بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های واقعی

0

بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های واقعی

بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس های شخصی و ناگفته های بازی کامران کاظمی مطلبی بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت را می خوانید

بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت کیست بیوگرافی و عکس

مجموعه «گیلدخت» با کارگردانی مجید امساعیلی ساخته شده و این روزها از شبکه آی فیلم و یک پخش می‌شود و بازیگران بسیار زیادی در این سریال مشغول بازی هستند که یکی از آن ها بازیگر نقش «اردشیر» می باشد که با بازی کامران کاظمی مطلبی تماشایی می شود. کامران کاظمی مطلبی بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت میباشد.

اردشیر در سریال گیلدخت کیست

 

کامران کاظمی مطلبی بازیگر تئاتر ،سینما و تلویزیون متولد دهه ۶۰ در شهر تهران می باشد . او فعالیت خود را با تئاتر آغاز کرد و سپس به تلویزیون و سینما راه یافت.

کامران کاظمی مطلبی بازیگر نقش اردشیر در سریال گیلدخت

سوابق بازیگری

کامران کاظمی مطلبی برای اولین بار در سریال آخرین بازی وارد قاب تلویزیون شد. او به تازگی در سریال گیلدخت به شهرت دست یافت و نقش مهم را بر عهده گرفته است..

کامران کاظمی در سال ۱۳۹۳ دوره‌ی پرتلاشی را در عرصه سینما و تلویزیون گذراند و در اثر مهمی بازی کرده است. اثر مهم کامران کاظمی در این سال، بازیگری در سریال آخرین بازی به کارگردانی حسین سهیلی‌زاده محسوب می‌شود.

 

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی کامران کاظمی بازی در سریال آخرین بازی بوده است. کامران کاظمی کار حرفه‌ای خود را از تلویزیون آغاز کرده و سال ۱۳۹۳ سریال آخرین بازی نقش مهمی بازی کرده است که توانست با مهارت خود، آن نقش و همچنین خودش را میان مخاطبان تلویزیون مطرح کند. او در این سریال با حسین سهیلی‌زاده همکاری داشته است. کامران کاظمی توانست با بازی در سریال آخرین بازی تجربه بازیگری موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگرانی نظیر امیرحسین رستمی، بهاره افشاری، روناک یونسی و آتش تقی‌پور بر تجارب او افزود.

گیل دخت نام یک سریال تاریخی ایرانی در حال پخش از شبکه ۱ سیما و شبکه آی فیلم می باشد. ساخت این مجموعه ۶۰ قسمتی از نوزدهم آبان ماه سال ۱۴۰۱ نمایش داده شده و تا انتهای بهار ۱۴۰۲ ادامه دارد. تصویربرداری آن از ۱۳۹۸ شروع و تا ماه آبان سال ۱۴۰۰ صورت گرفت. داستان این سریال از این قرار است که اسماعیل و گلنار در دوران پرماجرای قجری به یکدیگر علاقمند می گردند. در این مطلب به معرفی بازیگران سریال گیلدخت می پردازیم.

نظرات