سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ + زمان پخش سریال های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱

0

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ دارای ژانرهای متفاوتی هستند که توانسته اند هر سال مهمان خانه ما شوند. اسامی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ عبارتند از ، سریال نجلا ۲ از شبکه ۳، سریال از سرنوشت ۴ از شبکه دو، سریال خوشنام از شبکه یک سیما و سریال مسافران شهر در شبکه ۵، سریال های مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان ۱۴۰۱ هستند که از شبکه های مختلف پخش می شوند دارای محتواهای جذابی هستند که افراد زیادی را به راحتی می تواند میخکوب کند. از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ همزمان با اول ماه رمضان ۱۴۰۱ هر شب به تماشای سریال های جدید تلویزیون در ماه رمضان باشید

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ + زمان پخش سریال های ماه مبارک رمضان 1401

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ + زمان پخش سریال های ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ دارای ژانرهای متفاوتی هستند که توانسته اند هر سال مهمان خانه ما شوند. اسامی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ عبارتند از ، سریال نجلا ۲ از شبکه ۳، سریال از سرنوشت ۴ از شبکه دو، سریال خوشنام از شبکه یک سیما و سریال مسافران شهر در شبکه ۵، سریال های مناسبتی تلویزیون برای ماه رمضان ۱۴۰۱ هستند که از شبکه های مختلف پخش می شوند

معرفی سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱

تلویزیون همچون سالهای گذشته سریال های تلویزیونی برای ماه مبارک رمضان ۱۴۰۱ تدارک دیده و ساخت سریال های مناسبتی در شبکه های مختلف را از ماهها قبل آغاز نموده است.

آغازین روز ماه رمضان در سال ۱۴۰۱ مصادف با روز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه است و شبکه های مختلف تلویزیونی، از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ اقدام به پخش سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱ کردند.

سریال های ماه رمضان 1401

سریال خوشنام ؛ سریال شبکه یک سیما در ماه رمضان سال ۱۴۰۱ شمسی

مهر ماه سال ۱۴۰۰ شمسی بود که سریال خوشنام به عنوان یک درام اجتماعی به کارگردانی بهرنگ توفیقی، به تهیه کنندگی محمد کامبیز دارابی و به نویسندگی سعید نعمت الله وارد مرحله پیش تولید خود شد! براساس برنامه ریزی های صورت یافته، تصویربرداری این سریال تلویزیونی در مناطقی از تهران و بوشهر انجام شده است…

سریال خوشنام

سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱

در خلاصه داستان این سریال می‌خوانیم: «از مکافات عمل غافل مشو، گندم از گندم بروید جو ز جو»

بازیگران سریال تلویزیونی خوشنام عبارتند از:

حمید لولایی، هومن حاجی عبداللهی، عباس جمشیدی فر، شهره لرستانی، فریده سپاه منصور، سحر ولدبیگی، امیر کربلایی زاده، امیر غفارمنش، نیلوفر رجایی‌فر، رابعه مدنی، خسرو احمدی، اکبر سنگی، مهرداد ضیایی، ساناز سماواتی، مریم سرمدی، محمدرضا داوود نژاد، کریم قربانی، الهه جعفری، سیامک ادیب، سلمان خطی، فرزاد حاتمیان، سید رضا حسینی، پروین ملکی، مهری آل آقا، دلارام ترکی و…

سریال از سرنوشت ۴ سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱

سریال های ماه رمضان 1401

سریال از سرنوشت ۴ به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان در ماه رمضان از شبکه دو سیما پخش می‌شود.

«از سرنوشت» تاکنون سه فصل را پشت سر گذاشته است و فصل چهارم موانع تولید داخل بر سر راه جوانان و تشویق به تولید دانش‌بنیان را دنبال می کند.
برخی بازیگران «از سرنوشت ۴» عبارتند از: مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داوودنژاد، ساناز سعیدی، سید مهرداد ضیایی، نگین صدق گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی و رضا بنفشه خواه.

«از سرنوشت ۴» محصول گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما است که هر شب ساعت ۲۱:۳۰ به روی آنتن‌می رود

 

 

سریال های ماه رمضان 1401
نجلا دو در شبکه سه

شبکه سه سیما، پخش فصل دوم سریال نجلا ۲ به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی را که از اول فروردین آغاز شده تا پایان ماه رمضان ادامه می‌دهد. این سریال در ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه پخش می شود.

فصل یکم «نجلا»، مهر ۱۳۹۹ هم‌زمان با اربعین حسینی روی آنتن رفت.
حسام منظور، محیا دهقانی، ملیکا شریفی‌نیا، مصطفی ساسانی، سوگل طهماسبی، ایوب آقاخانی، مرتضی شاه‌کرم، بدرالسادات برنجانی، محسن پوشایی، هدایت هاشمی، سیدمهرداد ضیایی و آزیتا حاجیان برخی بازیگرانی هستند که در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال مسافران شهر در شبکه پنج در لیست سریال های ماه رمضان ۱۴۰۱

سریال های تلویزیونی ماه مبارک رمضان 1401

«مسافران شهر» سریال رمضانی شبکه پنج است.
این سریال که در ژانر ملودرام اجتماعی به معضلات روز جامعه می پردازد، نگاهی ویژه به رزمندگان دوران ۸ سال دفاع مقدس و ایثارگران دارد.
سریال مسافران شهر به صورت اپیزودیک طراحی شده است و هر اپیزود حول یک شخصیت اصلی و با داستانی متفاوت در چند قسمت طراحی شده که با یک خط داستانی مشترک، همه اپیزودها را به هم مرتبط کرده است.
تهیه کننده «مسافران شهر» پرویز امیری است و سیروس حسن پور و احمد معظمی از جمله کارگردان های این سریال اند.
از بازیگران «مسافران شهر» می‌توان به حبیب دهقان نسب، اسماعیل محرابی، ویدا جوان، آشا محرابی، شهرام قائدی، پوراندخت مهیمن، فریبا کوثری، شهرزاد کمال زاده و نسرین نکیسا اشاره کرد.
سریال «مسافران شهر» از ابتدای ماه مبارک رمضان، هر شب ساعت ۲۰ از شبکه پنج سیما پخش می‌شود و تکرار آن ساعت ۲۳ خواهد بود.

 

نظرات