بازیگران سریال از سرنوشت ۴ با عکس و بیوگرافی کامل +داستان و بازیگران جدید

0

بازیگران سریال از سرنوشت ۴ با عکس و بیوگرافی کامل +داستان و بازیگران جدید

فصل چهارم سریال از سرنوشت (از سرنوشت ۴) از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ در ساعت ۲۱:۱۵ روی آنتن شبکه دو سیما با بازیگران اصلی و بازیگران جدید می رود و شروع پخش آن همزمان از اول ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه دو است . اسامی کامل بازیگرانی که در سریال از سرنوشت ۴ فصل چهار حضور دارند و بازیگران سریال از سرنوشت ۴ با عکس و بیوگرافی کامل نقشها با حضور دارا حیایی (هاشم) و کیسان دیباج (سهراب) و فاطیما بهارمست (نغمه) و مونا کرمی (آرزو) و تعدادی بازیگر حدید می باشد و اسامی بازیگرانی که به سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم اضافه خواهند شد را بیان میکنیم

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم از سرنوشت + داستان و بازیگران جدید

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم از سرنوشت + داستان و بازیگران جدید

سریال «از سرنوشت ۴» از امشب ۱۴ فروردین ۱۴۰۱، همزمان با ماه مبارک رمضان هر شب ساعت ۲۱:۱۵ از شبکه دو سیما پخش می‌شود. مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری نیا ۳ چهره جدید هستند که در این فصل در کنار بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال از سرنوشت ۴ به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان روایتگر فراز و نشیب و چالش‌های زندگی شخصی و کاری ۲ شخصیت اصلی داستان یعنی هاشم و سهراب است که ایفای نقش آن‌ها را دارا حیایی و کیسان دیباج بر عهده دارند.

بازیگران جدید سریال از سرنوشت ۴

«هاشم» که در پایان فصل سوم روانه زندان شده بود، در آغاز فصل چهارم از زندان آزاد شده و بازگشت دوباره او به کارخانه ماجراهای جدیدی را با شریک قدیمی‌اش، «سهراب» به همراه دارد. همچنین زندگی شخصی آنها با ورود افرادی جدید و چند رخداد سمت و سوی جدیدی می‌گیرد. عمده‌ترین مسئله‌ای که در این فصل از سریال دنبال می‌شود، موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش بنیان است.

این سریال تلویزیونی در فصل جدید خود در کنار بازیگران اصلی‌اش، دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی، ۳ بازیگر جوان جدید را معرفی کرده است. مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری نیا ۳ چهره جدید هستند که در این فصل در کنار بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بازیگران شناخته‌شده‌ای نظیر رضا داوودنژاد، نگین صدق گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی و شاهو رستمی به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند.

 

زمان پخش و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم از سرنوشت با خلاصه داستان

فصل چهارم از سریال سرنوشت

فصل سوم آن ۱۲ آذر ۹۹ به پایان رسید و حالا مو سازندگان این مجموعه تلویزیونی در جدیدترین اخبار اعلام کردند که فصل چهارم از سرنوشت تولید خود را آغاز کرد و به احتمال زیاد فصل پنجم نیز در راه است.

بازیگران فصل سوم از سرنوشت نیز در پایان فصل سوم در اینستاگرام خود نوشتند …این داستان ادامه دارد….. حالا با شروع ماه رمضان ۱۴۰۱ سریال از سرنوشت ۴ با بازیگران جدید از شبکه دو پخش میشود

بازیگران فصل چهارم از سرنوشت (از سرنوشت ۴)

از جمله بازیگران اصلی از سرنوشت ۴ : حسین پاکدل در نقش خندان مدیر پرورشگاه ، علیرضا آرا، پوریا پورسرخ، علیرضا استادی، مجید واشقانی، لیلا بلوکات در تقش مینا، شبنم فرشادچو، مائده طهماسبی، سید مهرداد ضیایی، فاطیما بهارمست در نقش نغمه، مونا کرمی در نقش آرزو و دارا حیایی در نقش هاشم و کیسان دیباج در نقش سهراب و …میتوان نام برد.

مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری نیا ۳ چهره جدید هستند که در این فصل در کنار بازیگران قبلی به ایفای نقش می‌پردازند. همچنین بازیگران شناخته‌شده‌ای نظیر رضا داوودنژاد، نگین صدق گویا، ساناز سعیدی، سولماز غنی و شاهو رستمی به فصل چهارم این سریال اضافه شده‌اند.

