بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام با معرفی آثار

0

ادوین راستاد بازیگر نقش (طاهر) در سریال گمشدگان کیست؟ + اینستاگرام و بیوگرافی طاهر در (سریال گمشدگان) با عکس های خانوادگی و سن و قد و خانواده و عکس های جدید بزرگسالی طاهر برادر ترنج در گمشدگان را در مجله حرف تازه مشاهده کنید.

بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان کیست؟ + بیوگرافی و اینستاگرام با معرفی آثار

بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان کیست؟

ادوین راستاد متولد دهه ۸۰ در تهران یکی از بازیگران نوجوان سینما و تلویزیون که با بازی در سریال گمشدگان در نقش “طاهر” به مخاطبان و بینندگان تلویزیون به شهرت رسید. ادوین راستاد برادر زاده رامین راستاد بازیگر سینما و تلویزیون است .

بیوگرافی ادوین راستاد بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان

 

سوابق هنری

ادوین راستاد یکی از بازیگران خردسال ایرانی است که بازیگری را از کودکی آغاز کرده و عضو گروه بست بند می باشد. وی علاوه بر بازیگری در زمینه مدلینگ کودک نیز مشغول است و با برندهای معروف همکاری دارد.

بیوگرافی بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان

بیوگرافی بازیگر نقش طاهر در سریال گمشدگان

وی برای اولین بار با بازی در سریال گمشدگان وارد عرصه بازیگری شد و تاکنون در آثاری همچون سریال تلویزیونی «گمشدگان» و سریال ستایش فعالیت داشته است. اما بیشترین شهرت و معروفیت او به حضور در گمشدگان برمیگردد که در کنار بازیگرانی نظیر پژمان بازغی، فریبا نادری، بهنام تشکر و ستاره اسکندری، کتانه افشارنژاد و …. ایفای نقش کرده است.

ادوین راستاد در کنار عموی خود رامین راستاد

عکسهای جدید و بزرگسالی ادوین راستاد بازیگر نقش طاهر در گمشدگان

او در نقش برادر ترنج با بازی روشنک گرامی در این سریال ظاهرشده که بعد از فرار از شهرشان به تهران به همراه خواهرش گم میشود و ترنج دربدر دنبال برادرش میگردد و اتفاقات زیادی برای این دو خواهر و برادر می افتد که در ادامه سریال خواهید دید.

گمشدگان مجموعه تلویزیونی محصول سال ۱۳۹۶ به کارگردانی رضا کریمی، نویسندگی احسان جوانمرد و رضا مقصودی و تهیه‌کنندگی علی حجازی می‌باشد که از شبکه دو سیما پخش شد.
گمشدگان روایتگر داستان دختری جوان به نام ترنج است که در رشته عکاسی تحصیل می‌کند و به این حرفه مشغول است. او برای تغییر شرایط زندگی وارد مسیری می‌شود که اتفاقات پیش‌بینی‌ نشده زیادی را به همراه دارد.

نظرات