بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست بیوگرافی و عکس جدید

0

بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست بیوگرافی و عکس جدید

بیوگرافی شهرام زرگر بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست بیوگرافی و عکس و اینستاگرام و آشنایی با شهرام زرگر بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار همراه سن و ویکی پدیا و مصاحبه شهرام زرگر بازیگر تئاتر و سینما و تلویزیون در تنهاترین سردار را در این صفحه از مجله حرف تازه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار

شهرام زرگر از بازیگران قدیمی و با سابقه در فیلم و سریال های ایرانی است که برای اولین بار با بازی فیلم دل و دشنه در سال ۷۳ به مخاطبان معرفی شد و با بازی در سریال تنهاترین سردار در نقش قیس بن سعد یکی از یاران امام حسن مجتبی علیه السلام به شهرت رسید. وی این روزها از بازیگری کناره گرفته و به شغل تدریس دانشگاه و مترجمی مشغول است.

سریال تنهاترین سردار توسط مهدی فخیم زاده کارگردانی شده و مجموعه ای تاریخی، مذهبی درباره زندگی امام حسن مجتبی ع می باشد

شهرام زرگر در سریال تنهاترین سردار نقش قیس بن سعد را بازی کرده که درباره زندگی امام حسن مجتبی ع است و او در کاراکتر یکی یاران امام حسن ع به ایفای نقش پرداخته است.

بیوگرافی شهرام زرگر بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست

 

بیوگرافی شهرام زرگر بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست

او مترجم، مجری و بازیگر تلویزیون، سینما و تئاتر، سال ۱۳۴۴ در شهر تهران متولد شد. وی فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد ادبیات نمایشی  است. زرگر بازیگری را با فیلم «دل و دشنه» به کارگردانی مسعود جعفری جوزانی (۱۳۷۳) آغاز کرد.

سوابق هنری

آقای زرگر سال ۷۳ جوان اول فیلم «دل و دشنه» مسعود جعفری جوزانی بوده که تماما در محل اسکان قشقایی‌ها ضبط شده است.

شهرام زرگر پس از آن در پروژه‌های دیگری هم نقش‌آفرینی کرده است؛ «دشت ارغوانی» کار نادر مقدس، مجموعه «تنهاترین سردار» مهدی فخیم‌زاده، فیلم‌های «عقرب» و «ارابه مرگ» رضا قهرمانی ، مجموعه تلویزیونی با محمد صالح علاء و … اما بازیگری، هرگز مورد علاقه او نبوده و نیست و مدتی بعد این دانشجوی جوان راه خود را پیدا می‌کند؛ معلمی، شغلی که همچنان عاشقانه دوستش می‌دارد.

بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست بیوگرافی و عکس

همچنین در زمینه اجرا نیز سابقه فعالیت دارد و در برنامه تلویزیونی «سفید» به عنوان مجری مشغول بوده و می گوید: برخی مرا در کسوت بازیگر می‌شناسند، اما من مدت‌هاست از آن فاصله گرفته‌ام و ترجمه و تدریس می‌کنم. خودم جایگاه معلمی را والاتر می‌دانم. از اوایل دهه ۷۰ با شانس و تصادف وارد حیطه بازیگری شدم، اما واقعیتش این است که هیچ‌گاه به آن علاقه نداشتم. بازیگری برای من هیچ وقت هدف و مقصود نبود. من متولد سال ۴۴ هستم، نسل من نسل تلویزیون است.

بیوگرافی بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست

او در زمینه‌هایی چون ترجمه، نویسندگی و کارگردانی تئاتر، تدریس، داوری جشنواره و … فعالیت داشته است.
شهرام زرگر در پایان می گوید : با تمام این مشکلات و تنگناهای مالی، کسوت معلمی را انتخاب کرده‌ام و کم فروشی نمی‌کنم همانطور که بازیگر نمی‌تواند بگوید امروز بد بازی می‌کنم چون از چیزی در کار ناراحتم. معلم هم همین است

سریال تنهاترین سردار به کارگردانی مهدی فخیم زاده و تهیه کنندگی غلامرضا موسوی در سال ۱۳۷۵ از آنتن شبکه اول سیما پخش شد. مهدی فخیم زاده پس از ساخت سریال “امام علی(ع) توسط داود میرباقری، به دعوت سیمافیلم این جرات و جسارت را یافت تا سریالی درباره زندگی امام دوم شیعیان تولید کند.

عکس جدید بازیگر نقش قیس در سریال تنهاترین سردار

عکس های جدید قیس بن سعد در تنهاترین سردار

بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار

عکس جدید بازیگر نقش قیس در سریال تنهاترین سردار

بیوگرافی شهرام زرگر بازیگر نقش قیس بن سعد در سریال تنهاترین سردار کیست

نظرات