معرفی کامل کاوه خداشناس بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها

0

معرفی کامل کاوه خداشناس بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها

به معرفی و توضیحی درباره بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها به کارگردانی مسعود ده نمکی با بازی کاوه خداشناس که یکی از بازیگران اصلی این مجموعه است ، می پردازیم

معرفی کامل کاوه خداشناس بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها

بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها کیست

کاوه خداشناس بازیگر سینما و تلویزیون از جمله بازیگران پر کار با کارنامه ای قوی و با سابقه است که در رشته تئاتر فارغ التحصیل شده و با بازی در فیلم «خداحافظ رفیق» بازیگری را شروع کرد

متولد پنجم آبان ماه سال ۱۳۵۹ در تهران است. وی در یک خوانواده پر جمعیت هنرمند و هنردوست بدنیا آمده است و ۵ برادر هستند. او در رشته نمایش در دانشگاه هنر و معماری دانشگاه ازاد تحصیل نموده است. همچنین بازیگری را در کلاس های بازیگری استاد حمید سمندریان و فردوس حاجیان گذرانده و فرا گرفته و از جمله آثار شاخص وی سریال رستگاران ، سری دوم «عملیات ۱۲۵»،«پول کثیف»، «بانو» و «آسمان همیشه ابری نیست» را میتوان نام برد.

 

بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها کیست + عکس شخصی عماد در معراجی ها

عکس شخصی عماد در معراجی ها

کاوه در سریال «معراجی‌ها» نقش یک دانشجوی تشکلی را بازی می‌کند که با تامل و تعقل بیشتری نسبت به دیگر دانشجویان عمل می‌کند. با او درباره حضورش در سریال مسعود ده‌نمکی ، نقشس بسیا متفاوت را به نمایش گزاشته است. خداشناس به تازگی در سریالهایی چون پدر و پناه آخر ایفای نقش کرده است.

عماد در سریال «معراجی‌ها» سعی می‌کند در همه حال رفتارهای مناسبی از خود بروز و ظهور بدهد اما گاهی درصدی خطا و اشتباه دارد که این امر او را باورپذیرتر کرده است.

شخصیت عماد در شرایطی که در دانشگاه پیش می‌آید سعی می‌کند رفتارهای پخته نشان بدهد. در موقعیتی که دانشجو‌ها در برابر هم قرار گرفتند و بحران‌هایی که در فیلمنامه شکل می‌گیرد، طبیعی است که او هم دربرخی مواقع خطا کند زیرا عماد آدم واقعی است و مثل همه آدم‌های دیگر درصدی اشتباه دارد.

بازیگر نقش عماد در سریال معراجی ها کیست + عکس شخصی عماد در معراجی ها

کاوه خداشناس: به‌شخصه آدمی اجتماعی هستم و با طیف‌های مختلف جامعه دوستی و آشنایی دارم. با روحیه‌ای که در خود سراغ دارم قاعدتا در جامعه با آدم‌های مختلف مواجه می‌شوم، با افرادی از جنس عماد ممکن است سفر رفته باشم یا هم‌دانشکده‌ای بوده‌ام.

من روحیه‌ای دارم که آدم اجتماعی هستم و با طیف‌های مختلف جامعه دوستی و آشنایی دارم. برای رسیدن به نقش عماد خواه‌ناخواه معادل‌هایی داشتم تا به باورپذیری عماد کمک کند. عماد در وجودم شکل گرفت.

کاوه خدا شناس در معراجیها کیست

به عنوان بازیگر وقتی مسوولیت یک نقش را برعهده می‌گیرم تلاش می‌کنم به درستی آن را ارائه دهم. نقش باید در ذهنم شکل بگیرد، بعد آن را قبول می‌کنم، اگرنه قبول نمی‌کنم.

اگر نقشی را قبول کنم، وفادارانه آن را ایفا می‌کنم و تا در نقش به پختگی و جاافتادگی و باورپذیری نرسم آن را قبول نمی‌کنم. به نظرم عماد وجوه مختلفی داشت و باورپذیر بود که آن را قبول کردم و تلاش کردم آن را باورپذیر بازی کنم.

کاوه خداشناس

در این سریال بازیگرانی چون محمدرضا شریفی‌نیا، رضارویگری، حمید لولایی، دانیال عبادی,بهاره افشاری,مهران رجبی،علی صادقی, غلامحسین لطفی، نیما شاهرخ شاهی، کامران تفتی، سیدجواد هاشمی، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، پندار اکبری، محمود عزیزی، عباس محبوب، حسین مهری، روزبه معینی، علی منجزی پوراندخت مهیمن، مریم کاویانی، سمانه پاکدل، حدیثه تهرانی، فریبا نادری، هما خاکباش، گیتی معینی و ساقی زینتی بازی می‌کنند.

نظرات