولما استوارت
  • امیلی کارا کوک در نقش رودا استوارت
  • کارول گادسمن در نقش میلدرد کنت
  • آرون اشمور در نقش هریسون بولز
  • و..

شیلا مک کارتی در نقش خاله لورا موری

اسامی بازیگران سریال امیلی در نیومن به همراه نقش

سوزان کلارک در نقش عمه الیزابت موری در امیلی در نیومن

سوزان کلارک در نقش عمه الیزابت موری در ایمیلی در نیومن

سوزان کلارک متولد نورا گلدینگ در ۸ مارس ۱۹۴۳ سرنیا ، انتاریو ، کانادا

سالهای فعالیت ۱۹۶۳-۲۰۰۷
همسر: باب جوزف

سوزان کلارک (متولد نورا گلدینگ ؛ ۸ مارس ۱۹۴۳) [۱] بازیگر کانادایی است که به خاطر نقش های سینمایی اش مانند بلوف کوگان و Colossus: The Forbin Project و به خاطر بازی در نقش کاترین پاپادوپولیس در سریال تلویزیونی آمریکایی Webster ، مشهور است. که در آن با همسرش ، الکس کاراس ظاهر شد.

 

مارتا مک آیزاک در نقش امیلی برد ستار در سریال امیلی در نیومن

مارتا مک آیزاک در نقش امیلی برد ستار در سریال امیلی در نیومن

مارتا مک آیزاک متولد ۱۱ اکتبر ۱۹۸۴ شارلوت تاون ، جزیره پرنس ادوارد ، کانادا

سالهای فعالیت ۱۹۹۸ تا کنون
همسر : توره کاتالانو دارای یک فرزند

مارتا مک ایساک (زاده ۱۱ اکتبر ۱۹۸۴) بازیگر کانادایی است. او در چندین فیلم بلند ظاهر شده است ، از جمله Superbad (2007) ، آخرین خانه در سمت چپ (۲۰۰۹) ، Dead Before Dawn (2012) و اخیراً ، Battle of the Sexes (2017). او همچنین در تلویزیون و به عنوان صدا کار کرده است

دیگر عوامل

کارگردان: گیلی والکر، تهیه کننده: کوئین سولی‌وان.

3 دیدگاه در “اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال امیلی در نیومن با نقش+ داستان و تصاویر

  1. عاطفه گفت:

    دوست عزیزی که گفتی صدای امیلی هنوز تو گوشت هست به خاطر هنرمندی بی نظیر و صدای فوق العاده زیبای سرکار خانم رزیتا یاراحمدی بانوی هنرمند دوبله کشورمون هست که این حس رو داری ایشون گوینده نقش امیلی بودن و بسیار پر انرژی و عالی این نقش رو اجرا کردن

  2. عاطفه گفت:

    مارتا مک آیزاک از توره کاتالانو سال ۲۰۱۵ جدا شده دلیل این جدایی این بود که توره بچه نمی‌خواسته در حال حاضر شوهر مارتا یه طراح بازی های رایانه ای به اسم کایل مک کالو هستن یه پسر دوساله به اسم ایزاک کلی مک کالو دارن بچه دومش رو هم حدودا پنج ماهه بارداره

  3. محسن گفت:

    واقعا یادش بخیر چقدر زیبا بود این سریال…اون جزیره ی زیبا.رویاهای امیلی..تقریبا ۲۰ سال از اون زمان میگذره..هنوزم ک هنوزه صدای امیلی توی گوشه…😔😔😔

نظرات