خلاصه داستان فیلم شاید جایی دیگر + اسامی و بیوگرافی بازیگران

0

فیلم شاید جایی دیگر : خلاصه داستان و بیوگرافی بازیگران این فیلم با اسامی و عکس ها و نقش های فیلم شاید جایی دیگر همراه با اسامی عوامل با بازی مهدی حسینی‌نیا، نوشین مسعودیان، پویان مکری و… در ادامه مطلب میخوانید.

فیلم شاید جایی دیگر

این فیلم به کارگردانی و نویندگی علی تصدیقی و تهیه‌کنندگی مجتبی متولی محصول سال ۱۴۰۱ در ژانر اجتماعی،درام و خانوادگی است. این فیلم به تازگی پروانه ساخت گرفته و وارد مرحله تولید شده است. در واقع این فیلم یک درامِ فضای بسته است که فیلمنامه آن به فراخور فراز و فرودهای قصه، در ژانرهای متنوعی رفت و آمد دارد و قصه خود را روایت می‌کند.

خلاصه داستان

داستان کودکی را روایت می‌کند که به دلیل سرطان مادر و مواجهه با مرگ قریب الوقوع او، در فضای ذهن خود درگیر شده و به دنبال راهی می‌گردد تا بتواند مستقیم با خدا راجع به بهبود حال مادر صحبت کند…

خلاصه فیلم شاید جایی دیگر

اسامی بازیگران فیلم شاید جایی دیگر

  • مهدی حسینی‌نیا
  • روشنک گرامی
  • نوشین مسعودیان
  • پویان مکری
  • پریسا شاهولیان
  • فریبرز بازغی
  • آرشام جهان پناه
  • و…

روشنک گرامی

زاده ۱ مهر ۱۳۶۲ بازیگر اهل ایران است وی در فیلم‌های قاعده تصادف و هلن به ایفای نقش پرداخته‌است. از دیگر آثار وی می توان به یک کامیون غروب،خانه دیگری،ملبورن،آکتور،هم گناه،گمشدگان،فاصله ها و… اشاره کرد.

بازیگران فیلم شاید جایی دیگر

روشنک گرامی بازیگر نقش اول فیلم شاید جایی دیگر

مهدی حسینی نیا

زادهٔ ۲۸ شهریور ۱۳۶۰ بازیگر اهل ایران است. در میان سایر نقش‌هایش، او نقش‌ مکملی در متری شیش و نیم و برادران لیلا و نیز شنای پروانه و یاغی داشته‌است. از دیگر آثار ایشان می توان به دسته دختران،عنکبوت،اینجا کسی نمی میرد،من همسرش هستم،لحظه گرگ و میش،میدان سرخ،سیاوش و… اشاره کرد.

عوامل فیلم شاید جایی دیگر

دیگر عوامل

مجری طرح: ایمان یزدی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، موسیقی: بابک میرزاخانی، تدوین: سیامک مهماندوست، صدابردار: امیر حاتمی، صداگذار: امیر حسین صادقی، طراح گریم : امید گلزاده، طراح صحنه: امین جهانی، طراح لباس: مائده خلیل‌زاده، مدیر تولید: امیر اسکندری، طراح جلوه‌های بصری: ارغوان تصدیقی، مدیر تدارکات : محسن دیانتی، دستیار کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: جواد گنجی، منشی صحنه: فائزه فرزام، عکاس: سمیه جعفری، لابراتوار دیجیتال: فیلمخانه نگاره پارسی، سرمایه‌گذاران: مجتبی گلپریان، آرتور طهماسیان، مهدی زندیه، علی بخارایی‌نیا

نظرات