پوریا پورسرخ شاهرخ ماجدی برادر مینا و دوست منصور
لیلا بلوکات مینا ماجدی زن فعلی منصور
مجید واشقانی منصور افشار دوست شاهرخ، شوهر مینا و پدر سهراب و مینو
فریبا نادری الهام زن بابک
مهدی صبایی بابک افراز شوهر الهام
مائده طهماسبی پوران از آشنایان هاشم
علیرضا آرا در نقش اسماعیل پسر پوران
سید مهرداد ضیایی در نقش داوود خاکپور خودساخته پولدار، دوست آقای خندان ۱و۲و۳
مریم کاظمی در نقش سهیلا دوست مه‌لقا ۱و ۳
مهرداد فلاحتگر مدیر مدرسه هاشم و سهراب ۱و۳
نسیم فروغ در نقش نیلوفر

مهدیس توکلی در نقش مینو

علیرضا آرا در نقش اسماعیل پسر پوران

زمان پخش و بیوگرافی بازیگران فصل چهارم از سرنوشت با خلاصه داستان

اسامی بازیگران جدید سریال از سرنوشت ۴

البته هر کدام از فصل های این مجموعه تلویزیونی بازیگران جدیدی اضافه شد که احتمالا بازیکران جدید با کاراکترهای جدید بسته به داستان سریال اضافه خواهند شد.

فصل اول و سوم این سریال به کارگردانی محمدرضا خردمندان و فصل دوم نیز توسط علیرضا بذرافشان به تولید رسیده است

زمان دقیق پخش فصل چهارم سریال از سرنوشت ۴

در جدیدترین اخبار درباره سریال از سرنوشت ۴ ،تهیه کننده تلویزیون درباره اینکه آیا از سرنوشت فصل جدیدی دارد یا نه گفت: در حال برنامه‌ریزی برای فصل چهارم هستیم که با آماده کردن مقدمات کار، از سرنوشت ۴ را کلید بزنیم. از سرنوشت ۴ به تهیه کنندگی اکبر تحویلیان که از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با اول ماه رمضان ۱۴۰۱ از شبکه دو پخش میشود.

فاطیما بهارمست در نقش نغمه

اسامی بازیگران فصل چهارم از سرنوشت با خلاصه داستان

خلاصه داستان سربال از سرنوشت ۴

اکبر تحویلیان تهیه‌کننده سریال از سرنوشت از ساخت فصل جهار و پنجن این سریال خبر داد و به زودی بعد قرار است با داستانی پر کشش و جذاب و چالش برانگیز روی آنتن تلویزیون برود‌

سریال از سرنوشت» به تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان از تولیدات پر بیننده چند سال اخیر تلویزیون است که پس از پخش فصل اول و دوم و سون آن بینندگان منتظر فصل چهارم و سرنوشت هاشم و سهراب و نغمه و آرزو و دیگر کاراکترها و شخصیت های داستانی سریال باشند.

فصل سوم به کارگردانی محمدرضا خردمندان از آبان ۹۹ جلوی دوربین رفت و در ۱۲ آذر ماه ۹۹ آخرین قسمت آن پخش شد .

تحویلیان درباره ساخت سری‌های دیگری از سریال از سرنوشت اعلام کرد؛ اتفاقا پیشنهاد ساخت از سرنوشت ۴ به من داده شده است. الان هم برای ساخت فصل جدید درحال رایزنی و تعامل هستیم تا آن را هم در آینده نزدیک جلوی دوربین ببریم.

گفتنی است که داستان این مجموعه به رفاقت و دوستی هاشم یا بازی دارا حیایی و سهراب با بازی کیسان دیباج دو پسربچه‌ بی‌سرپرست در پرورشگاه برمی‌گردد؛ این دو از کودکی در این مرکز زندگی می‌کنند تا به مرحله نوجوانی و جوانی می‌رسند و زندگی پر فراز و نشیب‌ زیادی تا زندان و ازدواج و عشق و درگیری و شادی و .. را تجربه میکنند

کیسان دیباج در نقش سهراب در از سرنوشت ۴

زمان پخش و بیوگرافی بازیگران از سرنوشت 4

دارا حیایی در نقش هاشم

زمان پخش و بیوگرافی بازیگران از سرنوشت 4

لیلا بلوکات در نقش مینا

خلاصه داستان سریال از سرنوشت 4

مونا کرمی در نقش آرزو در فصل چهارم از سرنوشت

اسامی بیوگرافی بازیگرام جدید فصل چهارم از سرنوشت

مائده نجفی در نقش روژین

روژین

نسیم فروغ در نقش نیلوفر

نسیم فروغ در نقش نیلوفر

نظرات