آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

6

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ به علت آلودگی هوا و گرد و خاک و ریزگرد و حوادث اخیر فردا + اخرین وضعیت تعطیلی مدارس روز سه شنبه ۳ آبان ماه ۱۴۰۱ در شهرهای تهران و البرز و ایلام و شهرهای جنوبی ، اصفهان ، تبریز ، زاهدان، زابل، مشهد ، خوزستان ، اهواز ، یزد ، تهران ، بوشهر ، زنجان ، اصفهان ، رشت ، سقز ، سنندج ، کردستان و… مشخص شد, آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۰ به دلیل آلودگی هوا و گرد و خاک را از حرف تازه میخوانید.

تعطیلی مدارس سه شنبه 3 آبان 1401

آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ بدلیل آلودگی هوا و بارندگی (جدید)

🔹 اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ هنوز اعلام نشده و تا ساعاتی دیگر بروز رسانی خواهیم کرد…

توجه: در حال حاضر تمامی مدارس و دانشگاه ها در همه شهرها فردا سه شنبه ۳ آبان (۱۴۰۱) دایر می باشد و هیچ گونه تعطیلی اعمال نشده است. اطلاعات تعطیلی مدارس در صورت اعمال، از طریق همین بخش خبری به اطلاع شما خواهد رسید.

بروزرسانی ۱:

مدارس اردبیل دو روز تعطیل شد

کلام‌الله صفری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل خبر داد:

* به‌ دنبال شیوع آنفلوانزای فصلی به ویژه در بین کودکان و نوجوانان، مدارس اردبیل تعطیل می‌شود.

* در راستای پیشگیری از گسترش بیماری و قطع زنجیره انتقال ویروس، روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه سوم و چهارم آبان تمام مهدهای کودک، پیش‌دبستانی، آمادگی، مقاطع دوره ابتدایی و دوره اول متوسطه در تمامی شهرستان‌های استان تعطیل اعلام می‌شود.

* اکیداً توصیه می‌شود همه مردم شیوه‌نامه‌های بهداشتی شامل استفاده از ماسک، شستن و ضدعفونی مکرر دست و فاصله‌گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

* دانش‌آموزانی که با علائم اولیه این بیماری به مدرسه مراجعه می‌کنند، توسط مدیران و عوامل مدرسه شناسایی و نسبت به پیگیری درمان و مداوای آنها با استراحت در منزل اقدامات لازم انجام می‌شود.

بروزرسانی ۲:

تعطیلی مدارس ابتدایی کهگیلویه و بویراحمد سه شنبه ۳ آبان

علی عزتخواه، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد نوشت:

* به دلیل شیوع گسترده آنفلوانزا مدارس ابتدایی شهری کهگیلویه و بویراحمد از فردا تا پایان هفته تعطیل شدند.

* این تعطیلی شامل مدارس روستایی نبوده و طبق روال قبل کلاس‌های درس دایر است.

* استاندار قزوین از امکان تعطیلی گسترده و سراسری مدارس در هفته بعد خبر داد و گفت: برای تعطیلی واحد‌های آموزشی به علت شیوع آنفلوانزا، هفته آینده تصمیم گیری جدی خواهد شد.

* استان قم، علوم پزشکی استان قم: بازگشایی مدارس و دانشگاه ها شیوع آنفلوآنزا را بطور بیسابقه ای افزایش داده است، شرایط کنترل نشود، به‌طور سراسری تعطیل می‌کنیم.

بروزرسانی ۳:

در حال تکمیل…

هواشناسی روز سه شنبه ۳ آبان

بر اساس اطلاعیه سازمان هواشناسی، از شرایط جوی کشور: آسمان تهران فردا روز سه‌شنبه ۳ آبان آفتابی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۵ درجه سانتیگراد و برای روز چهارشنبه (۴ آبان ماه) آفتابی با حداقل دمای ۱۳ درجه و با حداکثر دمای ۲۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌

🔹 بر اساس اعلام سازمان هواشناسی طی ۳ روز آینده در بخش‌هایی از شمال غرب،‌ غرب، استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و بخش‌هایی از مرکز کشور و روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شمال شرق و شرق کشور در برخی ساعات وزش باد شدید و گردوخاک پیش‌بینی شده است.

نفوذ سامانه بارشی همراه با رگبار باران، رعدوبرق، احتمال تگرگ، در ارتفاعات احتمال بارش برف، وزش باد شدید موقتی در نقاط مستعد همراه با خیزش و نفوذ گردوخاک، کاهش نسبی دما و احتمال رخداد مه روز سه‌شنبه ۱۴۰۱/۰۸/۰۳: گیلان، مازندران، ارتفاعات شمال شرق تهران، شمال سمنان ، تهران، البرز، مرکزی، همدان، لرستان، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، سمنان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، نوار شرقی خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان.

6 دیدگاه در “آخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا سه شنبه ۳ آبان ۱۴۰۱ (جدید)

  1. زینب گفت:

    خودم معلم هستم همه کلاسم مرتب مریض میشن
    بچه خودم دو بار گرفته
    آخه یعنی جون آدم ها اینقدر بی اهمیته
    چی میخواهید ثابت کنید

  2. مهرداد گفت:

    این ترم را مجازی کنید خواهشاً ، تمام دانشجویان خوابگاهی آنفولانزا گرفتند و وضعیت آشفته ای است تو این شرایط خواهشاً مجازی کنید ، دیگه دوام نداریم و ادامه با این شرایط غیرممکن است کلی ترس و نگرانی داریم و حال ما را درک کنید

  3. علی گفت:

    دیگه مردم باید از درد بمیرن تعطیل کنید؟؟؟؟ این انفولانزای جدید ده برابر خطرناک تر از کرونآس هر کی بگیره زمین گیر میشه من ی هفتس فقط تب و لرزش و سرفه و بدن درد و آبریزش بینی دارم

  4. امیر گفت:

    ما استان گلستان هستیم همه مریض شدیم
    خیلی آنفولانزای بدی هست آدم رو دیونه می‌کنه

  5. امیررضا گفت:
    2
    1

    تبریز مدارس همه مریض هستند پسر خودم آنفولانزا گرفته توروهر کی دوست دارید به بچه ها رحم کنید تعطیلی کنید

  6. مهدیه گفت:

    اردبیل تعطیل شده توروخدا استان تهرانم تعطیل کنید هوا خیلی الودس

نظرات